Обєднання штучного інтелекту, мистецтва та нашого життя. Наша мета - показати громадськості, що штучний інтелект вже є частиною нашого реального життя, та побудувати бренд відомий мільйонам.
Створені арт колекції будуть виражені на футболках та худі. А також на картинах обмеженим тиражем. (1 арт матиме лише 10 копій картин).
Поточний стан
Проект повністю готовий.
Є слоган.
Є глобальна мета.
Є продукт, який можна побачити на сайті.
Є фінансова структура, заснована на фондах, тим самим прив'язуючи дохід команди до доходу компанії.
Є загальні ключові KPI, до яких повинна прагнути команда.
Є чітке розуміння, хто потрібен в команді і що будуть робити підрядники.
Є бачення ідеальної компанії.
Ринок
Характеристики клієнтів: Енергійні, проживають у США, знають або цікавляться новими технологіями, цікавляться мистецтвом, 24 роки (5 млн. аудиторія); 20-30 років (45 млн. аудиторія),
Роздрібні продажі футболок у США у 2020 році склали приблизно $37,8 млрд. А роздрібні продажі світшотів і худі того ж року склали приблизно $13,2 млрд.
Згідно зі звітом Grand View Research, очікується, що світовий ринок футболок зростатиме на 6,3% у період з 2021 по 2028 рік, а світовий ринок худі зростатиме на 9,1% за той самий період.
Проблема або Можливість
Люди люблять індивідуальність, розкіш, новинки, якось виділятися з натовпу. Особливо у віці 20-30 років.
Ми даємо їм унікальність, бренд і допомагаємо виділитися з натовпу.
Одягаючи наші брендовані світшоти в заклади, на прогулянку чи на тренуванні, люди почуваються більш відкритими, впевненими, розкутими та цілеспрямованими, адже мистецтво доповнює їхню індивідуальність, а також поєднує в собі нові технології.
Рішення (Продукт або Послуга)
Ми створюємо твори мистецтва за допомогою штучного інтелекту і формуємо з них колекцію, до якої входять світшоти, футболки та картини в обмеженій кількості (на 1 твір мистецтва припадає 10 копій картин).
Обираючи колекційний світшот чи футболку, клієнт обирає мистецтво, яке йому подобається і яке, ймовірно, може його якось описати.
Купуючи картину, клієнт показує, що він не тільки цінує мистецтво, але й йде в ногу з часом. Крім того, мистецтво з часом може зростати в ціні, оскільки колекції оновлюються, а картини випускаються в обмеженій кількості.
Конкуренти
Невеликий конкурент зі схожим продуктом і ціновою політикою: dandyworldwide
Adidas - це великий ринок, але саме ринок худі та футболок важко виміряти.
Переваги або дифференциатори
Наша перевага:
Вузький сегмент товарів.
Концепція, що об'єднує мистецтво та штучний інтелект.
Товар має не тільки ціну, якість і бренд. Продукти мають ціну, якість, бренд, нові технології та мистецтво.
Фінанси
Якщо брати до уваги метод прямих продажів від постачальника, без замовлення партії товару на фулфілмент-склад.
Мінімальні повернення:
худі = 100% ROI
футболки = 136% ROI
Якщо ми купуємо колекцію з 8 артів, у всіх кольорах і розмірах, 10 штук.
Мінімальне повернення:
худі = 255% ROI
футболки = 308% ROI
Бізнес-модель
Бізнес-модель на даний момент - замовлення на вимогу
Основними метриками в компанії є: LTV; CPC; CPL; CPO.
Канали продажів: Власний сайт. Також планується продаж через представників компанії.
Цільове призначення інвестицій
Інвестиції необхідні для створення та утримання команди;
Створення та тестування рекламних кампаній;
Збільшення продажів;
Масштабування компанії через різноманітні PR-заходи та участь у різноманітних виставках.
Пропозиція інвестору
Інвестиційна пропозиція: При загальній сумі інвестицій в $75 000, по мірі розвитку компанії, інвестору буде повертатися %5 від маржі компанії до повного повернення інвестицій в 1,4 рази ($105 000).
Після успішного повернення інвестиційної винагороди інвестор зможе знову інвестувати в нашу компанію, якщо виникне потреба в інвестиціях.
1: Ризик можливий, якщо компанія неправильно позиціонується PR-менеджерами та маркетологами. Це буде ретельно відстежуватися, оскільки інвестиції не залучаються у великих обсягах.
2: Ризик можливий, якщо ринок не сприйме нову пропозицію, але він не є значним.
3. Ризик можливий через деякий час, якщо більші компанії спробують витіснити нас з ринку.
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Продукт був створений після аналізу ринку, аналізу пошукових запитів, моніторингу попиту на аналогічні продукти на ринку США, а також з урахуванням темпів попиту та розвитку штучного інтелекту.