Фото - Терра Аква
63388

Терра Аква

Вирощування органічної продуції, овочів, ягід, корнеплодів,

Украина, Запорожская область
Отрасль: Сельское хозяйство
Стадия проекта: Готов прототип или продукт

Дата последнего изменения: 31.03.2025
На страницу владельца
0
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея

Закінчення роботи над проектом по вирощуванню органічної овочевої і ягідної продукції сумісно з вирощуванням аква культури. Риби в Установках РАС

Текущее состояние

Компанія, ще не виходила на ринок до завершення роботи над Проектом. Показникі,досить бьше ніж хороші. Продукція на стадії TRL-6. з дослідної ланочки в 0,05 Га це 5 соток. вже продавалась потенційним покупцям. Тільки Як не юридична особа. Проводяться роботи по удосконаленню. Я як випускник Сельхоз. Академії ім Тимирязева працюю на цій ділянці. Проводжу дослідження. Проект Іноваційний, тому роботи багато. У відкритому грунті( сезонні овочі) Маємо врожай деяких сорті овочів по моїй технології сягає до 85 кг з кв. метра.Такаж технологія і в теплиці. Вона в комплексі ні коли не використовувалась. і особлива відмінність є

Рынок

Запорізька область має сприятливі умови для розвитку тепличного господарства завдяки:
Відносно м’якому клімату, що зменшує витрати на опалення теплиць.
Близькості до великих міст (Запоріжжя, Дніпро, ) і транспортних шляхів.
Розвиненій агропромисловості та наявності потенційних партнерів для збуту.
Попит на продукцію
Високий попит на свіжі овочі та зелень упродовж усього року.
Зростаючий ринок органічних продуктів та ягід.
Потреба у стабільних постачальниках для супермаркетів, ресторанів, переробних підприємств. Основними покупцями продукції теплиці є:
Роздрібні споживачі (через власні точки продажу, ринки, онлайн-замовлення).
Супермаркети та продуктові магазини (договірні поставки).
Гуртові покупці (оптові бази, переробні підприємства, ресторани).
Органічні фермерські магазини (якщо планується екологічно чиста продукція).

Проблема или Возможность

Проблем в мене немає, тільки труднощі, фінансові, повторюсь для завершення проекту. З великою кількістю переселенців, з Запорізкої області, які знають мою продукцію, гуртові, так і просто звичайні покупці в реалізації продукції не має. Окупація районів, де вирощувалися ці овочі Відкриває Ринки збуту. до того, ще Екологічна Катастрофа. А технології і методи дозволяють Працювати в будь якій кліматичній зоні. Можливості Проекту дуже великі, при достатньому фінансуванні. Якщо помножити сумму на чотири і внести зміни, стосовно кліматичної зони то й цифри в , як до презентації, що стосуються прибутковості, значно збільшаться.

Решение (Продукт или Услуга)

По перше, якість продукції, доступна ціна. По друге: для господарства, це Повна незалежність, ,як Енерго, так і у водопостачанні. З розширення, це Не маловажний фактор - дати роботу людям.

Конкуренты

Конкуренти
Великі тепличні комплекси (перевага в масштабах, але не завжди у гнучкості).
Дрібні фермерські господарства (конкуренція за локальних клієнтів).
Імпортні овочі та ягоди (головний виклик – якість та ціна).
2. Цільова аудиторія
Основними покупцями продукції теплиці є:
Роздрібні споживачі (через власні точки продажу, ринки, онлайн-замовлення).
Супермаркети та продуктові магазини (договірні поставки).
Гуртові покупці (оптові бази, переробні підприємства, ресторани).
Органічні фермерські магазини (якщо планується екологічно чиста продукція).
3. Рекламна стратегія
3.1. Традиційні методи реклами
Участь у ярмарках та виставках – аграрні заходи у Запорізькій області та сусідніх Регіонах.
Договірні поставки до магазинів – співпраця з супермаркетами та продуктовими ринками.
Листівки та оголошення – реклама у місцевих торгових точках, аграрних спілках.

