Брендовий інтернет-магазин з продажу товарів під ТМ Play-Doh.
Поточний стан
Повністю працюючий бізнес.
Річний обсяг продажів, $
45000
Річний обсяг чистого прибутку, $
32000
Майно і активи
Товар (іграшки), офісна техніка, офісні меблі.
Організаційна форма
ФОП
Кількість співробітників
5
Проблема або Можливість
Проблема клієнта купити іграшки Плей-До.
Рішення (Продукт або Послуга)
Сам товар постійно рекламується по ТВ компанією Хасбро, найбільшим виробником іграшок у світі. Так от, проблема клієнта купити товар - ми надаємо клієнту можливість це зробити у нашому фірмовому магазині, що надає нам перевагу над іншими продавцями аналогічного товару так як ми займаємось лише цим брендом і так як сам сайт брендований, клієнт думає що найкраще купувати у нас.
Конкуренти
Rozetka.ua> Antoshka.ua
Переваги або дифференциатори
Перевага перед конкуретами якщо торгувати всім підряд - впринципі немає. Але так як ми вузьконаправлена компанія то переваги у нас коллосальні. 90% клієнтів що шукають товар прямо в Гугл по пошуку нашого товару обирають нас, так як шукають купить Play-Doh а сайт наш називається PlayDoh.com.ua і дизайн відповідний, вони приймають ціни на покупку у нас. Ви ж не йдете лікувати зуби у загальну поліклініку а йдете у стоматполіклініку - тут впринципі та сама схема...
Фінанси
Середня націнка на набори - 35%. На деякі 20% на деякі 60%.
Бізнес-модель
Продаж кінцевому споживачу.
Причина продажу
Зміна сфери діяльності в напрямку іт проектів та криптовалют.
Ринок
Люди з середнім достатком які цінують якість та фірмові іграшки.