Фото - Розумний.укр
play_arrow
Переглянути
28212

Розумний.укр - готовий бізнес

Україна, Полтавська область
Галузь: Інтернет і ІТ, Консалтинг, Послуги, сервіс
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 07.05.2018
Ціна продажу
$  50.000
0
Розмір частки, що продається
100%
Рейтинг
equalizer 286 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Маркетплейс, місце зустрічі виконавців та замовників. Ваш персональний менеджер з продажів.

Поточний стан

Це повністю готовий продукт, який вже почав приносити невеликий дохід. Зареєстрованих активних виконавців зараз 1300+.
Зареєстрованих активних замовників -- 2400+.
Поданих заявок -- 5400+.

Проект входить у 38 000 найпопулярніших сайтів України за даними alexa.com (див. скріншот). Це практично без затрат на просування.

Проект розроблений для України, але без особливих зусиль можна його розширити й на інші країни.

Річний обсяг продажів, $

10

Організаційна форма

фізична особа-підприємець

Кількість співробітників

6

Проблема або Можливість

Проект створено для вирішення проблем двох цільових аудиторій:
- підприємців/фрілансерів
та
- замовників, тобто всіх тих, хто шукає товари або послуги через інтернет.

Мета проекту -- дати можливість людям із двох цільових аудиторій швидко і дешево знаходити одне одного.

Тобто, фрілансерам і підприємцям дорого і складно знаходити нових клієнтів, а замовникам довго і складно знаходити НАДІЙНИХ виконавців.
Ми пропонуємо своєрідний маркетплейс, що вирішує ці проблеми. Кожна гривня, витрачена виконавцем, принесе йому більше користі.

Як це було раніше? Замовники шукали виконавців через друзів, дошки оголошень тощо. Це було довго і не завжди результативно. Виконавці шукали нових клієнтів через рекламу. Це було дорого і не ефективно.

Рішення (Продукт або Послуга)

Замовник подає заявку, на яку система після модерації автоматизовано підбирає виконавців за складним алгоритмом. Потім замовник визначає переможця, який виконує заявку. І після виконання замовник залишає оцінку виконавцю та відгук про нього.

Виконавець реєструється на сайті, визначає категорії, регіони та інші параметри бажаних заявок. Далі йому залишається тільки чекати завдань. Якщо заявка йому не цікава, то система його більше не турбує із цією заявкою. Але якщо цікава, то ми продаємо йому контакти клієнта. Після цього він можливо виграє заявку і після виконання зможе залишити оцінку та відгук про замовника.

Оцінки замовника та виконавця одне про одного є найважливішим параметром у визначенні рейтингу. Що вищий рейтинг, тим більше цільових заявок зможе отримати виконавець.

Конкуренти

За популярністю:
1. kabanchik.ua (Україна)
2. youdo.com (РФ)
3. oferteo.com.ua (Україна)
4. (даний проект) (Україна)
5. isluga.com (Україна)
6. chelovek.com.ua (Україна)
7. doit.ua (Україна)
8. youfindpro.com (Ізраїль)

Померлі конкурентні проекти:
yapan.com.ua (Україна)
zrobyt.com.ua (Україна)
pickoose.com (Естонія)

Переваги або дифференциатори

1. Ми продаємо контакти замовника, а не беремо комісію за виконане замовлення.
2. Легка реєстрація без документів.
3. Легкий старт для новачків.
4. СМС інформування про термінові email. Далеко не всі люди користуться смартфонами і перевіряють електронку щодня. Деякі наші користувачі перевіряють електронку раз на тиждень а то й рідше.
5. Працюємо для всіх районних центрів України.
6. У нас дешевше (контакти замовника -- 5 гривень, СМС -- 1 гривня).

Фінанси

Монетизація проекту зараз відбувається двома шляхами:
1. В момент прийняття заявки виконавець платить 5 гривень і отримує контакти замовника.
2. Якщо у налаштуваннях виконавця є послуга отримання СМС, то за кожне отримане СМС він платить 1 гривню.

Можливо додати інші платні послуги, наприклад, платне просування виконавця, якщо його рейтинг недостатній. Або ж платне просування заявки замовника, щоб більше користувачів побачило таку заявку.

Бізнес-модель

1. Ціннісна пропозиція:
а) пошук нових клієнтів для виконавців;
б) пошук кращих виконавців для замовників.

2. Цільові аудиторії:
а) підприємці та/або фрілансери
б) замовники, котрі шукають продукти та послуги через Інтернет.

3. Канали збуту:
а) для замовників -- SEO-просування (96% відвідувачів і заявок);
б) для виконавців -- інтернет-реклама на спеціалізованих ресурсах та цільові холодні дзвінки з пропозицією зареєструватися.

4. Стосунки з клієнтами. Всі відгуки на сайті ми не закупали, на відміну від багатьох інших ресурсів. Це все щирі відгуки реальних користувачів ресурсу. Наші користувачі пишуть, що вони в захваті від новаторської ідеї проекту та грамотної реалізації.

5. Структура доходів. Обидва платні сервіси, і СМС, і покупка контактів замовників приносять невеликий дохід.

6. Ключові види діяльності:
а) удосконалення роботи веб-ресурсу (проектування, веб-дизайн, програмування);
б) просування (SEO-роботи над сайтом, наповнення контентом);
в) маркетинг (SEO-орієнтовані статті, інтернет-реклама, статті у ЗМІ, просування сторінки у Фейсбук тощо).

7. Партнери:
а) веб-хостинг, на якому знаходиться сайт;
б) email-шлюз для відправлення email;
в) СМС-шлюз для платних СМС;
г) ресурс для розміщення SEO-орієнтованих статей;
д) Фейсбук.

8. Ключові ресурси:
а) команда із 6 людей;
б) унікальний алгоритм підбору виконавців та супроводу заявок.

9. Витрати:
а) витрати на маркетинг і рекламу;
б) витрати на хостинг;
в) витрати на підтримку і удосконалення сайту (можливо).

Причина продажу

У мене вистачило ресурсів, щоб зробити якісний веб-сервіс, але вже немає сил і фінансів на розкрутку ресурсу. Це повністю готовий продукт, тепер потрібно завести туди людей.

Я не знаю, як це втілити в життя, як зробити ресурс популярним. Бо я програміст, а не маркетолог, не рекламщик. Я не знаю, що робити далі. Тому хочу продати продукт наполегливої роботи нашої команди тому, хто розбирається у просуванні краще мене.

Ринок

Особливість стартапів у тому, що вони створені для ринку, якого ще не існує. Ринок для даного проекту тільки починає створюватися.

Проект має дві цільові аудиторії:
- підприємців/фрілансерів, яких в Україні близько 2 мільйонів (тільки за офіційними даними),
та
- замовників, тобто всіх тих, хто шукає товари або послуги через інтернет, яких в Україні 20+ мільйонів людей.

У 2016 році відсоток е-комерції в Україні зріс утричі, до 3%. В той час, як у ЄС він зріс до 16%. Світовий ринок е-комерції також розвивається. Дуже ймовірно, що у найближчі кілька років відсоток е-комерції в Україні знову виросте в рази.

За попередні 13 років охоплення населення інтернетом виросло у кілька разів і зараз становить 65%.

Охоплення української аудиторії провідними інтернет-магазинами та маркет-плейсами також виросло.

Ризики

1. Недовіра користувачів до проекту. Це найбільша перешкода, з якою ми стикнулися. Всі ці роки у нас не було навіть офісу (всі працювали віддалено), тому багатьох користувачів це стримувало працювати з нами.
2. Виконавець може купити контакти замовника, але не домовитися з ним.
3. Демпінгова політика конкурентних проектів.

Фотографії

Фото 1 - Розумний.укр
Фото 2 - Розумний.укр
Фото 3 - Розумний.укр
Фото 4 - Розумний.укр
Фото 5 - Розумний.укр

Відео про продукт

Адреса сайту

Коментарі:

Необхідно пройти авторизцію

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility544
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Чи працює підприємство?
Ідея
Поточний стан
Річний обсяг продажів, $
Річний обсяг чистого прибутку, $
Тип майна
Майно і активи
Організаційна форма
Кількість співробітників
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Бізнес-модель
Причина продажу
Ринок
Команда або Керівництво
Ризики
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт
Адреса сайту