Romkino organic - мережа магазинів з органічними фермерськими продукціями, власні теплиці де будуть вирощуватись органічні продукти, зелень та овочі. Інший асортимент продукціїї буде братись від фермерів партнерів. Власний склад, де буде розподіл продукції.
Текущее состояние
Підприємство працює, є 2 теплиці де вирощується 12 видів зелені та є торгова точка.
Середня виручка точки в день складає 2500-3500 грн з маржою 50-60%
це лише з товаром партнерів.
При наявності свого товару, зелені з власних теплиць виручка складає 5000-6000 тис. грн в день де чистий прибуток складає 80% від виручки
Рынок
Клієнт - жінка 32-45 років з середнім достатком, яка дбає про своє здоров"я, правильно харчується, займається спортом
Ринок в Україні лише починає набирати обороти
Проблема или Возможность
Це люди зі середнім достатком, місцеві жителі які уважають за краще харчуваня натуральними продуктами. Цільова авдиторія багатошарова та неоднорідна, це люди різного віку і статі, сімейні пари з дітьми
Решение (Продукт или Услуга)
Завжди свіжі продукти, 100% органічні та натуральні. Магазини будуть росташовані в зручних місцях + доставка на дом
Конкуренты
Є конкуренти
але в нас буде перевага в тому, що не лише продаєм продукт, а і частково його виробляє+ весь продукт наш та від фермерів партнерів буде під нашим бредном
Преимущества или дифференциаторы
свіжість і якість, упаковка
Финансы
Виручка з торгових точок + з оптової торгівлі продуктів власного виробництва
Бизнес-модель
Торгові точки по місті
Постачання по ресторанам
Продаж на оптовому ринку
Целевое назначение инвестиций
побудова теплиць 800 тис грн
транспорт для логістики 400 тис грн
оренда магазинів в місяць200 тис грн
заробітня плата в місяць 240 тис.грн
обладнення 800 тис
упаковка,насіння, інші витрати 50 тис грн в місяць
начальні витрати 2400000-2500000= 90 тис. у.о