Фото - Маркетплейс курсів у Польщі
56473

Маркетплейс курсів у Польщі

Маркетплейс курсів у Польщі, аналог вже працює в Україні

Україна, Одеська область
Галузь: Інтернет і ІТ
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 06.10.2022
Показати контакти
2
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Новий ефективний рекламний канал для освітніх закладів у Польщі
Український аналог займає ТОП3 видачі Google за більшістю запитів, пов'язаних з пошуком та підбором освіти. Розділ Курси організований за принципом маркетплейсу, де:
Продавці - Навчальні центри,
Покупці - користувачі інтернету, шукачі курсу,
Товари є окремими сторінками для кожного курсу, з детальним описом, програмою навчання, розкладом і ціною.
Цільова дія – реєстрація на навчання.

Поточний стан

Є сайт, який працює в Україні. Ми плануємо розвинути бізнес для польських користувачів.
Перші інвестиції ми отримали наприкінці 2013 року. Їх ми витратили на IT-розробку, організацію офісу, збирання та публікацію контенту, маркетинг самого сайту та організацію продажів для залучення перших клієнтів.
Через 1,5 роки (квітень 2015) – вийшли на самоокупність.

На даний момент налічується: 10 співробітників, ми в ТОП3 видачі Google в Україні за більшістю запитів, пов'язаних із підбором навчання.
На платних умовах ми регулярно співпрацюємо з: 700 навчальними закладами (Курси) та 50 університетами та коледжами.

Дохід за 2020 рік становив – 100 000 доларів.
За 2021 рік – 130 000 доларів США

Ринок

У Польщі близько 4000 учбових центрів. Плануємо залучити щонайменше 10% - 400 навчальних закладів у перший рік.
Наступна країна, куди плануємо масштабуватись – Німеччина.
Так само в рамках цього раунду інвестицій плануємо охопити ще 2 країни.

Проблема або Можливість

Наші клієнти – освітні заклади. Їхня головна проблема — набрати достатню кількість студентів.
Для цього їм необхідно: створити сайт, найняти співробітників для підтримки сайту та маркетологів для налаштування реклами, а потім платити за рекламу у різних джерелах.
І користувачам Інтернету складно вибирати та порівнювати школи та курси, коли вони знаходяться у різних місцях.

Рішення (Продукт або Послуга)

Оплачуючи послуги нашого порталу, навчальний заклад отримує:
1. Міні-сайт з окремою сторінкою «Про програму» та однією сторінкою для кожного курсу. На курсах також є форма запису та зворотного зв'язку.
2. Послуги контент-менеджера. Якщо навчальний заклад не може самостійно оформити свої сторінки, то наш співробітник робить це безкоштовно.
3. Доступ до аудиторії, яка зараз вибирає собі навчальний заклад.

Інтернет-користувачі обирають курси в одному місці, порівнюють програми, вартість, умови навчання.

Конкуренти

eventis.pl – у них в основному короткі тренінги. Ми робимо акцент на ширший асортимент практичних довгострокових курсів (такі як Курси масажу, Курси дизайну, Курси програмування і т.д., яких тут немає)

szkolenia.com.pl – незручний сайт, немає мобільної версії сайту. Наш досвід показує, що 80% реєстрацій на навчання припадають на користувачів із мобільних пристроїв. В результаті, клієнтів у них дуже мало — 48 навчальних закладів. (Для порівняння, на нашому українському сайті рекламувалося 700 навчальних закладів)

Переваги або дифференциатори

Наша головна перевага - це наш досвід і перевірені технології (від методів монетизації до способів взаємодії з клієнтом), які дозволять нам швидко масштабуватися і не помилятися, які зроблять наші конкуренти.

Ми також маємо високомотивовану, злагоджену команду.

Фінанси

Ми плануємо продавати 2 види передплати.
Преміум - $120 на місяць
Стандарт - $50 на місяць

Бізнес-модель

Модель SaaS.
Мінімальний платіж $50 на місяць.
Перший місяць безкоштовно.
Це необхідно для того, щоб навчальні заклади побачили результат.

Цільове призначення інвестицій

Розробка сайту та дизайн сайту.
Розробка рекламних матеріалів, відеороликів.
Маркетинг (SEO, Adwords, Facebook).
Витрати на команду, до виходу на самоокупність.

Пропозиція інвестору

Частка компанії – 50%

Команда або Керівництво

Ризики

За 8 років роботи в Україні ми вже зіткнулися з великою кількістю можливих проблем та навчилися їх вирішувати.
Є ризик виникнення затримок, пов'язаних з мовним бар'єром.
А також можуть бути юридичні та податкові складності. Але будь-які складнощі вирішуються.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Не брали участь

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Не брали участь
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility392
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт