Фото - LAZURIA
16207

LAZURIA

ПРОДАЖ ГОТОВОЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ LAZURIA (FMCG побутова хімія)

Україна, місто Київ
Галузь: Торгівля, Хімія
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 14.02.2020
Ціна продажу
$  25.000
Показати контакти
0
Розмір частки, що продається
100%
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Лінійка засобів побутової хімії під власною торговою маркою LAZURIA.
5 робочих SKU + 6SKU в планах до випуску.
Категорія побутова хімія.
Є можливості для збільшення виробництва, розширення асортименту та представленості продукції в національних мережах України.
Компанія "Денрос" підібрала виробників, які є лідерами по критеріям ціна-якість, формуючи висококонкурентний портфель по ТОП-продуктам для каналів побутової хімії. Створено сайт lazuria.kiev.ua
Отримано патент на

Поточний стан

Зареєстрована власна торгова марка , розроблені етикетки, налагоджена співпраця з постачальниками комплектуючих (пляшка, кришка, етикетка), налагоджена співпраця з виробниками санітарно-гігієнічних засобів для унітазів та раковин, гель для труб та і т.п. (Київ), білизна (Дніпро). Через налагоджену систему дистрибуції реалізовано перші партії, отримано позитивний досвід. Продукт представлено в локальних мережах МЕГАМАРКЕТ та на ринках міста Києва. Проведений аналіз та вибір виробників інших засобів для розширення лінійки засобів.

Річний обсяг продажів, $

432000

Річний обсяг чистого прибутку, $

73000

Організаційна форма

ТОВ

Кількість співробітників

8

Проблема або Можливість

Можливі перебої з постачанням пляшки від вітчизняних виробників, необґрунтоване підвищення ціни виробником після запуску виробництва.
Є альтернатива постачання пляшки з Польщі. Потрібне чітке узгодження з виробниками можливих причин підвищення вартості продукції та відповідальності Сторін.

Рішення (Продукт або Послуга)

Асортимент FMCG (товари побутової хімії)
Санітарно-гігієнічні засоби для унітазів гель + рідина (виробництво налагоджено в м. Київ)
Засіб для очищення труб гель (виробництво налагоджено в м. Київ)
Вибілювач (виробництво налагоджено в м. Дніпро)
Засіб для вибілювання та сан-гіг гель (узгоджено виробництво в м. Дніпро)
Санітарно-гігієнічні засоби для унітазів гель (узгоджено виробництво в м. Дніпро)
Засіб для очищення плит та духовок (узгоджено виробництво в м.Київ)
Засоби для миття посуду (вибрано виробника для виробництва)
Мило рідке для миття рук (вибрано виробника для виробництва)
Мило господарче (вибрано виробника для виробництва)

Конкуренти

Орієнтовна доля ключових гравців "Procter & Gamble Україна", "Вінницяпобутхім" и "Henkel-Україна" становить 65% від продажу всіх миючих засобів.
Основними вітчизняним конкурентами є такі виробники, як "ЮСІ" (ТМ ЮСІ BRIZ LUX и "Ерш"), Завод побутової і пром хімії (ТМ "Чистюня"), Рirana (ТМ "ЮКА", Festa, Neo Max), "Вельта-Косметик" (ТМ Вik, "Я хозяйка"), "Бара" (ТМ "Парус", "Белые Паруса", "Эфф"), "СТМ — Запоріжжя", "Гренландия" (ТМ "Аленка") та інші.
Джерело:
Прямими конкурентами по засобам для унітазів є ТОВ "Міла-М", яке на сьогоднішній день також розміщує замовлення по виробництву на сторонніх заводах, а також місцеві виробники в м. Києві та області: ТОВ "Сирена", ТОВ "Теза", ТОВ "Гран", ТОВ "Алєс", ТОВ "Донат ТД".

Переваги або дифференциатори

Головною перевагою перед конкурентами є створення ТОП - лінійки засобів за критеріями ціна - якість під маркою, що сприймається, як іноземна, в якісній тарі та з привабливим сучасним дизайном. При цьому у компанії присутня напрацьована збутова мережа в каналах лінійного роздрібу, мереж супермаркетів та нетрадиційних каналів збуту(державні підприємства та організації, медичні заклади та заклади освіти).
Досвід в тендерах за 2016 рік усього: 80 угод, 1150тис грн. (без врахування прямих договорів)
ФОП Сагач - 15 угод на 200тис гривень

Фінанси

Передбачена середня націнка на товари 55% (або рентабельність 35%).
18% -забезпечення дистриб'юторської діяльності
17% - чистий прибуток

Бізнес-модель

Виробництво готової продукції у вітчизняних виробників, що є лідерами за критеріями ціна -якість.
Збут продукції через дистриб'юторську мережу в м. Києві та в регіонах України, мережі супермаркетів, нетрадиційні канали збуту (державні підприємства та організації, медичні заклади та заклади освіти).

Причина продажу

Недостатність ресурсів для повноцінного запуску проекту.
Перехід в консалтинговий бізнес.

Ринок

Основний споживач продукції жінка, що веде домашнє господарство (переважний вік від 22-х років). Кількість домогосподарств в України понад 10млн (в т.ч. в Києві та області понад 1,1млн). Ринок має невелику тенденцію до спаду в шт, але майже сталі показники в гривнях за рахунок інфляції. Відбувається зміщення попиту в більш дешевий сегмент. Споживач віддає перевагу іноземним брендам. Споживання засобів побутової хімії в натуральних одиницях в України втричі менше за споживання в Європі. Очікується зростання споживання.

Ризики

1. Стрімке зростання економіки, що призводить до поліпшення економічної ситуації. В цьому випадку заможні споживачі обирають більш дорогі товари відомих іноземних марок.
2. Випуск транснаціональними компаніями засобів в економ-сегменту під новими торговими марками.
3. Технологічні проблеми на обраних виробництвах.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility2027
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Чи працює підприємство?
Ідея
Поточний стан
Річний обсяг продажів, $
Річний обсяг чистого прибутку, $
Тип майна
Майно і активи
Організаційна форма
Кількість співробітників
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Бізнес-модель
Причина продажу
Ринок
Команда або Керівництво
Ризики
Винахід/Патент
Відео про продукт