Розвиток, розширення та збільшення інстаграм магазину, за рахунок інвесторських вкладень.
Текущее состояние
Профіль повністю укомплектований та заповнений контентом, є постачальники, та більше 2185 підписників.
Рынок
Клієнти - жінки 18-35 років. Територіально знаходяться в Україні. Приблизна кількість потенційних клієнтів 5-6 мільйонів. Ринок одягу в інстаграмі стрімко зростає, тому що у зв'язку з останніми подіями в Україні дуже сильно виріс попит на онлайн покупки.
Проблема или Возможность
Клієнти - жінки 18-35 років. Проблема клієнтів - потреба в сучасному, стильному одязі з якісної тканини, а також в різних аксесуарах. Вирішення їх проблеми - пропозиція цього продукту, який вони хочуть придбати онлайн.
Решение (Продукт или Услуга)
Стильний та якісний жіночий одяг: футболки, майки, сорочки, плаття, кофти, штани та ін. Аксесуари: жіночі сумки, окуляри.
Конкуренты
Прямі конкуренти - це інстаграм магазини, які також продають жіночий одяг і аксесуари
Преимущества или дифференциаторы
Одна з переваг - це можливість відправляти товар наложкою. У багатьох магазинах цієї можливості немає і вони вимагають від клієнтів передоплату або повну оплату. Також перевага - широкий асортимент одягу та аксесуарів, таких як сумки, швидка доставка.
Финансы
Середня вартість товару 500-600 грн. Середня маржа 200-300 грн.
Бизнес-модель
Продажі здійснюються через соціальну мережу інстаграм. Поки що вся увага сконцентрована на цьому. Але в подальшому є також перспективи розробки сайту і відкриття онлайн-магазину в мережі Google.
Целевое назначение инвестиций
Інвестиції потрібні для реклами і роботу з таргетологом.