Фото - Palaris
play_arrow
Смотреть
56096

Palaris

Збільшення прибутковості за рахунок прямих онлайн продажів

Украина, Николаевская область
Отрасль: Легкая промышленность, Производство, Торговля
Стадия проекта: Действующий бизнес

Дата последнего изменения: 10.02.2022
На страницу владельца
3
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
Также этот проект:
- ищет займ
 

Идея

Виготовляємо якісне, стильне, комфортне взуття з 27 по 45р з 2001р Продаємо як гуртовим (50%) клієнтам так і кінцевому споживачу (50%) через нашу єдину систему онлайн продажів. Маємо прибуток 10% з гурту, 20% з власного роздрібу, і додатково 5% з продажу взуття зі складу наших гуртових клієнтів кінцевому споживачу. Ми навчились мінімізувати витрати на рекламу, розуміємо цифри для масштабування, лояльна клієнтська база + гурт завантажують у міжсезоння, масштабування продажів в сезон досягаємо за допомогою продажів взуття наших гуртових клієнтів + додатковий відшив у інших виробників.

Текущее состояние

Маємо 4265 роздрібних клієнтів, 6370 замовлень на суму 7004768 грн ( період 1.05.2020 по 02.02.2022)
Лояльна база гуртових клієнтів - 50, взагалі більше 200. В місяць виготовляємо в середньому 800 пар взуття. З них 50% для гуртових клієнтів 50% для роздрібних клієнтів. В межах нашого виробництва можемо виготовляти 2000 - 2500 пар на місяць (залежить від складності моделі)
Маємо на сьогодні 30 людей в нашій команді

Рынок

Наші роздрібні клієнти - це мами віком 28 - 44р (взято на основі статистичних данних з нашої СРМ ) з дітьми, які цінують якісне шкіряне взуття. Рівень заробітку на сім'ю не меньше 25 тис грн. Активні користувачі сучасних смартфонів, які витрачають не меньше 1 години на день у соцмережах: інстаграм і фейсбук. 50% мешкає в містах, 50% відсотків мешкає в маленьких містечках, селах, як правило там немає офлайн точок продажу якісного взуття.

Проблема или Возможность

Наші роздрібні клієнти - батьки з дітьми від 6 до 16 років, з середнім і вище рівнем заробітку, які цінують якість, комфорт і дизайн. На ринку є дві пропозиції: якісно/комфортно/дорого або сучасний дизайн/дешево. Варіантів якісно/комфортно/сучасний дизайн взагалі немає в середньому діапазоні цін або дуже мало.

Наші гуртові клієнти - власники взуттєвих оффлайн магазинів, які не можуть забезпечити повноцінну присутність в онлайн із-за високої конкуренції, відсутності додаткових фінансових, експертних і фізичних ресурсів.

Решение (Продукт или Услуга)

Ми виготовляємо комфортні сучасні трендові моделі у якісному виконанні в середньому + діапазоні. Наші споживачі купують напряму у виробника (тобто у нас), тим самим мають сервісну гарнтію, якісне обслуговування і оптимальну ціну. Доречі 50% роздрібних замовлень ми відшиваємо по передзамовленню (послуга відшиву моделі протягом 1,5 - 3 тижнів) - це взаємовигідна пропозиція в якій клієнт економе до 20-30% від роздрібної вартості, а ми в свою чергу маємо 50% передоплати, прогнозовану роботу виробництва і зменьшення залишків готової продукції.

Наші гуртові клієнти - власники взуттєвих магазинів. Співпрацюючи з нами, окрім якісного, комфортного і стильного взуття вони отримують ряд переваг, які не надають інші виробники:
- контроль роздрібної націнки онлайн в межах 60-80% що зберігає маржинальність
- маркетингову підтримку з нашого боку в онлайн (існує індивідуальна стратегія для кожної офлайн точки продажу)
- додатковий канал збуту їх взуття через участь в нашій єдиній системі онлайн продажів - маркет плейс під ключ (детальніше в презентації)

Конкуренты

Долю конкурентів визначити важко. Але у нас єдиних є послуга відшиття взуття по передзамовленню, що дає нам значно нижчі показники витрат на рекламу і конкурентну ціну. Виробників дитячого і підліткового взуття в онлайн для роздрібної торгівлі немає, або вони дуже мало себе в цьому реалізували, в основному всі працюють на гуртового клієнта і свої офлайн магазини.

Преимущества или дифференциаторы

Основні переваги:
- сучасний дизайн, що досягається також за рахунок конструктивно складних моделей. За дифіцитом спеціалістів не один з виробників дитячого і підліткового взуття в Україні не виготовляє такого плану взуття
- ми працюємо напряму з кінцевим споживачем, за допомогою налагодженої системи, що дозволяє забеспечити індивідуальний підхід до кожного клієнта, належну комунікацію і гарантійний сервіс вразі чого. Наші конкуренти працюють тільки з гуртовими клієнтами і офлайн магазинами.
- послуга передзамовлення дозволяє відшивати взуття з урахуванням індивідуальних побажань клієнтів: корекція по розміру, відшив із урахуванням параметрів індивідуальної ортопедичної устілки, зміна матеріалу в моделі створюючи власний дизайн та ін.

Финансы

середня гуртова ціна 33-40$ в залежності від сезону і моделі. Роздрібна націнка складає 60-70% на взуття відшите по передзамовленню це 53-65$, 80% - 90% роздрібна націнка на продаж вже готового взуття wt 60-77$
прибуток з гуртових продажів - 10% це 3-4$ з пари
прибуток з роздрібних продажів - 20% це 12-15$ з пари
прибуток з продажу взуття партнерів через єдину систему онлайн продажів - 5% це 2-3$ з пари
Витрати складають: 30-35% матеріали, 30-35% - заробітна плата, 5% інші витрати, 10-20% прибуток (взалежності від типу продаж), 10-15% реклама
Плануємо продавати 500 пар/місяць гурт + 600 пар / місяць роздріб + продажі зі складів партнерів 100-200пар/місяць і більше.

Бизнес-модель

За весь період в середньому 1 роздрібне замовлення нам обходиться в 4,5$ (детальніше в презентації) Прогнозуємо 8-10$ із-за подорожчання реклами + НДС Тож масштабувати роздрібні продажі ми занаємо як - є чіткі цифри юніт економіки. Використовуємо в основному таргетовану рекламу в фейсбук і інстаграм.

Целевое назначение инвестиций

- придбання вже спеціалізованого приміщення (70000$), яке і може бути залогом інвестиції.
- поповнення обігових коштів для своєчасної закупівлі матеріалів

Предложение инвестору

озучимо при зустрічі

Команда или Руководство

Риски

Повязані в основному з політичною і економічною ситуацією в країні. Більшість українських постачальників прив'язані до євро або долар тому це вплииває на ціну для кінцевого споживача, тож і ми привязуємо ціну до курсу долара.

Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ

не проходили

Победы в Конкурсах и другие награды

Двічі входили до 100 кращих товарів в Миколаївській області.

Видео о продукте

5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility855
star1
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация