Фото - Ribes
59272

Ribes

Виробництво десертів Макаронс

Україна, Київська область
Галузь: Харчова промисловість, Виробництво
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 24.03.2023
Показати контакти
3
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- шукає займ
 

Ідея

Виробництво охолоджених/заморожених десертів макаронс з обсягом виробництва 3240 - 6480 шт./міс.

Поточний стан

1. Для реєстрації торговельноі марки, ліцензій, патентів, корисних моделій, технічніх умов, технологій, тощо, було відкрито ТОВ Райбес (код 43573296). ТОВ Райбес в майбутньому планує надавати торговельні ліцензії (Франчайзінг), після стадії зрілості продукту на ринку. Наразі Товариство не веде діяльність. Накоплюється технологічна база.
2. Зареєстрований торговий знак Ribes - Свідоцтво на торговельну марку №321107, 22 червня 2022р
3. Зареєстровано ТУ У 10.7-43573296-001:2020
4. Розроблено 60 рецептів та етикеток для подарункових та рітейлових упаковок
5. Розроблений дизайн лінійки упаковок
6. Розроблений дизайн сайту/планограма соціальних мереж, та впроваджуються заходи щодо його підключення
7. Для старту модуля XXS планується відкриття ФОП на 2 групі (квед 10.71/10.72, персонал 2чол.)
8. Здійснено частково закупівлю упаковки/сировини/частини обладнання для старту виробництва Макаронса Манго Чилі Лайм.
9. Підготовлений фото контент для соціальних мереж та веб сайту.
10. Закуплено перший тип упаковки та закуплено частково сировина.
.



Ринок

Жінки/Чоловіки віком від 18 до 39р-46р, з високою соціальною активністю, клас середній +, бізнес клас, інтереси (подарунки, бутік подарунків, онлайн покупки, кондитерські виробі, десерти, тістечка, подарункові кошики, покупки, дні народження, ресторані, кондитерські, святкові дні, зухвалі та красиві, висока мода, fashion show, натуральний продукт, natural foods, Gift wrapping, шоколад, foof&wine, пекарня, love stories)
Харків - прогнозований розмір аудиторії 310 600, прогнозована ємність ринку (310 600*0,0036*1=1116 покупок/міс.). Коефіцієнт норма вживання - 0,0036, був розрахований з попередніх досвідів та кількістю якісних запросів в google

Дніпро - прогнозований розмір аудиторії 470 000, прогнозована ємність ринку (470 000*0,0033*1=1551 покупок/міс.). Коефіцієнт норма вживання - 0,0033, був розрахований з попередніх досвідів та кількістю якісних запросів в google

Київ - прогнозований розмір аудиторії 1 900 000, прогнозована ємність ринку (1 900 000*0,0039*1=7410 покупок/міс). Коефіцієнт норма вживання - 0,0039, був розрахований з попередніх досвідів та кількістю якісних запросів в google

Одеса - прогнозований розмір аудиторії 1 400 000, прогнозована ємність ринку (1 400 000*0,0026*1=3640 покупок/міс).Коефіцієнт норма вживання - 0,0026, був розрахований з попередніх досвідів та кількістю якісних запросів в google

Львів - прогнозований розмір аудиторії 640 000, прогнозована ємність ринку (640 000*0,0031*1=1984 покупок/міс).Коефіцієнт норма вживання - 0,0031, був розрахований з попередніх досвідів та кількістю якісних запросів в google

Проблема або Можливість

Упаковка - на ринку відсутні індивідуальні, функціональні та презентабельні упаковки для макаронсів, взагалом використовується звичайна крафтова та мелована упаковка, яка дисбалансує сам продукт, та знижує його реальний потенціал. Використовується звичайна та не презентабельна упаковка. Також відсутня індивідуальність самого продукта, відсутні набори з квітами/іграшками/алкоголем тощо.

Інформаційність - ринок десертів України не представлен інформаційністю та якістю подачі інформації на упаковках щодо складу, вітамінів, мінералів, алергенів, кДж, ккал, правил зберігання та дій з десертом при замовленні/отриманні та споживанні.

Відсутність якісної Категорії - на ринку України відсутня якісна категорія десертів в онлайн рітейлу Ця категорія не розвинена та представлена дуже вузько (частні кондитерські та виробники домашньої випічки, які представлені виключно локально, що дуже звужує потенціал)

Асортимент - на ринку України представлений дуже вузький та звичайний асортимент макаронсів, який не викликає додаткових емоцій. Вкусові властивості та комбінація вкусів звичайні. Асортимент нароховує не більше 6-18 позицій.

Якість - на ринку дуже мало якісних виробників, якість макаронсів низька.

