Niamka - це мобільний додаток, що створюється для ресторанів та магазинів, які змушені викидати нереалізовані продукти та страви в кінці робочого дня, щоб допомогти їм зменшити відходи. Водночас додаток забезпечить звичайним людям можливість відгукуватися на пропозиції закладів, та смакувати улюбленою їжею із ресторанів за зниженою ціною. Такий процес дозволить людям економити кошти, що витрачаються на харчування, а закладам дасть шанс отримати прибуток з тих товарів, які не були замовлені через меню.
Текущее состояние
На даному етапі вся інфрастуктура додатку(моб. додаток, адмінка) готова на 90%
Рынок
В Україні - 14 000 закладів харчування та 2 800
Точок в 10 найбільших торгових мережах України (Сільпо, АТБ..).
Модель роботи - B2B2C
Покупець - людина, яка хоче дешево та смачно перекусити.
Проблема или Возможность
7 мільйонів тонн придатних до вжитку продуктів опиняються на сміттєзвалищах в Україні щорічно
Заклади харчування не встигають протягом дня реалізувати всю приготовану продукцію, тому змушені її викидати
Решение (Продукт или Услуга)
Мобільний додаток, через який користувачі
можуть придбати нереалізовані страви/товари з коротким терміном придатності з ресторанів/магазинів за зниженою ціною в кінці робочого дня .
Конкуренты
Мережа "Сільпо" - Продають кулінарію після 20:00 зі знижкою 30%.
Недоліки - Неможливо робити замовлення онлайн. Неможливо бронювати
товар наперед. Неможливо перевірити наявність страв, не відвідуючи заклад
Сервіси доставки їжі - Користувач може вибирати будь-який товар з меню.
Недоліки - Не передбачено можливості купувати продукти, які скоро стануть непридатними. Не часті знижки на продукти
Додаток "Too good to go" - Користувач має змогу купити лише "секретний пакунок" - він не знає що у ньому до моменту покупки.
Недоліки - Користувач не має можливості обирати та купити заздалегідь відомий продукт. Не працює в Україні
Преимущества или дифференциаторы
Простий у користуванні - Додаток збирає всі пропозиції від партнерів у радіусі дії користувача, та надсилає сповіщення щодо продуктів, які можуть його зацікавити
Гнучкий - Заклад має змогу опублікувати конкретний товар або "Niambox". В другому випадку покупець не знає, що у пакунку доки не забере замовлення
Еко - Допомагає закладам зменшувати кількість органічних відходів та пропагує відповідальне ставлення до їжі
Финансы
2800 закладів (20%) + 500 торгових точок (20%) по 3 замовлення в день при середній ціні одного 50грн = 18 млн грн доходу за 12 місяців.
Дані розрахунки стосуються лише України, проте маємо плани масштабуватись в Європу після вдалого старту у нас.
Бизнес-модель
10% з кожної транзакції
Целевое назначение инвестиций
Технічні витрати на інфрастуктуру - 1000$
Реклама через інфлюенсерів - 4 000$
Таргетна реклама - 2 000$
Проморолик - 1 000$
Залучення маркетолога - 800$/міс
Залучення юриста - 1 000$
Буфер - 2 000$