Великі магазини одягу мають зазвичай звичний формат. Я, на основі багаторічного спостереження за покупцями в момент шопінгу, зробила висновки, що саме впливає на рішення покупця придбати річ. Тому продумала нові впровадження в самому салоні магазину, які приваблять покупця і значно підвищать бажання купити. Цей метод не потребує багато коштів на переобладнання, але дуже привабить в магазин і на початку ж впровадження одразу почне значно збільшувати обсяги реалізації.
Решение (Продукт или Услуга)
Детально описати не можу, адже саме це є моєю цінністю, яку продам.
1. Впровадження точно привабить покупця зайти в магазин.
2. В покупця буде можливість подивитись одяг значно цікавіше.
3. Після набору емоцій, які отримає покупець, бажання придбати в рази зросте.
Конкуренты
Зараз багато методів, проте схожих не зустрічала.
Преимущества или дифференциаторы
Психологічний підхід до аналізу впливу на покупця.
Охоплює всі стадії, що ведуть до покупки.
Финансы
У моїй ідеї не один пункт, тому можна для початку впровадити деякі з них, щоб переконатися у дієвості ідеї. Які пункти впроваджувати буде вирішувати власник мережі.
Бизнес-модель
Я маю схему організації салону магазину одягу таким чином, щоб привабити більше покупців і у більшості викликати бажання купити і обов'язково велике бажання розповісти про цей магазин.
Причина продажи
Не маю можливості реалізувати ідею бо не маю ресурсів, але можу стати партнером чи тимчасово попрацювати над організацією впровадження ідеї. Дуже хочу створити такі магазини, бо сама б хотіла в такі потрапити.
Рынок
Моїм клієнтом є власник мережі магазинів одягу, який шукає як можна збільшити об'єми продажів і водночас стати першим у новому підході реалізацї одягу. Це приведе до ще більшої популярості мережі бо такий метод обов'язково приверне увагу мас-медіа і стане обговорюваним піар-ходом.