Фото - RYMSKY ART
59705

RYMSKY ART

Обєднання штучного інтелекту, мистецтва та нашого життя.

Україна, місто Київ
Галузь: Культура та мистецтво, Торгівля, Штучний інтелект
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 07.03.2023
Показати контакти
0
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Обєднання штучного інтелекту, мистецтва та нашого життя. Наша мета - показати громадськості, що штучний інтелект вже є частиною нашого реального життя, та побудувати бренд відомий мільйонам.
Створені арт колекції будуть виражені на футболках та худі. А також на картинах обмеженим тиражем. (1 арт матиме лише 10 копій картин).

Поточний стан

Проект повністю готовий.
Є слоган.
Є глобальна мета.
Є продукт, який можна побачити на сайті.
Є фінансова структура, заснована на фондах, тим самим прив'язуючи дохід команди до доходу компанії.
Є загальні ключові KPI, до яких повинна прагнути команда.
Є чітке розуміння, хто потрібен в команді і що будуть робити підрядники.
Є бачення ідеальної компанії.

Ринок

Характеристики клієнтів: Енергійні, проживають у США, знають або цікавляться новими технологіями, цікавляться мистецтвом, 24 роки (5 млн. аудиторія); 20-30 років (45 млн. аудиторія),

Роздрібні продажі футболок у США у 2020 році склали приблизно $37,8 млрд. А роздрібні продажі світшотів і худі того ж року склали приблизно $13,2 млрд.

Згідно зі звітом Grand View Research, очікується, що світовий ринок футболок зростатиме на 6,3% у період з 2021 по 2028 рік, а світовий ринок худі зростатиме на 9,1% за той самий період.

Проблема або Можливість

Люди люблять індивідуальність, розкіш, новинки, якось виділятися з натовпу. Особливо у віці 20-30 років.

Ми даємо їм унікальність, бренд і допомагаємо виділитися з натовпу.

Одягаючи наші брендовані світшоти в заклади, на прогулянку чи на тренуванні, люди почуваються більш відкритими, впевненими, розкутими та цілеспрямованими, адже мистецтво доповнює їхню індивідуальність, а також поєднує в собі нові технології.

Рішення (Продукт або Послуга)

Ми створюємо твори мистецтва за допомогою штучного інтелекту і формуємо з них колекцію, до якої входять світшоти, футболки та картини в обмеженій кількості (на 1 твір мистецтва припадає 10 копій картин).
Обираючи колекційний світшот чи футболку, клієнт обирає мистецтво, яке йому подобається і яке, ймовірно, може його якось описати.
Купуючи картину, клієнт показує, що він не тільки цінує мистецтво, але й йде в ногу з часом. Крім того, мистецтво з часом може зростати в ціні, оскільки колекції оновлюються, а картини випускаються в обмеженій кількості.

Конкуренти

Невеликий конкурент зі схожим продуктом і ціновою політикою: dandyworldwide
Adidas - це великий ринок, але саме ринок худі та футболок важко виміряти.

Переваги або дифференциатори

Наша перевага:
Вузький сегмент товарів.
Концепція, що об'єднує мистецтво та штучний інтелект.
Товар має не тільки ціну, якість і бренд. Продукти мають ціну, якість, бренд, нові технології та мистецтво.

Фінанси

Якщо брати до уваги метод прямих продажів від постачальника, без замовлення партії товару на фулфілмент-склад.
Мінімальні повернення:
худі = 100% ROI
футболки = 136% ROI

Якщо ми купуємо колекцію з 8 артів, у всіх кольорах і розмірах, 10 штук.
Мінімальне повернення:
худі = 255% ROI
футболки = 308% ROI

Бізнес-модель

Бізнес-модель на даний момент - замовлення на вимогу

Основними метриками в компанії є: LTV; CPC; CPL; CPO.

Канали продажів: Власний сайт. Також планується продаж через представників компанії.

Цільове призначення інвестицій

Інвестиції необхідні для створення та утримання команди;
Створення та тестування рекламних кампаній;
Збільшення продажів;
Масштабування компанії через різноманітні PR-заходи та участь у різноманітних виставках.

Пропозиція інвестору

Інвестиційна пропозиція: При загальній сумі інвестицій в $75 000, по мірі розвитку компанії, інвестору буде повертатися %5 від маржі компанії до повного повернення інвестицій в 1,4 рази ($105 000).
Після успішного повернення інвестиційної винагороди інвестор зможе знову інвестувати в нашу компанію, якщо виникне потреба в інвестиціях.

Команда або Керівництво

Ризики

1: Ризик можливий, якщо компанія неправильно позиціонується PR-менеджерами та маркетологами. Це буде ретельно відстежуватися, оскільки інвестиції не залучаються у великих обсягах.

2: Ризик можливий, якщо ринок не сприйме нову пропозицію, але він не є значним.

3. Ризик можливий через деякий час, якщо більші компанії спробують витіснити нас з ринку.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Продукт був створений після аналізу ринку, аналізу пошукових запитів, моніторингу попиту на аналогічні продукти на ринку США, а також з урахуванням темпів попиту та розвитку штучного інтелекту.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility68
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт