За допомогою платформи кожен покупець/замовник може замовити товар чи послугу, забронювати час, відмовитись чи просто запитати у бізнеса через звичні месенджери (Telegram, Viber, Facebook mesenger, Instagram, WhatsApp), а бізнес отримає всі запити з месенджерів через нашу систему та зберігає, обробляє всі ці запити та спілкується з клієнтом та з експортом даних та всієї комунікації в свої ERP та CRM системи. Платформа включає в себе конструктор ботів, інтеграцію та використання штучного інтелекту (AI) та CRM систему.
Текущее состояние
Проект працюючий, запущений в комерцію в березні 2022 року. На зараз ~30 діючих В2В клієнтів і що завдяки системі обслуговують ~700 тис кінцевих споживачів. Продукт вже "світиться" на ринку CRM систем та чат-ботів.
Рынок
Малий та середній бізнес.
- Сфера обслуговування
- E-commerce
- Медицина (приватна/державна)
Інноваційні власники та керівники компанії.
Проблема или Возможность
На сьогодні SME B2B - 75% активно використовують цифрові канали у продажах та спілкуванні з клієнтами. 3 із 4 активно використовують цифрові канали для представлення товарів і послуг свого бренду. Зокрема, 37% підприємств мають власний вебсайт, чверть опитаних (24%) представлені на маркетплейсах, а кожен шостий підприємець (16%) розробив мобільний додаток для свого бізнесу - ми даємо ще один канал - всі месенджери одночасно.
Кожен п’ятий підприємець (21%) користується функціоналом ШІ у своїй бізнес-діяльності: серед мікробізнесів цей показник становить 16%, серед малих бізнесів — 30%, а серед середніх бізнесів — 47% - ми до каналу месенджерів додаємо можливість закривати спілкування/замовлення/бронювання за допомогою штучного інтелекту.
Наші клієнти іноваційні В2В (середній та малий бізнес), що спілкуються зі своїм клієнтом і впроваджують зручні додаткові сервіси для клієнтів. Розробляють Digital канали комунікації та промоції свої товарів та послуг, всі хто обслуговує чи хоче продавати свої товари чи послуги в Telegram, Viber, Facebook mesenger, Instagram, WhatsApp.
Решение (Продукт или Услуга)
Це платформа де налаштовується начебто "чат-бот" в якому:
- один на всі месенджери
- підключений штучний інтелект
- чати з менеджерами
- CRM з воронками і даними про клієнта
- збереження кожного звернення (кожне "пілім" в телеграмі чи вогник в інсті зберігається і може оброблятись системою)
- конструктор боту на будь яке флоу спілкування (кнопки-штучний інтелект-менеджер-замовлення -...)
- інтеграція через API з ERP чи існуючою CRM
Конкуренты
Sendpulse
HelpCrunch
CRM з простою інтеграцію месенджеріи
Преимущества или дифференциаторы
- Гнучкість рішення, що адаптивне під будь-який бізнес;
- Комплексне рішення: чат-боти, CRM, чат-виджет, адмінпанель, розсилки - в одному продукті;
- Ноукод-підхід - не потребує розробників при впровадженні;
- Підтримка найбільш популярних каналів-месенджерів: Telegram, Viber, Instagram, Facebook, WhatsApp, чат на сайті.
- AI-інтеграція для автоматизованої підтримки клієнтів;
- Підтримка для українського ринку;
- Розсилки в месендери без додаткових витрат.
Финансы
Доходи
- Ліцензії за правокористування/Продаж послуг по впровадженню (100-200 тис грн/міс)
- Власні кошти
Витрати
- З/п співробітників (250 тис грн/міс)
- Оренда серверів (30 тис грн/міс)
- Участь у виставках/маркетинг (30-50 тис грн/міс)
Бизнес-модель
Продаж ліцензій на право користування (SaS) + консалтинг на впровадження
Вартість проекту впровадження ~30-100 тис грн:
- 30-100 годин середня кільксть годин витрачених на інтервью/формування процесу на налашування системи;
- Вартість однієї години роботи у клієнта 1 000 грн.
Вартість ліцензії від 1500 грн/міс до 1000 кінцевих споживачів в базі В2В клієнта далі пропрорційне зростання вартості до зростанню кількості кінцевих
Канал продажу - первинна комунікація виставки/бізнес-комьюніті, реклама в Digital каналах.
Целевое назначение инвестиций
- З/П команди
- Не прораховані витрати на вихід на зовнішні ринки
- Часткове пересічення по функціоналу з великими глобальними CPaaS/CRM-платформами;
- Залежність від зовнішніх API месенджерів (Telegram, Meta).
- Високий темп змін у технологіях потреба постійного розвитку продукту.