Фото - InteractSale
36226

InteractSale

InteractSale

Україна, Львівська область
Галузь: Легка промисловість, Торгівля, Послуги, сервіс, Франчайзинг, Інше
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 21.02.2019
Ціна продажу
$  100.000
Показати контакти
0
Розмір частки, що продається
100%
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Новий метод продажу одягу у великих мережах.

Поточний стан

Детально продумана ідея з кількома пунктами.

Організаційна форма

на рівні ідеї

Кількість співробітників

1

Проблема або Можливість

Великі магазини одягу мають зазвичай звичний формат. Я, на основі багаторічного спостереження за покупцями в момент шопінгу, зробила висновки, що саме впливає на рішення покупця придбати річ. Тому продумала нові впровадження в самому салоні магазину, які приваблять покупця і значно підвищать бажання купити. Цей метод не потребує багато коштів на переобладнання, але дуже привабить в магазин і на початку ж впровадження одразу почне значно збільшувати обсяги реалізації.

Рішення (Продукт або Послуга)

Детально описати не можу, адже саме це є моєю цінністю, яку продам.
1. Впровадження точно привабить покупця зайти в магазин.
2. В покупця буде можливість подивитись одяг значно цікавіше.
3. Після набору емоцій, які отримає покупець, бажання придбати в рази зросте.

Конкуренти

Зараз багато методів, проте схожих не зустрічала.

Переваги або дифференциатори

Психологічний підхід до аналізу впливу на покупця.
Охоплює всі стадії, що ведуть до покупки.

Фінанси

У моїй ідеї не один пункт, тому можна для початку впровадити деякі з них, щоб переконатися у дієвості ідеї. Які пункти впроваджувати буде вирішувати власник мережі.

Бізнес-модель

Я маю схему організації салону магазину одягу таким чином, щоб привабити більше покупців і у більшості викликати бажання купити і обов'язково велике бажання розповісти про цей магазин.

Причина продажу

Не маю можливості реалізувати ідею бо не маю ресурсів, але можу стати партнером чи тимчасово попрацювати над організацією впровадження ідеї. Дуже хочу створити такі магазини, бо сама б хотіла в такі потрапити.

Ринок

Моїм клієнтом є власник мережі магазинів одягу, який шукає як можна збільшити об'єми продажів і водночас стати першим у новому підході реалізацї одягу. Це приведе до ще більшої популярості мережі бо такий метод обов'язково приверне увагу мас-медіа і стане обговорюваним піар-ходом.

Команда або Керівництво

Ризики

1. Метод може не оправдати себе
2. Конкуренти з часом активно впровадять подібні ідеї і вони перестануть бути цікавими.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility664
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Чи працює підприємство?
Ідея
Поточний стан
Річний обсяг продажів, $
Річний обсяг чистого прибутку, $
Тип майна
Майно і активи
Організаційна форма
Кількість співробітників
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Бізнес-модель
Причина продажу
Ринок
Команда або Керівництво
Ризики
Винахід/Патент
Відео про продукт