Глобальна доставка
17506

Глобальна доставка "30 хвилин"

Україна, Одеська область
Галузь: Інтернет і ІТ
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 30.05.2017
Min інвестиція
$  20.000
0
Всього необхідно
$ 450.000
Рейтинг
equalizer 150 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Універсальний сервіс, який допомагає покупцям робити покупки не виходячи з дому і отримати їх протятом 30 хвилин, а продавцям збільшити продажі
Глобальний сервіс, що допомагає магазинам формату "біля дому", пекарням та іншим невеликим виробникам додати нову послугу для своїх клієнтів - доставка товарів на замовлення безпосередньо до дому. Покупець економить свій час і отримає бажане протягом 30 хвилин, має ширший вибір та можливість безготівкової оплати, в нього також з'являються можливість отримати додаткові послуги, наприклад запашний свіжоспечений круасан та філіжанку кави на сніданок, замість готувати.

Поточний стан

розробка проектного завдання

Ринок

Весь світ

Проблема або Можливість

1. немає часу на купівлю продуктів на вечерю
2. ліньки вийти з дому за покупками
3. доставку з великого супермаркету або довго чекати, або її зовсім не має
4. не подобається стандартні продукти з супермаркету, а піти в магазин не має часу
5. хочеться подарувати романтичну вечерю/сніданок коханій/коханому, а готувати не вмієш/не має часу/ліньки/бажаєш по довше поспати тощо.
6. ти приїхав в інше місто і не знаєш що де знаходиться, у тебе з'являється можливість отримати улюблені товари, наприклад не наражатися на небезпеку ввечері по незнайомому місту чи отримуючи сніданок зранку.
7. Ви поїхали на дачу.
... тощо.

Рішення (Продукт або Послуга)

доставка з прилеглих магазинів, пекарень барів ресторанів тощо на протязі 30 хвилин.

Конкуренти

на ринку по всьому світу багато локальних сервісів з доставки, але їх треба радше розглядати як партнерів, які можуть з допомогою нашого сервісу надавати більше послуг та розширити своє клієнтську базу

Переваги або дифференциатори

все в одному, тобто за допомогою одного сервісу ви отримуєте інформацію про всіх продавців, які роблять доставку протягом 30 хвилин у будь якому місті.

Бізнес-модель

Third-party-driven для B2C + C2C
модель: співтовариство (сommunity)

Цільове призначення інвестицій

1. створення робочої бізнес моделі
2. пошук стратегічного інвестора
3. створення сервісу
4. просування сервісу (у т. ч. рекламна кампанія)

Пропозиція інвестору

В залежності від внеску до 60%

Команда або Керівництво

Ризики

- неотримання достатнього фінансування
Коментарі:

Необхідно пройти авторизцію

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility380
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт