Основна ідея - це створення конкурентноспроможного автомобіля який працює тільки на електротязі. З максимальним використанням матеріалів з України, і з використанням найкращих практик у галузі електромобілебудування. Як бажаний мінімальний результат, після завершення тестувань і випробувань і сертифікацій, - є випуск невеликої кількості продукту електромобіля(5-20 одиниць) ручного складання. І подальше його вдосконалення згідно відгуків споживачів і внутрішніх випробувань. При умові успішного досягнення мінімального результату має сенс створення більш масштабного виробництва на рівні заводу.
Поточний стан
Розробено загальні принципи, і приблизна 3д-модель автомобіля. Проект передбачає розробку прототипа з "нуля", тобто елементи шасі, підвіски кузова, елементів cилового агрегату можуть бути змінені під час випробувань прототипа. Додані розрахунки витрат їх типи, і цільове призначення залежно від фази розробки. Більш детально можна ознайомитись в доданій презентації(pitch-deck).
Ринок
Електромобілі. Головний фокус: Європейський ринок, Україна, Німеччина, Польща.
Проблема або Можливість
Відсутність подібних проектів на ринку України на рівні повноцінного виробництва. Є продукти на ринку, але таких які вироблені в Україні, і з українськими деталями - невелика кількість або немає. Альтернатива розповсюдженим авто з ДВС, які продукують шкідливі викиди газів особливо у великих містах. Конструкція авто з ДВС складніша за електричні моделі, і як правило потребують більших витрат у використанні(пальне, заміна мастил фільтрів і.т.д.). * Можливість залучити для роботи в команді розробки людей з наукової сфери задля досягнення високих вимог до якості як самої конструкції так і програмного забезпечення. * Збільшення попиту на електромобілі щороку показує що звичайні авто з ДВС заміщуються електромобілями. Питання для споживача купувати імаортовані авто чи можоиво на ринку України може з'явитися власна розробка.
Рішення (Продукт або Послуга)
Створення повноцінного авто для ринку України на тязі від електромотора. Використання метералів і компонентів в Україні, що має зменшити собівартість продукту, в порівнянні з імпортованими авто. Сегмент ринку: Автомобіль середнього классу(C-клас з можливим розвитком в більш преміальний сегмент). Орієнтована мінімальна ціна 40000 EUR в залежності від ємності батареї/запасу ходу і інших опцій: якості матеріалів салону, сонячної панелі на даху авто тощо....
Загальна технічна інформація: а)Привід на задню вісь. 2 електромотора, 2 інвертора, системи ABS, ESP. б)Підвіска багатоважільна, з достатнім запасом надійності яка необхідна для ефективного подолання навантажень пов'язаних з вагою батарей(можлива Споряджена маса 1700кг) і якістю доріг. в)Як можливий варіант зменшення собівартості, ходова може бути використанна з існуючих моделей, при умові уникнення можливих спорів відносно викорстання патентів/авторства конструкції.
Конкуренти
Cheverolet Volt, Nissan Leaf(електр.) Tesla Model 3, Tesla Model S, Luka EV
Переваги або дифференциатори
Основна частина єлектромобілів України, це імпортовані авто. Запропонований проект має на меті створення повноцінного масштабного виробництва. Залучення людей які мали досвід з використання електромоторів і інверторів на рівні виробництва в Україні.
Фінанси
Спонсорські кошти потрібні для розробки прототипу для участі на виставках сучасних авто. Всі витрати додані в презентації.
Бізнес-модель
Створення продукту електромобіля, який можна продавати на ринку. Прибуток може бути отриманий під час виходу на ринок.
Простими словами, розрахунки витрат розробки наведені по роках: 1й рік: підвіска, силова установка, трансмісія, програмне забезпечення.(7 людей в команді) 2й рік: кузов, інтер'єр, екстер'єр, програмне забезпечення.(більше 20 людей)
Цільове призначення інвестицій
розробка прототипу, тестування, участь на виставках для отримання професійного фідбеку від людей з автоіндустрії, а також потенційних клієнтів.
Пропозиція інвестору
Проінвестувати створення прототипу, в разі успішного завершення всіх фаз випробувать і після виходу на ринок отримати прибуток від вкладених інвестицій. Згідно розрахунків, щоб задовольнити прибуток інвестора на рівні 25% необхідно випустити 85 автомобілів.
Основний ризик - Негативна(недостатня) реакція ринку на продукт, тому велика увага буде приділена актуальності. Участь на виставках дозволить зібрати інформацію про недоліки та упущення на етапі розробки прототипу. Ризики можуть буьт мінімізовані шляхом використання сучасних Agile принципів де кожний інкремент(результат спринту) роботи має бути задокументований і видимий на демонстрації. Також прозорі принципи взаємодії можуть вносити зміни в план розробки. В разі неочікуваних проблем - розробка може бути перенесана в іншу локацію або призупинена щоб мінімізувати витрати.
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Отримані перші поради від інвестиційних компанії для покращення і створення бізнес плану. Згідно яких створена презентація з описом ключових моментів в розробці прототипу. Всі витрати наведені по роках і для детельного ознайомлення дивіться презентацію. Всі розрахунки 2-3 років розробки мають приблизне значення і можуть бути змінені задля досягнення оптимальних рішень.