Украина, город Киев
Отрасль: Интернет и ИТ, Информация и СМИ, Транспорт, Услуги, сервис, Мобильные приложения
Стадия проекта: Готов прототип или продукт
Об'єднати пасажирів та водіїв, що курсують по всій Європі в одному додатку. Організація поїздок передбачає:
- збір та реклама інформації про наявні рейси із соціальних мереж та месенджерів (40% міжнародних перевезень).
- пошук та реєстрація пасажирів, їм допомога в пошуку необхідного сполучення.
- об'єднання диспечерів всієї країни в одну глобальну систему пасажирських перевезень.
Текущее состояние
впроваджений прототип із готовністю 90%
Организационная форма
ФОП
Количество сотрудников
3
Проблема или Возможность
Наявність сектора пасажирських перевезень, які обходять існуючі платформи реєстрації рейсів та купівлі білетів. Рейси "адреса - адреса" все більше набирає обертів.
Зараз з'являється все більше перевізників, котрі рекламують свою діяльність в соціальних мережах і таких підприємців є 2-10 тис залежно від напрямку діяльності. Вони охоплюють до 40% міжнародного пасажиропотоку, котрий покищо концентрується тільки в соц. мережах та месенджерах.
Решение (Продукт или Услуга)
Створена платформа, котра забезпечить:
- перехід від непристосованих для такого роду діяльності програм до професійного управління діяльністю
- швидку реєстрацію і рекламу поїздок
- ефективний пошук пасажирів
- швидке реагування та оптимізацію процесу передачі - обміну пасажирами
- пасажирам - доступ до сегменту перевезень "адрес-адрес" не через посередника - а напряму
Конкуренты
основними конкурентами є busfor, блаблакар
Преимущества или дифференциаторы
відсутність глобальних обмежень для отримання прибутку,
скасовано збільшення цінового навантаження на пасажира,
простота та швидкість реагування,
вільний доступ до інформації,
орієнтація на тіньовий сегмент,
швидкий доступ до даних перевізника
Финансы
Існує 2 рівні отримання доходів від проекту:
На першому етапі дохідна частина формується від розміщення реклами на сторінках сайту про наявні та прогнозовані рейси
На другому етапі - аентський внесок диспечерів за користування платформою:
один диспечер за одного пасажира отримує від $ 10. При платі диспечера за місяць в $10 - місячний дохід стартуватиме від $ 20 тис. при належному рівні розвитку
Бизнес-модель
Ключові партнери: перевізники та підприємці, що займаються перевезеннями. Вид діяльності: пасажирські перевезення внутрішні та міжнародні. Ресурси: плата за користування системою та розміщення реклами на сторінках сайту. Структура витрат: плата за інтернет ресурси (хостинг та домен); плата за допрацювання (для розвитку та вдосконалення); плата за рекламу.
Причина продажи
наявність нового інвестиційного проекту
Рынок
Основна оріієнтація - міднародний пасажиропотік, котрий користується послугами перевізників "адрес-адрес". Така клієнтська база займає до 40% загального міжнародного пасажиропотоку.
Наявна інформація розрахована на основі статистичних досліджень обсягу пасажиропотоку загального та тіньового, а також моніторингу роботи диспечерів та перевізників у відповідних соціальних мережах та месенджерах.
Таких перевізників по різних джерелах є від 2 до 10 тис. а також десятки тисяч пасажирів, інформація про яких розміщена у відповідних групах та сторінках.