Розвивати флеш ігри і мульти анімації різного жанра
Поточний стан
Нольова стадія - саме починаю, всього два роки на ринку...
Ринок
Віковий діапазон має складати від 5 до 60+ років, тому що відео ігри захоплюють любу аудиторію. А мульти анімації хотілося б писати з інтригующим сюжетом, яка сподобалася б також і старшому поколінню тай з легкістю і задоволенням переглядала їх...
Проблема або Можливість
Є невеликий колектив з відповідними професійними навиками.
Рішення (Продукт або Послуга)
Виготовлення відео ігор для смартфонів, планшетів, ноутбуків і комп'ютерів, а тако ж на приставки. Тай мульти анімації різного жанру.
Конкуренти
Відео ігри дуже розповсюджені, а конкуренція тільки з часом росте, але про флеш ігри останнім часом забувають і не приділяють уваги. Тако ж в Україні вони слабо розвинуті, дуже велике вільне соціальне поле, яке супроводжує благополучні умови для їх розвитку...
Переваги або дифференциатори
Відео ігри і мульти анімації потрібні в сучасному світі, тому що після взаємодією з ними - відпочиваєш, зручно проводиш час і творчо збагачуєшся, що в свою чергу супроводжує комфортне і легке заняття і роботу в своїх буденних справах людини і суспільства в цілому...
Фінанси
Мульти анімації, продавав би телестудіями, а відео-ігри про разовим фінансовим внескам, іноді з доплатами для модів, які не обов'язкові...
Бізнес-модель
Закупити комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення, налагодити соціальну структуру допоміжних і посередніх робіт тай торгувати через ринки і мережу інтернет.
Цільове призначення інвестицій
Погашення кредитів, закупівля речей, обладнання, техніки, програмного забезпечення та реклама...
Пропозиція інвестору
Згоден розглядати кредити на вигідних умовах, або складати договір і ділитися прибутками, чи розвивати потрібну галузь, продукція, жанр чи модель.
Погано налагодити систему менеджменту, не пропорційна закупка техніки і програмного забезпечення тай дефіцит часу, який дуже фінансовозатратний...
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Звертався в спілки соціальні і державні, в основному проводилися конференції по Бізнес-Розвитку Підприємницької Діяльності та Психологічному Самоконтролю.