FURA - логістичний маркетплейс, який робить вантажні автомобільні перевезення простими, інноваційними та безпечними.
Текущее состояние
Завершено розробку першої стадії продукту, зараз у розробці версія 2.0
Рынок
Замовники:
Фізичні особи
Представники малого та середнього бізнесу
Перевізники:
ФОП
Малі і середні транспортні підприємства
Великі транспортні компанії (як додатковий спосіб заробітку)
Опис ідеального споживача:
Замовник:
Підприємець, що має бізнес у сфері торгівлі. Двічі на тиждень йому потрібна вантажівка , щоб забрати товар на складі та розвезти по трьох точках збуту.
Перевізник:
Власник одного, або кількох вантажних автомобілів, який має певну кількість постійних клієнтів. При цьому також його вантажівки мають резерв часу для виконання додаткових замовлень на перевезення, тобто вантажівки не задіяні на 100%.
Проблема или Возможность
Проблеми замовників
Втрата часу на пошук перевізника та узгодження вартості
Складність відстеження вантажу у реальному часі
Питання контролю за фактом виконання завантаження та розвантаження
Проблеми перевізників
Витрати на рекламу та пошук клієнтів
Відсутність гарантії оплати з боку замовника
Порожній пробіг та простій вантажівок
Складність розширення і масштабування бізнесу
Загальні проблеми
Непрозорі умови перевезення
Можливий некоректний облік операцій
Складність узгодження параметрів перевезення
Паперовий документообіг
Решение (Продукт или Услуга)
Замовлення вантажівки займає менше 2 хвилин, а замовник під час формування заявки вказує усі необхідні параметри, які бачить перевізник.
FURA миттєво розраховує вартість перевезення
FURA відкриває перевізникам нових клієнтів та дозволяє уникнути простою автопарку
FURA надає користувачам зручну систему управління замовленнями та формує звітність
FURA використовує електронний документообіг та
першою запроваджує електронну ТТН
Конкуренты
Прямі альтернативи відсутні.
Непрямі альтернативи:
Біржі перевезень
Експедиторські компанії
Вантажне таксі
Послуги адресної доставки (що зазвичай значно дорожчі за інших рівних умов)
Преимущества или дифференциаторы
Унікальна цінність пропозиції:
FURA логістичний маркетплейс, який робить вантажні автомобільні перевезення простими, інноваційними та безпечними, адже:
FURA з низьким порогом входження виступає у якості CRM-системи, що легко доступна малому і середньому бізнесу.
FURA дозволяє створити та підписати Е-ТТН за допомогою мобільному застосунку.
Документообіг в електронному виді
Можна замовити перевезення на будь-яку відстань як по всій Україні, так і в середині населеного пункту в одному застосунку.
Финансы
Структура доходів:
Комісія від перевезень - 100% у структурі надходжень. Розмір комісії від перевезення може становити від 5 до 20% відповідно до умов партнерства з перевізником
Структура витрат:
Постійні:
Зарплата
Утримання офісу
Послуги зв`язку
Підтримання програмного забезпечення
Змінні:
Реклама
Маркетингові дослідження
Інше просування
Комісія платіжної системи
Комісія оператора Е-ТТН
Бизнес-модель
Джерела фінансових надходжень - вантажовідправники та експедитори, які замовляють та оплачують послуги перевезення на платформі FURA.
Послуги перевезення мають у своєму складі винагороду за надання інформаційних послуг платформою FURA та складають від 5 до 20% вартості послуг перевезення. Середньозважена винагорода складає 9%
FURA отримує винагороду під час оплати, шляхом розщеплення платежу платіжною системою.
Целевое назначение инвестиций
Розробка версії застосунку FURA 2.0, UX-тестування та доопрацювання, експансія на ринку автомобільних вантажних перевезень, відповідно до графіку та плану витрат.
Предложение инвестору
Готові обговорювати частку у структурі підприємства під час перемовин