Наша ідея - збільшити кількість людей які прихильні до свідомого споживання, та за допомогою minnim, показати, як якість базових речей впливає на рівень їх життя.
Текущее состояние
Діючий бізнес, який вийщов на операційний прибуток
Рынок
Плануємо розвивати Український ринок та ринок ЄС
Проблема или Возможность
Джинси з мас-маркету носяться лише 1-2 сезони:
- швидко зношуються
- коштують дорого (за індексом Cost Per Wear)
- в більшості не підлягають переробці та небезпечні для світу
Решение (Продукт или Услуга)
Джинси minnim розроблені для тривалого використання:
Наша ідея - збільшити кількість людей які прихильні до свідомого споживання, та за допомогою minnim, показати, як якість базових речей впливає на рівень їх життя.
Финансы
Продаємо через три канали:
онлайн:
- власні канали (сайт, соц.мережі)
офлайн:
- магазини партнери (шоуруми)
Плануємо експортний напрям в Європі
- маркетплейси ( Zalando + 7 супутніх маркетплейсів)
Бизнес-модель
Виробляємо на аутсорсі в Україні
Можемо виробляти до 15 000 джинсів на рік, з подальшим збільшенням обсягів, вже на власному виробництві
Середній чек продукту 85€
Целевое назначение инвестиций
Плануємо витратити на:
виробництво продукції, маркетинг, збільшення структури команди, логістику, послуги складу в ЄС, юридичне оформлення в ЄС.