Виробництво пряників ручного розпису в великих об'ємах. Робота з рекламними агенціями, корпоративний сегмент, рітейл
Текущее состояние
Діючий кондитерський цех по виробництву розписних пряників
Торгова марка на ринку пряників майже 10 років
Працюємо по власному ТУ. Якісний продукт з довгим терміном зберігання і при цьому без підсилювачів смаку і консервантів
Впроваджено систему НАССР – приміщення відповідає санітарним нормам, контроль якості вхідної сировини (сертифіковані постачальники), гігієна персоналу і контроль якості готової продукції
Виробництво зареєстроване в Державному реєстрі потужностей операторів ринку
Орендоване приміщення 140 м.кв. 20 тис оренда + комунал (хороший орендодавець з наданням обслуговування побутових комунікацій)
Два рітейл контракти (33 і 12 магазинів во Києву і області) з річним валовим доходом 1 млн грн + переговори з новою Всеукраїнською мережею магазинів
Договори співпраці з РА по корпоративним замовленням
Багаторічна співпраця з курортом «Буковель»
База постійних роздрібних клієнтів
Роздрібна торгівля на тематичних ярмарках. Обладнання для 3-х торгових точок входить у вартість
Виробництво заточене на виготовлення великої кількості продукції з повним комплектом супровідної документації.
Годовой объем продаж, $
2000000
Годовой объем чистой прибыли, $
200000
Имущество и активы
копмлект обладнання для повного циклу виробництва розписних пряників
Организационная форма
ФОП
Количество сотрудников
6
Проблема или Возможность
Наразі виробництво загружено на 25%
Решение (Продукт или Услуга)
Збільшення продажів
Конкуренты
в В2В сувенірка
в рітейл досить перспективно
Преимущества или дифференциаторы
Наша перевага в тому, що виробництво забезпечене повним пакетом необхідних документів для співпраці з великими компаніями: власне ТУ, впроваджено НАССР, реєстрація в Державному реєстрі потужностей операторів ринку, надання супровідних декларацій якості, розроблений чіткий договір співпраці з замовниками В2В
Финансы
Рітейл
В2В
Бизнес-модель
Два контракти в рітейл по Києву і Київській обл + переговори з всеукраїнською мережею
база корпоративних клієнтів і рекламних агенцій
Причина продажи
організація власником іншого виду діяльності
Рынок
основний акцент поставлено на рітейл, для чого введено НАССР
оскільки продукція може нести сувенірний характер є перспектива в duty free