ПП КропТрейд працює за 2 класичними моделями - B2B та B2C. Основна категорія споживачів - це будівельні та господарські магазини, відділи, ринкові торгові точки, спеціалізовані магазини, невеликі виробничі кооперативи, станції технічного обслуговування, виробництва та ін.
Текущее состояние
Підприємство працює, прибуткове, знаходиться на стадії маштабування
Годовой объем продаж, $
2900000
Годовой объем чистой прибыли, $
200000
Тип имущества
Другое
Имущество и активы
Оргтехніка, ноутбуки, сервер, планшети, gps-трекери, програмне забезпечення (1с, Агент+), Web сайт, акаунти в соціальних мережах. Облаштований офіс(оренда) та склад(оренда).
Организационная форма
Приватне підприємство
Количество сотрудников
11
Проблема или Возможность
Ринок збуту товарів доволі великий, для маштабування підприємства та збільшення обсягів продажу власних інвестицій не вистачає
Решение (Продукт или Услуга)
Залучення сторонніх інвестицій, прродаж частки підприємства або продаж 100% підприємства.
Конкуренты
Комфортпластик
Стожари
Партнер
Преимущества или дифференциаторы
Асортимент в наявності, доставка до кліента 24-48годин, власною доставкою
Бизнес-модель
ПП КропТрейд працює за 2 класичними моделями - B2B та B2C.
Причина продажи
Брак власних ресурсів для подальшого розвитку та зростання.
Рынок
Основна категорія споживачів - це будівельні та господарські магазини, відділи, ринкові торгові точки, спеціалізовані магазини, невеликі виробничі кооперативи, станції технічного обслуговування, виробництва та ін.