3.2. Онлайн-просування
Соціальні мережі (Facebook, Instagram, TikTok) – створення контенту про процес вирощування, екологічність продукції, акції.
Запуск сайту чи лендінгу – інформація про продукцію, контакти, замовлення онлайн.
Контекстна реклама в Google та соціальних мережах – просування серед цільової аудиторії.
Публікації в аграрних групах та форумах – знайомство з потенційними партнерами.
3.3. Програми лояльності та співпраця
Знижки для перших покупців.
Безкоштовні пробні партії для ресторанів та магазинів.
Кешбек або бонуси для постійних клієнтів.
Співпраця з блогерами та місцевими лідерами думок (наприклад, шеф-кухарями, що популяризують локальні продукти).

Преимущества или дифференциаторы

Єдиною й головною перевагою, є ЯКІСТЬ І ЦІНА. На що завжди скаржаться покупці. А зараз в наш час хочуть купувати по доступній ціні, виходячи із бюджету, наприклад пінсеонери та інваліди, багатодітні сімьї. А люди похилого віку вже хочуть жити більш комфортно. Це людська психологія. Я по другій освіті психолог, тільки більш в вузькій галузі.

Финансы

№п/п Назва місяця Кількість, кг Вартість за кілограм, долар Запланований дохід, долар
Помідори
1 Березень 2187,5 1,45 3 162,7
2 Травень 2187,5 1,45 3 162,7
3 Червень 2187,5 1,08 2 372,0
4 Липень 2187,5 0,97 2 108,4
Всього: 10 805,7
Полуниця
5 Квітень 1912,5 2,17 4147,6
6 Травень 1912,5 2,17 4147,6
Всього: 8 295,2

Бизнес-модель

спочатку, з відкриттям своєї торгової точки. B2C потім B2B
№п/п Назва Кількість, кг Вартість, долар Запланований дохід, долар
1 Помідори 10000,0 0,72 7228,9
2 Огірки 10000,0 0,72 7228,9
3 Перець 7000,0 0,96 6747,0
4 Баклажани 6000,0 1,45 8674,7
5 Кабачки 8000,0 0,96 7710,8
Всього: 37 590,4

Целевое назначение инвестиций

№п/п Назва Початкова вартість, долар
1 Сонячна станція з панелями 12048,2
2 Автомобіль-термобудка 4819,3
3 Земельна ділянка 12048,2
4 Теплиця з обладнанням 12048,2
5 Метал для огорожі 9638,6
6 Запірна арматура, труби, інше сантехнічне приладдя 4819,3
7 Інструмент 2409,6
8 Торгівельне та бухгалтерське обладнання 3614,5
Всього 61 445,8

Предложение инвестору

На ринку Компанія ще не працювала. Я як випускник Сільсько-господарської Академії ім. Тімірязєва, розробив інноваційний Проект: "Аква Терра-Плюс". За технологіями та методами цього проекту можна працювати у будь-якій кліматичній зоні. Для закінчення роботи над проектом мені- Компанії потрібне фінансування (гранд, інвестор) Початкова пропозиція інвестору: загальноприйняте: розподіл інвестицій наступне: до повернення інвестицій 90% прибутку дістається інвестору, ще 10% йде як бонус керуючого. Тобто Terra Aqua Companies... після повернення інвестицій 50% прибутку перераховується інвестору і 50% керуючої компанії Я готовий розглянути і обговорити всі пропозиції від Інвесторів-Ангелів. Тільки прошу. Врахувати, поки що в Україні, і в мене особисто є можливість купити ділянки землі (законно на неокупованій території), а це близько 185 га землі. Я готовий створити будь-яку прийнятну юридичну форму власності, наприклад, консорціум так можна простіше отримати додаткове фінансування. І не треба забувати про те, що саме на цій землі, вірніше, під землею можуть виявитися досить цінні копалини. З 90% впевненістю можу сказати, є, бо ще в РСР за 90 км. Було збудовано шахту з видобутку Марганця в м. Степногірськ. Я готовий це обговорювати. Але повернемось до мого Проекту. Для його закінчення потрібно 61445,8 €, презентація в прикріпленому файлі. Компанія займається вирощуванням Органічної продукцією (овочі, коренеплоди, ягоди) Як казав Гіппократ, ми є, те, що їмо. Тобто. треба харчуватися якісною їжею. Деякими методами цієї технології користується багато хто, але в комплексі немає. І є найголовніше, це особисто моє, перевірене, не говоритиму, оскільки технологія не сертифікована, навіть не запатентована. Так само з цієї дослідної ділянки, Компанія здатна забезпечити продукцією м. Запоріжжя та Регіон, так само поблизу Регіони, що лежать. Це інформаційний сайт: https://terra-aqua.biz/. Компанія зареєстрована в ЄС: VAT: 44118663 PIC: 876638568 Цей Стартап Per Seed, Я хочу, щоб Ви розглянули і Дали відповідь. Наперед. Дякую за увагу до мого прохання.
З повагою! Олександр.

Команда или Руководство

Риски

Усі ризики щодо проекту можна поділити на внутрішні та зовнішні.
До внутрішніх можна віднести: недоотримання прибутку за рахунок низького обсягу продажів, а також низька якість продукції через недостатню кваліфікацію персоналу, що також може призвести до падіння попиту. Потрібно здійснити ретельний відбір кандидатів, сформувати кадровий резерв та вести постійний контроль якості.
До зовнішніх ризиків зазвичай належать: економічні, політичні, демографічні, соціальні та інші ризики.
Проектом враховуються основні ризики, які можуть виникнути у його реалізації. Причинами можуть стати як внутрішні, і зовнішні чинники. Ризики, їх оцінка та заходи щодо їх нейтралізації наведено в таблиці 12. Оцінка ризиків проводиться за п'ятибальною шкалою, де 1 – найменше значення.Риск Вірогідність настання Критичні для проекту Заходи
Зниження якості насіння та мінеральних добрив 3 5 Постійний моніторинг ринку, створення бази альтернативних постачальників
Вихід з ладу обладнання 4 5 Обладнання, яке буде використовуватись може бути швидко замінено на нове; Ретельне обслуговування обладнання;
Укладання пост гарантійного договору з постачальником
Зниження попиту у зв’язку із погіршенням економічної ситуації 4 5 Пошук доступніших за ціною інгредієнтів, продуктів та сировини;
Проведення оптових закупівель, за рахунок чого можна зекономити на витратах
Загострення військових дій, зростання бомбардування міста 4 4 Визначення поряд місця, де є бомбосховище і сповіщення відвідувачам у разі повітряної тривоги
Заморозки, град, посуха, урагани. Загибель рослин, зниження врожайності 3 5 Використання агроволокна, плівки, сіток
Фітофтороз, борошниста роса, сіра гниль та інші захворювання. Загибель рослин, зниження врожаю 4 4 Своєчасне обприскування біопрепаратами
Коливання ринкових цін. Зменшення прибутку 3 4 Контракти з оптовими покупцями
Проблеми з транспортом. Втрати врожаю через затримки доставки 3 3 Власний транспорт або надійні логістичні партнери
Санітарні вимоги та сертифікація продукції. Неможливість виходу на великі ринки 3 4 Дотримання вимог безпеки харчових продуктів
Екологічні порушення (неправильне використання добрив, відходів). Штрафи, погіршення якості землі 2 5 Використання органічних методів господарювання

Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ

На жаль не проходив й не приймав участь, треба було працювати над Проектом і пошуком більш кращіх шляхів удосконаленню Проекту. Я на фінішьній прямій, і продовжую працювати над Проектом.

Победы в Конкурсах и другие награды

Одна в мене нагорода:- це якість мого Проекту. І ще одна нагорода буде коли Компанія запрацює і зможе розширити коло клієнтів.
5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility34
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация