Поточний стан проекту - готовий 100%.
Від початку розробки виготовлено 3 прототипи, на них випробувані інженерно-технічні рішення. Усі протипи продано.
На даному етапі - готовність 90% прототип 4, та 50% прототип 5.
У вартість продажу входять прототипи у поточному стані.
Годовой объем продаж, $
51000
Годовой объем чистой прибыли, $
30000
Организационная форма
Приватний підприємець
Количество сотрудников
5
Проблема или Возможность
За що платять клієнти.
На ринку легкої позадоріжної мототехніки (SSV, side-by-side vehicle, укр.- плечем до плеча) існує пропозиція від фірм-виробників Can-Am (Commander, Maverick), Polaris (Ranger, RZR), Kawasaki (Teryx), Yamaha (Rhino) та ін. Все це фактично - легкі повнопривідні всюдиходи, чиє призначення - прогулянки на легкому бездоріжжі та можливе використання для вирішення виробничо-господарських питань там де немає доріг із твердим покриттям. Але, фактично, ця техніка - просто модернізовані квадроцикли, тих же виробників, із тими ж слабкостями.
Клієнти-покупці техніки такого класу платять за неї реально високу ціну, до прикладу вартість Can-Am Commander 1000 - від 17.000$, Yamaha Rhino 700 - від 15.000$. Це вартість так званих "стокових" варіантів комплектації. За додаткове обладнання, доплачуються суми, що іноді перевищують вартість самого всюдихода.
ПРОБЛЕМИ з якими стикаються користувачі.
№1 - Запас міцності вузлів - на надзвичайно низькому рівні.
№2 - Низька ремонтопридатність вузлів.
№3 - Усі вузли та витратні запчастини доводиться купляти за валюту.
№4 - Як результат - вартість найпростіших запчастин надзвичайно висока.
№5 - На більшість запчастин потрібно чекати, не менше тижня або 2-х.
№6 - Пряма залежність від авторизованого сервісу - спеціальне діагностичне обладнання, спеціальний інструмент для ремонту, тощо.
№7 - Через вищевказані проблеми - високе падіння вартості на вторинному ринку.
Решение (Продукт или Услуга)
Мета розробки - створення дешевого у виробництві, повноцінного, легкого та багатоцільового мотовсюдиходу, що складе серйозну конкуренцію зарубіжним аналогам, незалежно від цінового сегменту та комплектацій.
Основне завдання - висока ремонтопридатність, доступність і низька вартість вузлів та запчастин, ремонт механіком "середньої руки".
Другорядне завдання - зберегти простоту керування, покращити проходимість та ходові характеристики а також комфорт і безпеку.
Дизайн, кількість місць, додаткове обладнання - можна адаптувати під-клієнта, це найпростіше насправді.
Командою розроблено та випробувано три прототипа із різними шассі та привідними вузлами. Останній прототип, після тестування потенційними замовниками - отримав найвищу оцінку у таких категоріях як проходимість, комфорт та керування і конструкція. Найважливіше - використано заводські автомобільні вузли, від найпопулярнішої марки авто. А це - дешевизна та доступність. Використання автомобільних вузлів підняло надійність на кілька рівнів вище, адже автомобіль завжди важчий техніки такого роду.
Конкуренты
Конкуренти на даний момент практично відсутні, оскільки їхні конструкції значно спрощені, мають суперечливий дизайн та не враховують важливих експлуатаційних моментів.
Преимущества или дифференциаторы
Переваги над конкурентами базуються на використанні готових заводських вузлів, що не потребують доопрацьовувань та, відповідно значно спрощують процес ремонту та обслуговування та суттєво знижують вартість як виробництва так і собівартості вузла або запчастини.
Також до переваг відносимо 15-річний досвід ремонту зарубіжних аналогів, досконале вивчення конструкції та слабких місць.
Финансы
Цінова політика.
Доступність та низька вхідна вартість матеріалів для виготовлення, а також низькі вимоги до кваліфікації робочої сили і, відповідно, витрат на оплату праці дозволяють пропонувати кінцеву ціну на рівні ціни вживаних зарубіжних аналогів. При цьому, вже в так званій базовій комплектації, зроблений всюдихід переважатиме конкурентів компонентами, що доступні для них за окремі та немалі доплати.
Бизнес-модель
Підготовка виробничого приміщення, інструментів та персоналу.
Використання прототипу як еталонної моделі для виготовлення продажних зразків.
Організація складу запасних частин та матеріалів - практично усі клієнти-покупці звертатимуться на перших етапах експлуатації до виробника, а це додатковий прибуток.
Використання прототипу як еталонної моделі для виготовлення продажних зразків.
Організація доставки готових зразків на виставки, приймання участі у регіональних офф-роуд змаганнях та турах.
Продаж існуючих зразків та прийом замовлень від готових клієнтів.
Причина продажи
Автор проекту - власник кількох варіантів бізнесу. Причина продажу - зміна життєвих пріоритетів та місця проживання.
Рынок
Ринок - продаж в Україні та сусідніх державах. Для спрощення процедур продажу за кордон - можна продавати у вигляді кіт-комплектів для самостійного складання або велико-вузлового збирання на місці.
Цільове призначення такого мотовсюдиходу - приватний офф-роуд транспорт для активного відпочинку, поїздок на рибалку та полювання, використання у виробничій та с\г сфері для транспортування чи патрулювання. Можливе використання у військових цілях, а також як транспорт для доставки та обслуговування у гірських та важкодоступних районах.
Ризики присутні в разі глобальних економічних проблем. Ринок такої техніки стабільний, це не масовий транспорт і до його покупки клієнти підходять виважено.