Бренд жіночого одягу з унікальними малюнками ручного розпису та іншими техніками ручного оздоблення тканин. Бренд ексклюзивного жіночого одягу, що виконується під замовлення за короткий термін часу з тканин розписаних вручну. Всі речі створюються власними майстрами в різноманітних техніках, зокрема: художній розпис, вишивка, валяння
Текущее состояние
Портфоліо бренду налічує близько 70 виробів створених під індивідуальні замовлення, в числі яких - колаборації з молодими, відомими українськими брендами.Основні клієнти надходять через сторінки соц. мереж.За весь час існування даних стрінок(2.5роки) платна реклама продуктів майже не задіювалась.Також існує сайт, який потребує допрацювання
Рынок
З розвитком технологій все більше людей переходить на онлайн шоппінг. За статистикою, одяг – 2й в рейтингу продуктів (після техніки), які користуються попитом в онлайн продажі. Більшість покупців – жінки. Також стрімко розвиваються технології виробництва одягу, як наприклад концепція 3d принтеру. Проте це не стає перешкодою для виробів ручної роботи, так як її цінність так само зростає внаслідок бажання людей залишатись індивідуумами, а не зливатись з «натовпом». Сукні вишиті нашими прабабцями набагато цінніші за вишиванки, виконані машинною вишивкою, та зшиті на масовому виробництві.
На ринку дедалі більше з’являється брендів та майстрів, що виготовляють продукцію ручної праці та які користуються великим попитом як серед цінувачів мистецтва, так і серед “фанатиків” гаджетів.
З країн, які найбільш лояльні до данного типу продукту можна виділити: Австралію, Канаду та США (включаючи широку українську діаспору цих країн)
Об'єм ринку
США = 3000 000
Канада = 230 000
Австралія = 310 000
Проблема или Возможность
Ринок жіночого одягу переповнений. Проте кожного дня з’являються все більше нових брендів, які завойовують увагу споживача. Кожна жінка унікальна і для кожної не буває забагато одягу. Одвічні жіночі проблеми «Що вдягти?» та «Як бути неповторною?» ніколи не втратять своєї актуальності.
Також до основних проблем які вимикають у жінок при покупці одягу мона виділити наступні:
-відсутність унікальності(багато дівчат в однакових виробах)
-відсутність кастомізації виробів без затрат свого часу
-більшість виробів трендові, та з часом втрачають свою актуальніст
Решение (Продукт или Услуга)
Бренд не виготовляє вироби масово. Кожна річ створюється під замовлення та вручну.Внаслідок цього клієнт отримує абсолютно унікальний виріб з ексклюзивним малюнком. Отже рішення:
-унікальні малюнки ручної роботи на замовлення
-кастомізований дизайн не виходячи з дому
-дизайн на всі часи
-зручний сайт з красивими речами і можливістю їх кастомізації
Конкуренты
Прямих конкурентів на ринку немає. Але серед брендів зі схожою концепцією можна виділити наступні:
1. fameandpartners - сукні на замовлення ( Плюси: кастомізація фасону, швидке виробництво.Мінуси : немає можливості замовити індивідуальний виріб, або кастомізувати дизайн)
2. alinazamanova - речі з розписом ( Плюси: ручна робота, є можливість замовити ексклюзивний малюнок; Мінуси : малюнки одної стилістики і розраховані на дуже вузьку аудиторію)
3. katrienvanhecke - речі ручного фарбування (Плюси: ексклюзивний дизайн, натуральні фарбники; Мінуси - немає можливості замовити ексклюзивний дизайн)
Преимущества или дифференциаторы
Головною перевагою бренду є ексклюзивність дизайнів, які не можливо відтворити зі 100% схожістю іншими майстрами(через ручну роботу). До диференціаторів можна віднести можливість замовити абсолютно ексклюзивний виріб або змінити існуючий дизайн ( обрати іншу кольорову гамму, тематику малюнку і тд)
Финансы
Сердня собівартість виробу (на прикладі сукні) становить 170-200$. Така відносно висока ціна на виготовлення продукціїї пояснюється високою ціною на матеріали та трудові ресурси.
При собівартості 200$, ціна виробу становитиме 600$.
4шт/місяць = точка беззбитковості
Орієнтовна к-сть проданих одиниць за перший рік становить = 80шт Прибуток = 411 439 грн
Орієнтовна к-сть проданих одиниць за другий рік становить = 160шт
Прибуток = 981 822 грн
Орієнтовна к-сть проданих одиниць за третій рік становить = 220шт
Прибуток= 1 522 922 грн
Целевое назначение инвестиций
Для забезпечення роботи майстерні і виготовлення продукціїї потрібно
-Закупити необхідні обладнання та матеріали, а також:
-Оновити існуючий сайт
-Орендувати приміщення майстерні та зробити в ній ремонт(за потребою)
-Закупити сировину необхідну для виробництва колекції та першрих партій товарів(тканина, фурнітура, швейні матеріали)
-Провести маркетингові заходи
1. Проблеми з постачанням необхідної сировини(зняття з виробництва, не своєчасна доставка, брак, тощо). Для зниження данних ризків варто мати декілька різних партнерів, яких достатньо на ринку.
2. Зміна цін на сировину, що викличе підвищення цін на продукцію. Проте, враховуючи контингент споживачів, це не впливатиме на їх рішення при покупці товару.
3. Відсутність прямої конкуренції, що створює певні складнощі в комунікації з аудиторії, яка звикла до продуктів типового масовго виробництва. Проте правильний підхід до комунікації та поступове формування аудиторії дадуть свої результати. У разі появи прямих конкурентів, компанія матиме лише підвищений стимул до досягнення кращих результатів
4. Невідповідність масштабів виробництва кількості замовлень.В данному випадку буде прийняте рішення по оперативному пошуку віповідного персоналу а саме: художників, майстрів ручної праці та швей, які, як відомо, останні роки страждають від відсутності підхожої їм роботи.
Победы в Конкурсах и другие награды
Стипендія від Western NISEnterprise Fund та Kiev Fashion Institute на відвідування Kiev FashionBusiness Forum