Фото - Часопис «Скарб»
63434

Часопис «Скарб»

Періодичне друковане видання про культуру України

Украина, город Киев
Отрасль: Информация и СМИ, Культура и искусство
Стадия проекта: Готов прототип или продукт

Дата последнего изменения: 23.04.2025
На страницу владельца
0
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея

Часопис «Скарб» має на меті глибоке дослідження та популяризацію різноманітних аспектів української культури, поширення всього українського, бо воно варте цілковитої уваги.

Текущее состояние

Весь матеріал готовий і часопис уже зверстаний - існує pdf файл, із яким можна ознайомитися. Залишається лише заповнити технічні сторінки та визначитися з рекламою на сторінках часопису. У команди є 2 надруковані примірники-чернетки, із якими можна ознайомитися особисто фізично.

Часопис «Скарб» також є зареєстрованим друкованим медіа згідно з рішенням №1608 Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення від 04.12.2023 року про реєстрацію ФОП Кривенко Марії Анатоліївни суб’єктом у сфері друкованих медіа. Ідентифікатор медіа – R30-01961, назва медіа – «Скарб», вид – журнал.

З метою видання часопису було створено видавництво «КіТ», зареєстроване як фізична особа-підприємець Кривенко Марія Анатоліївна. Свідоцтво про внесення суб’єкта видавничої справи до державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції ДК № 7909 від 14.08.2023 року.
У майбутньому планується повноцінна діяльність видавництва: пошук і видання талановитих українських письменників, переклад і публікація творів іноземних авторів, співпраця із закордонними видавцями тощо.


Торгові марки "Скарб" і "Видавництво КіТ" знаходяться в процесі реєстрації, заявки подані 2024 року.

Рынок

Основними клієнтами продукту є мешканці великих українських міст віком 25-40 років, що цікавляться культурою, платоспроможні, щоб придбати випуск за 900 грн, серед них:

люди, що купують і читають книжки, журнали, відвідують книгарні, колекціонують красиві видання
представники креативних індустрій
підписники культурних блогерів та онлайн медіа про культуру.

Також часопис є чудовим варіантом подарунку, тому куплятимуть його

Проблема или Возможность

Після ретельного дослідження українського ринку періодичних видань стало зрозуміло, що він нерозвинений, майже не існує якісних видань про культуру, а існуючі видання не покривають попит, бо українці прагнуть вивчати свою культуру, проте інформації досить мало, і вона переважно знаходиться в мережі Інтернет.
Також великою проблемою є дезінформація й ворожа пропаганда, що спаплюжує історію та культуру України в очах її мешканців, наприклад, показуючи її як "шароварну" і сільську. Медіаграмотність населення знаходиться на досить низькому рівні, тож існує потреба в створенні продуктів, які будуть протистояти шкідливим наративам і натомість надавати правдиву інформацію про Україну.

Решение (Продукт или Услуга)

Рішенням є випуск друкованого естетичного видання, що містить у собі глибинні тексти від різних авторів про різноманітні аспекти культури України, даючи можливість будь-якому есперту долучитися до команди й написати статтю, а читачам надати правдиву інформацію, яка, зокрема, покаже, насільки гарною й глибинною є культура України, а також яким чином росіяни намагалися й досі намагаються її спаплюжити та знищити.

Конкуренты

Онлайн-медіа про культуру: Сенсор, Суспільне: Культура, Yabl, postril.ua, Liroom.
Блогери, що пишуть про культуру, зокрема, відеоблогери: yivhaa, krapka.krapka, Культуртригер, Загін Кіноманів, ідея олександрівна.
Вже існуючі друковані видання про культуру з іншої ніші: Локальна історія, Антиквар.

Преимущества или дифференциаторы

Часопис є унікальним на українському ринку періодичних друкованих видань: він поєднує в собі як глибинні тексти про українську культуру, мистецтво, історію та ідентичність, так і естетичний якісний друк, атмосферні світлини, сучасний дизайн.

Финансы

Структура витрат:
Винагороди працівникам - 40%
Друк - 30%
Просування - 16%
Створення вебсайту - 6%
Інше - 8%


Структура витрат:
1) Продаж часописів – динамічний показник, що залежить від кількости проданих примірників щомісяця. Прибуток із продажу через власний сайт отримуємо одразу по факту покупки, а прибуток за продаж через партнерів отримуємо після розрахункового періоду, в деяких – щотижня, в інших – на початку кожного місяця за попередній.

2) Реклама інших продуктів/організацій у часописі.

3) Продаж брендованої продукції (мерча) після того. як часопис набуде популярности та впізнаваности. Тоді можна створити дизайн подібної продукції та почати продавати через власний сайт.

Бизнес-модель

Канали продажів:
SMM у власних соцмережах
Співпраця з блогерами
Продаж через власний сайт
Співпраця з партнерами: книгарні, крамниці, арт-простори
Презентації часопису

Основні метрики:
Швидкість продажу всього накладу. Мета – продати 2000 примірників за рік.

Кількість покупців, які повернуться, щоб купити наступний (2-й, 3-й, …) випуск часопису.

Кількість охоплень на сторінках соцмереж.

Целевое назначение инвестиций

Інвестиції будуть спрямовані на друк, просування випуску в соціальних мережах, презентації, створення власного веб-сайту, а також відшкодування трудовитрат команди (винагороди авторам, фотографам, дизайнеру, головному редактору тощо).

Предложение инвестору

Можна обговорити під час перемовин

Риски

Внутрішні ризики й шляхи їх мінімізації:
1) Порушення запланованих термінів реалізації проєкту, наприклад, якщо члени команди не встигатимуть вчасно виконати свою частину роботи.

Шлях мінімізації: складання робочого плану з чіткими термінами реалізації різних етапів виконання проєкту, переліком обов'язків кожного учасника команди, проведення регулярних зустрічей і обговорень, контроль над виконанням роботи.

2) Зміна основних учасників команди, якщо, член команди захворіє або за іншими особистими обставинами не зможе виконати свою частину роботи.

Шлях мінімізації: пошук альтернативних учасників задля створення буферу можливих виконавців проєкту, щоб у разі виникнення подібної ситуації необхідні роботи були виконані іншим підрядником або виконавцем.

3) Неправильний розподіл коштів в бюджеті проєкту.

Шлях мінімізації: ретельний аналіз ринкових цін по кожній статті витрат бюджету, уточнення актуальної вартості всіх послуг безпосередньо перед початком реалізації проєкту.

Зовнішні ризики:
1) Військові дії.

Шлях мінімізації: підготовлений план дій із евакуації надрукованих примірників журналів зі складу.

2) Природні катаклізми, зокрема дощ або злива, що можуть зіпсувати надруковані примірники журналу під час транспортування, зберігання або постачання кінцевим споживачам.

Шлях мінімізації: пакування кожного випуску в плівку (послуга надається типографією), вибір надійного орендодавця складських приміщень; знаходження складу в приміщенні, а не на вулиці.

3) поганий або невдалий друк.

Шлях мінімізації: додаткова перевірка правильности верстки з боку типографії, а також виконання пробного друку.

4) Порушення домовленостей із боку підрядників (наприклад, друкарня або студія, що створюватиме сайт, чи служба доставки).

Шлях мінімізації: заздалегідь обрати декілька запасних варіантів підрядників із аналогічною або нижчою ціною та такою ж якістю послуг; фіксація в договорі та застосування штрафних санкцій у випадку браку, неякісного надання послуг чи порушення дедлайнів.

Видео о продукте

5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility85
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация