Новий ефективний рекламний канал для освітніх закладів у Польщі
Український аналог займає ТОП3 видачі Google за більшістю запитів, пов'язаних з пошуком та підбором освіти. Розділ Курси організований за принципом маркетплейсу, де:
Продавці - Навчальні центри,
Покупці - користувачі інтернету, шукачі курсу,
Товари є окремими сторінками для кожного курсу, з детальним описом, програмою навчання, розкладом і ціною.
Цільова дія – реєстрація на навчання.
Поточний стан
Є сайт, який працює в Україні. Ми плануємо розвинути бізнес для польських користувачів.
Перші інвестиції ми отримали наприкінці 2013 року. Їх ми витратили на IT-розробку, організацію офісу, збирання та публікацію контенту, маркетинг самого сайту та організацію продажів для залучення перших клієнтів.
Через 1,5 роки (квітень 2015) – вийшли на самоокупність.
На даний момент налічується: 10 співробітників, ми в ТОП3 видачі Google в Україні за більшістю запитів, пов'язаних із підбором навчання.
На платних умовах ми регулярно співпрацюємо з: 700 навчальними закладами (Курси) та 50 університетами та коледжами.
Дохід за 2020 рік становив – 100 000 доларів.
За 2021 рік – 130 000 доларів США
Ринок
У Польщі близько 4000 навчальних центрів. Плануємо залучити не менше 10% – 400 навчальних закладів у перший рік
Проблема або Можливість
Наші клієнти – освітні заклади. Їхня головна проблема — набрати достатню кількість студентів.
Для цього їм необхідно: створити сайт, найняти співробітників для підтримки сайту та маркетологів для налаштування реклами, а потім платити за рекламу у різних джерелах.
І користувачам Інтернету складно вибирати та порівнювати школи та курси, коли вони знаходяться у різних місцях.
Рішення (Продукт або Послуга)
Оплачуючи послуги нашого порталу, навчальний заклад отримує:
1. Міні-сайт з окремою сторінкою «Про програму» та однією сторінкою для кожного курсу. На курсах також є форма запису та зворотного зв'язку.
2. Послуги контент-менеджера. Якщо навчальний заклад не може самостійно оформити свої сторінки, то наш співробітник робить це безкоштовно.
3. Доступ до аудиторії, яка зараз вибирає собі навчальний заклад.
Інтернет-користувачі обирають курси в одному місці, порівнюють програми, вартість, умови навчання.
Конкуренти
eventis.pl – у них в основному короткі тренінги. На нашому сайті буде набагато ширший асортимент та упор на практичні довгострокові курси (такі як Курси масажу, Курси дизайну, Курси англійської мови тощо, яких тут немає)
szkolenia.com.pl – незручний сайт, немає мобільної версії сайту. Наш досвід показує, що 80% реєстрацій на навчання припадають на користувачів із мобільних пристроїв. В результаті, клієнтів у них дуже мало — 48 навчальних закладів. (Для порівняння, на нашому українському сайті рекламувалося 700 навчальних закладів)
Переваги або дифференциатори
Наша головна перевага - це наш досвід і перевірені технології (від методів монетизації до способів взаємодії з клієнтом), які дозволять нам швидко масштабуватися і не помилятися, які зроблять наші конкуренти.
Ми також маємо високомотивовану, злагоджену команду.
Фінанси
Ми плануємо продавати 2 види передплати.
Преміум - $120 на місяць
Стандарт - $50 на місяць
Першого року ми плануємо залучити 300 навчальних закладів. Ми очікуємо мінімальний дохід у розмірі 180 000 доларів США.
Бізнес-модель
Модель SaaS.
Мінімальний платіж $50 на місяць.
Перший місяць безкоштовно.
Це необхідно для того, щоб навчальні заклади побачили результат.
Цільове призначення інвестицій
Розробка сайту та дизайн сайту.
Розробка рекламних матеріалів, відеороликів.
Маркетинг (SEO, Adwords, Facebook, Instagram).
Витрати на команду, до виходу на самоокупність.
За 8 років роботи в Україні ми вже зіткнулися з великою кількістю можливих проблем та навчилися їх вирішувати. Не бачимо жодних ризиків на Польському ринку.