Ціна - висока ціна за малу вагу та не якісний макаронс, за рахунок відсутності оптимізованоі виробничої бази

Зручність/Швидкість - в онлайн рітейлу відсутня оптимізована форма оформлення/замовлення/оплати десертів, тобто, щоб отримати десерти, треба іх замовити заздалегіть, це робить шлях замовлення/отримання довгим та не зручним

Рішення (Продукт або Послуга)

Упаковка - ми пропонуємо презентабельну та концептуальну упаковку яка є індивідуальною під кожен вид макаронса, та функціональною, що дозволяє максимально вигідно презентувати продукт. Також ми пропонуємо модульні, концептуальні набори з додаванням алкоголю/квітів/іграшок тощо. Ця категорія наразі вільна на ринку України.

Інформаційність - ми розміщуємо максимальну зручну інформацію на кожній індивідуальній упаковці щодо правил споживання/зберігання, кДж, ккал, алергенів, корисних мінералів та вітамінів.

Відсутність якісної категорії - ми перщі, які розуміємо як правильно логістично презентувати цю категорію в онлайн рітейлу, за рахунок модульного виробництва та модульних упаковок.

Асортимент - ми пропонуємо асортимент з понад 60 позицій макаронсів, які в свою чергу представлені в великому виборі комбінованих упаковок. Вкусові властивості та комбінація вкусів аутентичні, концептуальні та з історією. Також пропонуємо великий вібір упаковок.

Якість - ми виробляємо якісні макаронси з високоякісної сировини, за технологією найкращих Французських/Італійських/Іспанських аутентичних виробників, де ми проходили навчання.

Ціна - ми пропонуємо доступну ціну, високу якість за рахунок оптимізованного та модульного виробництва.

Зручність/Швидкість - ми пропонуємо швидке оформлення/замовлення/оплату десертів у будь якій державі, та швидку доставку за рахунок оптимізованих технологій та плагінів на сайті. Також наша форма замовлення має можливість замовити десерти під будь-які події заздалегіть. Наприклад в літку можно замовити десерти на Новий рік з доставкую на різні адреси, що дозволяє не хвилюватись під час настання різних свят.

Конкуренти

delikates
aimant
cupcake ua
karlson-cake
exclusive-cake
sweet-shop
kalina
flora od
makemycake
bilka

Переваги або дифференциатори

1. Якість - для виробництва використовуються високоякісна сировина європейських та Українських виробників
2. Аутентичність - форма, смак, концепція, презентація
3. Функціональність - зручні та індивідуальні набори упаковок під будь яку подію.
4. Привабливий дизайн - яскравий та концептуальний дизайн
5. Доступність - доступна ціна за рахунок модульного виробництва, що дозволяє конкурувати з перевагою.
6. Модульність - набори десертів комбінуються з квітами, вином, іграшками та аксесуарами, що дозволяє оптимізувати подарункові набори
7. Практичність - концептуальні набори під будь яку подію
8. Зручність - зручна конструкція наборів та швидке оформлення замовлення на сайті, всього у два кліка
9. Відповідальність на кожній стадії виробництва/реалізації

Фінанси

Основні джерела доходів - надходження доходів від реалізації десертів (онлайн рітейл/офлайн рітейл)
Проект розрахований на 12 кварталів, виробництво/продаж 116 640 макаронсів:
Дохід 1 квартал - 291 600грн, витрати 398 301 грн
Дохід 2 квартал - 291 600грн, витрати 146 360грн
Дохід 3 квартал - 583 200грн, витрати 292 723грн
Дохід 4 квартал - 583 200грн, витрати 292 723грн
Дохід 5 квартал - 583 200грн, витрати 292 723грн
Дохід 6 квартал - 583 200грн, витрати 292 723грн
Дохід 7 квартал - 583 200грн, витрати 292 723грн
Дохід 8 квартал - 583 200грн, витрати 292 723грн
Дохід 9 квартал - 583 200грн, витрати 292 723грн
Дохід 10 квартал - 777 600грн, витрати 390 296грн
Дохід 11 квартал - 777 600грн, витрати 390 296 грн
Дохід 12 квартал - 777 600грн, витрати 390 296 грн

Загальний очікуваний дохід 6 998 400грн, загальні витрати 3 764 610грн.
Під загальними витратами розуміється (закупівля обладнання, продуктова с/с, комунальні послуги, упаковка, заробітний фонд, реклама, оренда, податки, контент, бух.послуги, тощо...) Більш детальна інформація в бізнес плані, яку я готовий надати за проханням.

Бізнес-модель

Ribes - Фабрика модульного типу, яка виробляє і реалізує швидкозаморожені, охолоджені, натуральні, концептуальні та високоякісні за смаковими властивостями десерти макаронс. Десерти в категорії Top Food.

Модулі діляться на виробничі та торгові за класифікацією XXXS/XXS/XS/S/M/L/XL/XXL/XXXL (які мають своє позначення за рахунок об`єму виробництва та об`єму торгівельних майданчиків), наприклад:
XXXS - об`єм виробництва 3240макаронсів/міс
XXS - 6480/міс
XS - 12960/міс
S - 25920/міс
M - 51840/міс
L - 103680/міс
XL - 207360/міс
XXL - 414720/міс
XXXL - 829440/міс

Відмінною особливістю десерта є вміст великої кількості ягідних, овочевих та фруктових 100% пюре, горіхів, натуральних вершків, маскарпоне, дорблю і шоколаду.

Десерт популярний у всьому світі. Форма десертів зручна, транспортабельна і приваблива, має збірний образ, а також зручна для дегустації і тривалого зберігання без втрати якості.

Упаковка логістично зручна і призначена для модульного зберігання і відпуску кінцевому споживачеві. Формат упаковки має концептуальний і збірний образ в оформленні, сюжетна лінія наповнена барвистими і натуральними десертами.

Технологія дозволяє заморозити десерт на тривалий термін зберігання з втратою вологи не більше 2-3%. Після поступового відтавання смак десерту залишається колишнім і свіжим.

Канали продажу - онлайн рітейл (вебсайт, соціальні мережі, маркетплейси) 80%, офлайн рітейл (власні тогрові точки) 20%

Цільове призначення інвестицій

1. Обладнання - 251941грн (закупівля додаткового обладнання)
2. Сировина - 246207грн (Початкова сировина для приготування перших 3240 наборів у перші 2 квартали)
3. Електрика - 7529грн (оплата електрики за перші 2 квартали, або росхід на приготування перших 3240 наборів)
3. Вода/водовідведення - 4362грн (оплата за перші 2 квартали, або росхід на приготування перших 3240 наборів)
4. Комунальні послуги - 5843грн (оплата за перші 2 квартали, або росхід на приготування перших 3240 наборів)
5. Інші витрати -3917 грн (оплата за перші 2 квартали, або росхід на приготування перших 3240 наборів)
6. Заробітний фонд - 58320грн (Витрати на приготування перших 1620 наборів, або за перший квартал)
7. Упаковка - 252224грн (Витрати на перші 4000 упаковок)
8. Реклама - 35640грн (Витрати на рекламу для продажу перших 3240 наборів, або за перші 2 квартали)
9. Контент - 7776грн (Витрати на презентацію перших 3240 наборів)
10.Суб оренда - 47984грн (Витрати за перші 2 квартали)
11. Бухгалтер - 10800грн (Витрати на послуги бухгалтера за перші 2 квартали)
12. Податки -16784грн (Витрати на податки за перші 2 квартали)
13. ТІ - 1801грн (Витрати на ТІ за перші 3240 наборів)
14. Домен/Хостінг - 16488грн (Витрати за перші 4 квартали)
15. Комісія банку, юр. офермлення договорів, доставка, тощо - 32384грн






Пропозиція інвестору

Пропозіція інвестору - 30-35%річних
Договір на вибір:
1. Договір про внесення інвестицій. Результат інвестиційної діяльності залишається у Одержувача інвестицій, а Інвестор набуває Прав Інвестора на отримання доходу вiд прибутку (дивідендів) проекту.
2. Договір комісії. Інвестор передає кошти, за рахунок яких об'єкт інвестування набуває необхідне майно або обладнання, які потім передаються інвестором на об'єкт інвестування в користування (оренду) за плату і на певний термін.
3. Договір управління майном. Інвестор передає кошти або майно об'єкту інвестування в управління на певний період часу з метою отримання доходу.
4. Договір купівлі-продажу - інвестор набуває за рахунок власних коштів від об'єкта інвестування необхідне майно та обладнання, які потім передаються інвестором в об'єкт інвестування в користування (оренду) за плату і на певний строк.
5. Договір про спільну діяльність - без створення юридичної особи (договір простого товариства), за яким вони зобов'язуються діяти спільно, об'єднуючи зусилля і власні кошти (майно). При цьому об'єкт інвестування є ключовим (керуючим) учасником такої спільної діяльності.

Команда або Керівництво

Ризики

Єдиний вагомий ризик, розширення бойових дій по всій території держави та вимкнення інтернету. Інших ризиків не існує, так як продукт модульний, популярний та логістично зручний, що дозволяє виробляти його та реалізувати у будь якому місті через соціальні мережі, та онлайн рітейл. не має прив`язки до локації.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Ні

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Ні

Винахід/Патент

ТУ У 10.7 - 43573296 - 001:2020
TM Ribes # 321107
Промислові зразки знаходяться на реєстрації
5,00
1
2
3
4
5
2 оцінки
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility353
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт