Фото - www.horobets.com.ua
56229

www.horobets.com.ua

Організація міжнародних перевезень

Україна, місто Київ
Галузь: Інтернет і ІТ, Інформація та ЗМІ, Транспорт, Послуги, сервіс, Мобільні додатки
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 24.04.2022
Ціна продажу
$  35.000
Показати контакти
1
Розмір частки, що продається
100%
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Об'єднати пасажирів та водіїв, що курсують по всій Європі в одному додатку. Організація поїздок передбачає:
- збір та реклама інформації про наявні рейси із соціальних мереж та месенджерів (40% міжнародних перевезень).
- пошук та реєстрація пасажирів, їм допомога в пошуку необхідного сполучення.
- об'єднання диспечерів всієї країни в одну глобальну систему пасажирських перевезень.

Поточний стан

впроваджений прототип із готовністю 90%

Організаційна форма

ФОП

Кількість співробітників

3

Проблема або Можливість

Наявність сектора пасажирських перевезень, які обходять існуючі платформи реєстрації рейсів та купівлі білетів. Рейси "адреса - адреса" все більше набирає обертів.
Зараз з'являється все більше перевізників, котрі рекламують свою діяльність в соціальних мережах і таких підприємців є 2-10 тис залежно від напрямку діяльності. Вони охоплюють до 40% міжнародного пасажиропотоку, котрий покищо концентрується тільки в соц. мережах та месенджерах.

Рішення (Продукт або Послуга)

Створена платформа, котра забезпечить:
- перехід від непристосованих для такого роду діяльності програм до професійного управління діяльністю
- швидку реєстрацію і рекламу поїздок
- ефективний пошук пасажирів
- швидке реагування та оптимізацію процесу передачі - обміну пасажирами
- пасажирам - доступ до сегменту перевезень "адрес-адрес" не через посередника - а напряму

Конкуренти

основними конкурентами є busfor, блаблакар

Переваги або дифференциатори

відсутність глобальних обмежень для отримання прибутку,
скасовано збільшення цінового навантаження на пасажира,
простота та швидкість реагування,
вільний доступ до інформації,
орієнтація на тіньовий сегмент,
швидкий доступ до даних перевізника

Фінанси

Існує 2 рівні отримання доходів від проекту:
На першому етапі дохідна частина формується від розміщення реклами на сторінках сайту про наявні та прогнозовані рейси
На другому етапі - аентський внесок диспечерів за користування платформою:
один диспечер за одного пасажира отримує від $ 10. При платі диспечера за місяць в $10 - місячний дохід стартуватиме від $ 20 тис. при належному рівні розвитку

Бізнес-модель

Ключові партнери: перевізники та підприємці, що займаються перевезеннями.
Вид діяльності: пасажирські перевезення внутрішні та міжнародні.
Ресурси: плата за користування системою та розміщення реклами на сторінках сайту.
Структура витрат: плата за інтернет ресурси (хостинг та домен); плата за допрацювання (для розвитку та вдосконалення); плата за рекламу.

Причина продажу

наявність нового інвестиційного проекту

Ринок

Основна оріієнтація - міднародний пасажиропотік, котрий користується послугами перевізників "адрес-адрес". Така клієнтська база займає до 40% загального міжнародного пасажиропотоку.
Наявна інформація розрахована на основі статистичних досліджень обсягу пасажиропотоку загального та тіньового, а також моніторингу роботи диспечерів та перевізників у відповідних соціальних мережах та месенджерах.
Таких перевізників по різних джерелах є від 2 до 10 тис. а також десятки тисяч пасажирів, інформація про яких розміщена у відповідних групах та сторінках.

Команда або Керівництво

Ризики

військовий стан, падіння економіки, труднощі в транспортій системі

Фотографії

Фото 1 - Організація міжнародних перевезень
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility202
star5
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up5
Подобається
Не подобається
Чи працює підприємство?
Ідея
Поточний стан
Річний обсяг продажів, $
Річний обсяг чистого прибутку, $
Тип майна
Майно і активи
Організаційна форма
Кількість співробітників
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Бізнес-модель
Причина продажу
Ринок
Команда або Керівництво
Ризики
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт