Розробка, контрактне виробництво, маркетинг та продаж фармацевтичної продукції.
Поточний стан
Компанії 5 років. 2 юридичних особи (Україна/Естонія). Компанія на етапі масштабування. Продажі 2 рік ~ 20000 USD, 3 рік ~ 100000 USD, 4 рік ~ 300000 USD.
Планований приріст вартості компанії з 2022 до 2030 років - в 7-14 разів.
Планований обсяг дивідендів - 11-25% річних.
Річний обсяг продажів, $
300000
Річний обсяг чистого прибутку, $
42000
Майно і активи
Матеріальні активи:
товари,
сировина,
електронні і офісні прилади.
Нематеріальні активи:
торгівельні марки,
ТУ,
сайти.
Організаційна форма
ТОВ
Кількість співробітників
9
Проблема або Можливість
Для кожного продукта компанії є сегмент ринка (ємність вказана в презентації)
Рішення (Продукт або Послуга)
Інформація про продукти - в презентації
Конкуренти
Основні конкуренти - ТОП-50 компаній фармринка України (ТОП-20 в сегменті БАД).
Переваги або дифференциатори
Шість з дванадцяти основних продуктів мають унікальні відмінності і не мають прямих повних аналогів.
Фінанси
Вартість продуктів та прогнозований обсяг продажів - в презентації.
Бізнес-модель
Канали продаж - національні фармдистриб'ютори, національні та локальні аптечні мережі.
Наразі ми маємо контракти з усіма крупними національними фармдистриб'юторами, а наша продукція є в ТОП-20 мереж України.