Брендовий інтернет-магазин з продажу товарів під ТМ Play-Doh.
Текущее состояние
Повністю працюючий бізнес.
Годовой объем продаж, $
45000
Годовой объем чистой прибыли, $
32000
Имущество и активы
Товар (іграшки), офісна техніка, офісні меблі.
Организационная форма
ФОП
Количество сотрудников
5
Проблема или Возможность
Проблема клієнта купити іграшки Плей-До.
Решение (Продукт или Услуга)
Сам товар постійно рекламується по ТВ компанією Хасбро, найбільшим виробником іграшок у світі. Так от, проблема клієнта купити товар - ми надаємо клієнту можливість це зробити у нашому фірмовому магазині, що надає нам перевагу над іншими продавцями аналогічного товару так як ми займаємось лише цим брендом і так як сам сайт брендований, клієнт думає що найкраще купувати у нас.
Конкуренты
Rozetka.ua> Antoshka.ua
Преимущества или дифференциаторы
Перевага перед конкуретами якщо торгувати всім підряд - впринципі немає. Але так як ми вузьконаправлена компанія то переваги у нас коллосальні. 90% клієнтів що шукають товар прямо в Гугл по пошуку нашого товару обирають нас, так як шукають купить Play-Doh а сайт наш називається PlayDoh.com.ua і дизайн відповідний, вони приймають ціни на покупку у нас. Ви ж не йдете лікувати зуби у загальну поліклініку а йдете у стоматполіклініку - тут впринципі та сама схема...
Финансы
Середня націнка на набори - 35%. На деякі 20% на деякі 60%.
Бизнес-модель
Продаж кінцевому споживачу.
Причина продажи
Зміна сфери діяльності в напрямку іт проектів та криптовалют.
Рынок
Люди з середнім достатком які цінують якість та фірмові іграшки.