Фото - FURA
play_arrow
Переглянути
55561

FURA

Зручний сервіс замовлення вантажівок у смартфоні

Україна, місто Київ
Галузь: Інтернет і ІТ, Логістика і склади, Транспорт
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 08.01.2022
Показати контакти
2
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

FURA - логістичний маркетплейс, який робить вантажні автомобільні перевезення простими, інноваційними та безпечними.

Поточний стан

Завершено розробку першої стадії продукту, зараз у розробці версія 2.0

Ринок

Замовники:

Фізичні особи
Представники малого та середнього бізнесу


Перевізники:

ФОП
Малі і середні транспортні підприємства
Великі транспортні компанії (як додатковий спосіб заробітку)

Опис ідеального споживача:
Замовник:

Підприємець, що має бізнес у сфері торгівлі. Двічі на тиждень йому потрібна вантажівка , щоб забрати товар на складі та розвезти по трьох точках збуту.

Перевізник:

Власник одного, або кількох вантажних автомобілів, який має певну кількість постійних клієнтів. При цьому також його вантажівки мають резерв часу для виконання додаткових замовлень на перевезення, тобто вантажівки не задіяні на 100%.

Проблема або Можливість

Проблеми замовників
Втрата часу на пошук перевізника та узгодження вартості
Складність відстеження вантажу у реальному часі
Питання контролю за фактом виконання завантаження та розвантаження

Проблеми перевізників
Витрати на рекламу та пошук клієнтів
Відсутність гарантії оплати з боку замовника
Порожній пробіг та простій вантажівок
Складність розширення і масштабування бізнесу

Загальні проблеми
Непрозорі умови перевезення
Можливий некоректний облік операцій
Складність узгодження параметрів перевезення
Паперовий документообіг

Рішення (Продукт або Послуга)

Замовлення вантажівки займає менше 2 хвилин, а замовник під час формування заявки вказує усі необхідні параметри, які бачить перевізник.
FURA миттєво розраховує вартість перевезення
FURA відкриває перевізникам нових клієнтів та дозволяє уникнути простою автопарку
FURA надає користувачам зручну систему управління замовленнями та формує звітність
FURA використовує електронний документообіг та
першою запроваджує електронну ТТН

Конкуренти

Прямі альтернативи відсутні.

Непрямі альтернативи:

Біржі перевезень
Експедиторські компанії
Вантажне таксі
Послуги адресної доставки (що зазвичай значно дорожчі за інших рівних умов)

Переваги або дифференциатори

Унікальна цінність пропозиції:
FURA логістичний маркетплейс, який робить вантажні автомобільні перевезення простими, інноваційними та безпечними, адже:

FURA з низьким порогом входження виступає у якості CRM-системи, що легко доступна малому і середньому бізнесу.
FURA дозволяє створити та підписати Е-ТТН за допомогою мобільному застосунку.
Документообіг в електронному виді
Можна замовити перевезення на будь-яку відстань як по всій Україні, так і в середині населеного пункту в одному застосунку.

Фінанси

Структура доходів:

Комісія від перевезень - 100% у структурі надходжень. Розмір комісії від перевезення може становити від 5 до 20% відповідно до умов партнерства з перевізником

Структура витрат:

Постійні:

Зарплата
Утримання офісу
Послуги зв`язку
Підтримання програмного забезпечення
Змінні:

Реклама
Маркетингові дослідження
Інше просування
Комісія платіжної системи
Комісія оператора Е-ТТН

Бізнес-модель

Джерела фінансових надходжень - вантажовідправники та експедитори, які замовляють та оплачують послуги перевезення на платформі FURA.

Послуги перевезення мають у своєму складі винагороду за надання інформаційних послуг платформою FURA та складають від 5 до 20% вартості послуг перевезення. Середньозважена винагорода складає 9%

FURA отримує винагороду під час оплати, шляхом розщеплення платежу платіжною системою.

Цільове призначення інвестицій

Розробка версії застосунку FURA 2.0, UX-тестування та доопрацювання, експансія на ринку автомобільних вантажних перевезень, відповідно до графіку та плану витрат.

Пропозиція інвестору

Готові обговорювати частку у структурі підприємства під час перемовин

Команда або Керівництво

Ризики

Основні ризики пов'язані зі швидкістю зростання, які напряму залежать від обсягу інвестицій.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Очікуємо підтвердження участі в акселераційних програмах USF

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Поки зосередились на роозробці та не подавали проект на конкурси. Це для нас наступний етап

Винахід/Патент

Проходимо реєстрацію

Відео про продукт

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility381
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт