Наша ідея заснована на концепції «3П», а саме перекуповуємо, перероблюємо, продаємо. Ми даємо нове життя старим речам, економлячи ресурси. Новий, стильний, а головне екологічний одяг, який точно сподобається нашій цільовій аудиторії.
Поточний стан
Є ідея і певні аналітичні розрахунки
Ринок
Наша цільова аудиторія: «Справді зелені» люди, які піклуються про довкілля. Вікових обмежень немає. Але спочатку акцент буде на жіночій аудиторії. Люди, які люблять виділятися з натовпу і купують дизайнерські та незвичайні речі.
Орієнтир – жителі європейських країн (далі США, Канада)
Якщо брати у відсотковому співвідношенні, то наші майбутні клієнти складають 35% від усього населення (середній показник по Європі, люди вище середнього класу). Але я також хотів би зауважити, що частина європейського середнього класу також є серед наших майбутніх клієнтів, а це ще 15 відсотків. продукт буде орієнтований на такі країни як: Франція, Італія. Бо ці країни – країни стилю.
Проблема або Можливість
УТП: Ми створюємо стиль, перетворюючи давно забуте на щось нове та квітуче, піклуючись про довкілля.
Наша цільова аудиторія: «Справді зелені» люди, які піклуються про довкілля. Вікових обмежень немає. Але спочатку акцент буде на жіночій аудиторії. Люди, які люблять виділятися з натовпу і купують дизайнерські та незвичайні речі.
Основною проблемою є тривале виготовлення виробу, адже розробка дизайну – складний процес, але він окупить вартість продукції.
Також є проблема у сфері просування продукції, оскільки в легкій промисловості висока конкуренція, але новизна нашої ідеї має дати нам частку ринку в цій сфері. Також важливим аспектом буде маркетингова стратегія продукту, яка потребує значних коштів.
Ще одним недоліком є те, що наш бренд є люксовим, тобто ми орієнтуємося на вузьку цільову аудиторію, що також створює труднощі з просуванням бренду.
чому ми
+Класний дизайн
+ Турбота про навколишнє середовище
+Працюємо на якість та комфорт
Рішення (Продукт або Послуга)
Для початку ми купуємо старі речі, потім наші дизайнери розробляють ескізи нового виробу на основі старого одягу.
Згодом стане доступною і послуга «Онови свій гардероб». Його суть полягатиме в тому, що люди, які піклуються про навколишнє середовище, хочуть купувати нові, дизайнерські речі, і тут ми приходимо їм на допомогу. Вони надсилають нам свій старий одяг, а ми разом з командою дизайнерів даємо йому нове життя, де цей одяг знову може радувати своїх власників стилем і якістю. При цьому ми задовольняємо потреби клієнтів без шкоди для навколишнього середовища.
Конкуренти
Конкуренти:
1.Zero Waste Daniel
2.UliUlia
3.Hi Legs
4.The oversized
5.No_custom_and_no_art_sorry
Переваги або дифференциатори
Ми створюємо стиль, перетворюючи давно забуте на щось нове і квітуче, піклуючись про довкілля.
Багато конкурентів орієнтуються просто на дизайн і якість продукції, а також на її існування на ринку. Наш проект є екологічним та інноваційним у цій сфері. У нас також є деякі особливості позиціонування, які відрізнятимуть нас від наших конкурентів. Ми хочемо зробити світ кращим, даруючи людям красу та радість.
Фінанси
Ціна більшою мірою буде залежати від роботи дизайнерів, кожен виріб - витвір мистецтва, тому ціна буде різною. Діапазон 300-800 доларів, але не впевнений. Собівартість реалізації за перший рік становить 50-90 тисяч доларів.
Бізнес-модель
1. Для початку ми створюємо пару дизайнів.
2.Запускаємо рекламу в соціальних мережах. Співпраця з блогерами.
3. Аналізуємо огляд і покриття.
4. Після збору всіх даних ми продовжуємо створювати проекти, якщо проект успішний, якщо ні, ми перебудовуємо нашу стратегію на основі зібраної інформації.
5. Ми організовуємо виставки (онлайн або офлайн), щоб збільшити видимість.
6. Якщо замовлень більше, ми вводимо нові канали просування, тим самим зміцнюючи свої позиції на ринку.
7.Розвиток і вдосконалення бренду.
Цільове призначення інвестицій
Так як ми студенти, нам потрібні інвестиції практично на все, а розкрутка і створення дизайну будуть нашими основними витратами (близько 65%). Більш детальну інформацію ми можемо надати при контакті з інвестором.
Пропозиція інвестору
Ми готові в процесі переговорів запропонувати інвестору частку в компанії.
Після того, як наш бренд виходить на ринок, наші конкуренти можуть швидко включити наші функції в свій проект, тим самим зруйнувавши наші плани.
Глобальна криза також може вплинути на наш проект, оскільки наша цільова аудиторія – це люди з достатнім достатком.
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Наш проект брав участь у LSFE, де ми презентували власні стартапи. Також хочу відзначити, що ми виграли.