В умовах карантину, як ніколи важливо бути в безпеці від підступного вірусу. Саме тому наша команда вигадала Розумну Шафу для сушіння, прасування та, головне, знезараження одягу. Наша розробка може виконувати всі ці процеси одночасно, завдяки трьом окремим відділам всередині. Також, задля збереження функціоналу шафи, у ній можна зберігати вже готові до використання речі.
Текущее состояние
Проект в розробці, є певні канали збуту.
Рынок
Ми плануємо вийти на світовий ринок.
На пострадянському просторі пригнічує обсяг клієнтів буде з великих міст, де рівень доходу населення вище, а значить можливість (для купив наш продукт) повернути витрачені кошти вище. Очікуваний обсяг продажів продукту протягом 5 років більше 5000 шт. Планована прибуток з продажу однієї шафи становить 1500 $ США., Тобто валовий прибуток складе більше 7500000 $.
І це тільки ринок пострадянських країн. До цього прибутку можна додати прибуток від продажу витратних матеріалів та супутніх товарів.
Проблема или Возможность
Нашими клієнтами є люди з середнім та високим рівнем заробітної плати, які можуть собі дозволити даний концепт; великі родини; люди з щільним графіком, котрим не вистачає часу прасувати, або треба швидко вісушити одяг; банні комплекси, готелі та ін.
Решение (Продукт или Услуга)
Наша компанія готова виготовляти багатофункціональні шафи, які будуть запрограмовані на сушку, прасування та дезінфекцію одягу, що дуже актуально в наш час. Можна буде обирати індивідуальний дизайн та комплектацію, в залежності від бажань і можливостей клієнта.
Конкуренты
На сьогоднішній день в світі немає аналогів нашого продукту. Тому протягом якогось часу ринок буде монопольний і ми зможемо скористатися цим для зміцнення своїх позицій. Надалі, я впевнений, конкуренти з'являться.
Преимущества или дифференциаторы
На сьогоднішній день в світі немає аналогів нашого продукту. Тому протягом якогось часу ринок буде монопольний і ми зможемо скористатися цим для зміцнення своїх позицій. Надалі, я впевнений, конкуренти з'являться.
Финансы
На початковому етапі планована ринкова вартість шафи складе в середньому 2500 $. Собівартість складе - 1000 $. Операційний прибуток складе 1500 $. Звідси необхідно відняти всі витрати по реалізації товару. Так само, сюди можна додати прибуток від продажу витратних матеріалів для виробництва супутніх товарів, програмного забезпечення та ін.
Очікуваний обсяг продажів продукту протягом 5-10 років більше 5000 шт. Планована прибуток з продажу однієї шафи становить 1500 $ США., Тобто валовий прибуток буде більш 7500000 $.
І це тільки ринок пострадянських країн.
Целевое назначение инвестиций
Процес інвестування можна розділити на кілька основних етапів:
1. Етап №1 - етап розробки (етап ризику). Необхідна сума інвестицій - 20 - 30 тис. $. Це найскладніший і ризикований етап, при якому необхідно наступне:
підібрати необхідні комплектуючі з уже існуючих в світі;
виявити відповідних партнерів, які будуть виробляти необхідні комплектуючі. Прогнозується, що в основному це будуть китайські підприємства; зібрати і протестувати експериментальний екземпляр.
За результатами цього етапу можна буде робити висновки про успішність нашого продукту.
2. Етап №2 - налагодження виробництва. Необхідна сума інвестицій мінімум - 100 - тис. $. (Закупівля комплектуючих, устаткування для збирання та ін.).
3. Етап №3 - вихід на ринок. Необхідні інвестиції в рекламу, просування і т.д. Починаючи з цього етапу, бізнес почне приносити прибуток і вийде на самоокупність.
4. Етап №4 - розвиток виробництва. Цей етап не обов'язковий, але в разі успіху бажаний.