Фото - Niamka
57483

Niamka

Їжа з ресторанів та магазинів зі знижкою до 80%

Україна, Івано-Франківська область
Галузь: Інтернет і ІТ, Харчова промисловість, Мобільні додатки
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 30.05.2022
Показати контакти
3
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Niamka - це мобільний додаток, що створюється для ресторанів та магазинів, які змушені викидати нереалізовані продукти та страви в кінці робочого дня, щоб допомогти їм зменшити відходи. Водночас додаток забезпечить звичайним людям можливість відгукуватися на пропозиції закладів, та смакувати улюбленою їжею із ресторанів за зниженою ціною. Такий процес дозволить людям економити кошти, що витрачаються на харчування, а закладам дасть шанс отримати прибуток з тих товарів, які не були замовлені через меню.

Поточний стан

На даному етапі вся інфрастуктура додатку(моб. додаток, адмінка) готова на 90%

Ринок

В Україні - 14 000 закладів харчування та 2 800
Точок в 10 найбільших торгових мережах України (Сільпо, АТБ..).
Модель роботи - B2B2C

Покупець - людина, яка хоче дешево та смачно перекусити.

Проблема або Можливість

7 мільйонів тонн придатних до вжитку продуктів опиняються на сміттєзвалищах в Україні щорічно

Заклади харчування не встигають протягом дня реалізувати всю приготовану продукцію, тому змушені її викидати

Рішення (Продукт або Послуга)

Мобільний додаток, через який користувачі
можуть придбати нереалізовані страви/товари з коротким терміном придатності з ресторанів/магазинів за зниженою ціною в кінці робочого дня .

Конкуренти

Мережа "Сільпо" - Продають кулінарію після 20:00 зі знижкою 30%.
Недоліки - Неможливо робити замовлення онлайн. Неможливо бронювати
товар наперед. Неможливо перевірити наявність страв, не відвідуючи заклад

Сервіси доставки їжі - Користувач може вибирати будь-який товар з меню.
Недоліки - Не передбачено можливості купувати продукти, які скоро стануть непридатними. Не часті знижки на продукти

Додаток "Too good to go" - Користувач має змогу купити лише "секретний пакунок" - він не знає що у ньому до моменту покупки.
Недоліки - Користувач не має можливості обирати та купити заздалегідь відомий продукт. Не працює в Україні

Переваги або дифференциатори

Простий у користуванні - Додаток збирає всі пропозиції від партнерів у радіусі дії користувача, та надсилає сповіщення щодо продуктів, які можуть його зацікавити

Гнучкий - Заклад має змогу опублікувати конкретний товар або "Niambox". В другому випадку покупець не знає, що у пакунку доки не забере замовлення

Еко - Допомагає закладам зменшувати кількість органічних відходів та пропагує відповідальне ставлення до їжі

Фінанси

2800 закладів (20%) + 500 торгових точок (20%) по 3 замовлення в день при середній ціні одного 50грн = 18 млн грн доходу за 12 місяців.

Дані розрахунки стосуються лише України, проте маємо плани масштабуватись в Європу після вдалого старту у нас.

Бізнес-модель

10% з кожної транзакції

Цільове призначення інвестицій

Технічні витрати на інфрастуктуру - 1000$
Реклама через інфлюенсерів - 4 000$
Таргетна реклама - 2 000$
Проморолик - 1 000$
Залучення маркетолога - 800$/міс
Залучення юриста - 1 000$
Буфер - 2 000$

Пропозиція інвестору

Частина в бізнесі

Команда або Керівництво

Ризики

Не всі заклади захочуть з нами співпрацювати на початку, тому треба вкладатись в маркетинг.
5,00
1
2
3
4
5
2 оцінки
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility232
star2
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up2
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт