Фото - Globo
36686

Globo

Нова альтернатива громадському транспорту у Вашому смартфоні

Україна, Львівська область
Галузь: Транспорт, Послуги, сервіс, Мобільні додатки
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 09.03.2019
Показати контакти
0
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Легкодоступний альтернатианий сервіс для перевезень по місту на основі каршерінгу

Поточний стан

Pre-seed stage
Проведений аналіз ринку, написаний бізнес-план, сформоване технічне завдання
Зараз ми працюємо над створенням прототипу додатку.
Наступним кроком буде тестування прототипу, визначення попиту та пошук джерел фінансування

Ринок

Ми сегментували ринок на два портрети клієнтів:
Перший портрет клієнта: Студент, вік - 16-21, рівень доходу - 0 - 10 000грн, місце проживання - тільки гуртожитки, типові проблеми - проблема з добиранням в університет з гуртожитків (Неякісні послуги громадського транспорту, відсутність альтернатив за доступною ціною)

Другий портрет клієнта: Робочий клас (саме ті, які активно користуються мобільними додатками), рівень доходу - від 10 000 - 30 000грн, місце проживання - спальні райони, в містах більше 300 000 осіб, типові проблеми - неякісні послуги громадського транспорту (відсутність комфорту, непунктуальність)

Гіпотетична кількість клієнтів на ринку: Ми плануємо надавати наші послуги у містах з населенням від 350 000 осіб. Тобто це 9 міст - 23% всього ринку України
З цієї частини ми визначили кількість жителів 16 - 55р - 5,919,331 осіб

Проблема або Можливість

Основні проблеми громадського транспорту:
-Непунктуальні та довгі поїздки
-Втрата значого часу на очікування громадського транспорту
-Відсутність комфорту

Оскільки ми визначили нашим початковим сегментом студентів та їхні поїздки з гуртожитка в університет та навпаки, ми провели опитуванння близько 500 студентів де визначили, що клієнти готові переплачувати незначну суму за швидкі та комфортні поїздки

Рішення (Продукт або Послуга)

Ми хочемо створити нову альтернативу громадському транспорту, використовуючи для цього електромікроавтобуси
Новизна полягає в тому, що всі операції,пов‘язані з поїздкою, будуть здійсюватись завдяки смартфону:
Тобто людина зможе забронювати собі поїздку наперед на певну годину,знаючи що неодмінно буде для неї місце.
Також не буде проміжних зупинок як у громадському транспорті: Буде тільки місце посадки та місце прибуття(як в таксі)
Це зроблено для того,щоб максимально скоротити час поїздки(до рівня таксі) та створити пунктуальний режим роботи(оскільки буде тільки одна станція прибуття,не важко буде визначити очікуваний час прибуття)
Також неодмінною частиною стануть безкоштовний wifi та зарядні пристрої для учасників поїздки для максимального комфорту при поїздці.

Таким чином, ми хочемо створити швидкий та комфортний сервіс на рівні таксі
Проте ціна буде легкодоступною у порівнянні з таксі оскільки ціна поїздки буде розділена між усіма учасниками


Наразі ми дозбируємо команду для вступу в акселератор(до якого ми зараз готуємось)

Також ми наразі співпрацюємо з Startup Depot - вони надають нам безкоштовний доступ до коворкінгу та готують нас до акселератора

Конкуренти

Нашими конкурентами на ринку є: громадський транспорт. Громадський транспорт використовується на регулярній основі по кілька разів в день.

Переваги або дифференциатори

Переваги над громадським траспортом
-Комфорт
-Швидкість
-Пунктуальність
-Відсутність потреби стояти на зупинці
-Маршрути без зупинок
-Можливість вибору власного місцяґ=

Служби таксі
-Доступна ціна для регулярного користування

До всіх
-Наявність Wi-Fi
-Можливість зарядки смартфону

Бізнес-модель

Для початку ми плануємо охопити 0,1% від нашого цільового ринку - 5919 осіб
Середня ціна поїздки становить 15 грн
В середньому люди використовують громадський транспорт двічі
Тому виходить - 11800 поїздок на день
11800*15=177,000грн в день
РІчний оборот - 63млн грн
Рентабельність 60%

Цільове призначення інвестицій

-Перший GloboBus
-Кастомізація
-Перша маркетингова кампанія

Пропозиція інвестору

В залежності від суми інвестицій
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility630
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт