Проект GIG реалізує наступні послуги:
1. Дослідницька діяльність.
2. Інноваційна комбінація навчального процесу та контенту.
3. Інтеграція інтересів і цінностей суспільства в науку, технології, дослідження та інноваційну діяльність за допомогою проведення івент-заходів.
А) Дослідницька діяльність - спільний (суспільство і наука) творчий процес наукових досліджень.
Дослідження проекту спрямовані на:
• Розвиток інтересу і потенціалу громадян до науки і надання їм можливості брати активну участь в різних наукових заходах та воркшопах;
• Сприяння поширенню інформації та передової практики через платформу обміну знаннями на базі проекту, включаючи створення майданчика для онлайн освіти, моніторинг та оцінку відповідних ініціатив;
• Створення нових науково-технічних рішень шляхом творчої співпраці в таких областях як:
- альтернативні джерела енергії;
- створення нових екологічних матеріалів;
- розробка екологічних гідростанцій нового типу для маловодних річок низького перепаду, не менше 3 м;
-створення пілотних версій та їх застосування у суспільстві;
-дослідження в галузі нових можливостей VR у напрямку навчання та сприйняття світу з іншого боку;
-розумний будинок - як елемент дослідження.
В) Інноваційна комбінація навчального процесу і контенту - освітній майданчик.
Проект використовує комплексний підхід, який задіює всі сенсорні системи і моторику дітей, підлітків, дорослих, гарантує прийняття інформації на максимально високому рівні.
Важливим складовим навчального простору є спеціальне зонування площі проекту - поділ на тематичні зони з відповідними дизайн-рішеннями і технічним наповненням. Дизайн кожної окремої зони - це доповнення навчального контенту. Сприйняття експонатів і зонованого простору відбувається на двох рівнях:
• перший - нижній рівень, взаємодія з інтерактивними експонатами і стандартний огляд;
• другий (верхній) рівень - спеціально обладнаний майданчик, на яку можна піднятися і подивитися на авторські дизайнерські рішення зверху, вже під іншим кутом і побачити те, що недоступно з нижнього ярусу.
Всі зони є окремо функціонуючим простором, і в той же час - єдиним цілим.
Мета навчальної програми - інтеграція дітей, юнацтва, сімейного інституту в науку та інновації, за допомогою передачі знань, інформації на матеріально-технічної бази інноваційно-оснащеної майданчику.
Передача знань відбувається шляхом проходження відвідувачем п'яти етапів:
• Перший етап "Теоретичний"-знайомство з темою:
Перегляд науково-освітнього контенту Full Dome у сферичному кінотеатрі 360 або ж панорамному кінотеатрі по черзі або на вибір. Зорове і слухове сприйняття.
Майданчик пристосований і для приватних презентацій.
• Другий етап - Відкриті експериментальні лабораторії:
У лабораторіях відбувається практичне закріплення отриманої раніше теоретичної інформації в формі дослідів, дослідження.
Лабораторії проекту GIG - це інтерактивний дослідний центр, в якому кожен бажаючий може вивчати наукові методи, досягнення науки: медицини, біології, хімії, фізики, математики. На базі інноваційних методик буде створений унікальний комплекс методів, прийомів, засобів і умов навчання різних тем у відкритих наукових лабораторіях.
• Третій етап «Експериментальний» - ЗАЛ ЕКСПОНАТІВ:
Зал експонатів - це простір, в якому сотні експонатів вчать, розважають і вражають як дитину, так і підлітка, дорослої людини.
Мета - засвоєння наукової інформації в ігровій формі: за допомогою динамічних експонатів та взаємодії з ними.
Взаємодія з експонатом демонструє природні явища, взаємозв'язок людина-техніка, людина-природа, людина-наука.
• Четвертий етап «Ігровий експеримент» в Soft / Game zone.
Отримана дитиною, підлітком чи дорослим раніше інформація набуває розважальну форму: задіюються емоційні, розумові та фізичні здібності.
Ігрова форма подачі інформації знижує рівень психологічного захисту, який заважає зрозуміти і прийняти нову інформацію, освоїти нові вміння та навички.
Використовується ігровий контент:
a. Розроблений для навчальних методик проекту ГІГ за допомогою підключення до IT кластеру України і Європи.
b. Будь-контент стосується передових досягнень.
• П'ятий етап «Закріплення пройденого матеріалу» - 4GVR зона.
Мета - змоделювати процеси, демонстрація яких у реальному житті може бути складною, небезпечною або економічно недоцільною, при цьому задіявши весь спектр сенсорних систем.
«Наочно» надати інформацію, недоступну для безпосередньої рецепції людиною (візуалізація, аудіалізація і т. Д.).
Цей етап закріплює всю інформацію, яку дитина, підліток або доросла людина отримав чотирма етапами раніше в інтерактивній формі.
Додатковим етапом освітнього майданчика є - онлайн освіта.
Ідея онлайн майданчика - навчання, обмін інформацією з передовими освітніми і науковими організаціями, наповнення бази контенту, її оновлення. Цей елемент проекту допомагає отримати необхідну інформацію перебуваючи в будь-якій точці світу, випробувати нові методики, програми. Мета - пошук інноваційних рішень, які будуть результатом роботи проекту.
С) Інтеграція інтересів і цінностей суспільства в науку, технології, дослідження та інноваційну діяльність, за допомогою івент-заходів:
• Підвищення якості, актуальності, соціальної прийнятності
• Стійкість результатів досліджень та інновацій в різних областях діяльності, починаючи від соціальних інновацій до нанотехнологій.
• Пізнавальна діяльність, за допомогою розважального контенту:
1.Розумний будинок.
Розумний будинок - лаунж зона, оформлена в тематиці затишного будинку. Мета - будинок майбутнього, дослідження і апробування на реальних зразках і людях обраних досягнень для поліпшення життя різних суспільних груп і їх побуту.
Результат - подальше вивчення систем IOS і Android (використовуються для демонстрації) в конструкторської лабораторії.
2. Software Zone / Game Zone.
Software / Game Zone - зона для демонстрації нових програм, IT розробок, інтернет технологій, тестування різних альфа і бета версій софта. Отримання висновків за результатами тестування альфа і бета версій з повноцінним звітом для доопрацювання програмного забезпечення. А також оцінки використання даного ПЗ в соціумі, на підставі якого можна провести всебічне дослідження.
Результат - підготовлене ПЗ максимально відповідає вимогам соціуму і науково-технічного прогресу. Це стосується наукового, ігрового, пізнавального ПЗ, що використовується в житті і навчальній програмі.
3. Конференц зал
Конференц зал це комплекс спеціально мобільно оснащених приміщень, для проведення заходів різного формату:
від невеликих конференц-залів до залу кінотеатру.
Загальна кількість місць в конференц-центрі - 500 осіб.
4. Bio-Garden
Bio-Garden 1, 2-зони проекту, які знаходяться на даху. Включає в себе рослинні насадження, зону відпочинку, а також частково є зоною експонатів. Тут можна побачити кілька видів новітніх сонячних батарей: від ультра тонких, до батарей нового покоління; новітні вітрові станції та інші джерела альтернативної енергії, наприклад джерела, що функціонують завдяки видобутку енергії з відходів та біологічних компонентів.
5. Children's TV - дитяче телебачення. Трансляція відеороликів про життя проекту, надання інформації про нього - очима дітей.
Провідні Children's TV - діти. В даному приміщенні так само планується проводити факультативи та додаткові заняття для дітей на різну тематику.
6. Children's Journalism - окремий напрямок проекту, спеціально організована газета, яка буде створюватися з дитячої допомогою для інформування громадськості про проект.