Розробка, контрактне виробництво, маркетинг та продаж фармацевтичної продукції.
Поточний стан
Компанії 5 років. 2 юридичних особи (Україна/Естонія). Компанія на етапі масштабування. Продажі 2 рік ~ 20000 USD, 3 рік ~ 100000 USD, 4 рік ~ 300000 USD.
Планований приріст вартості компанії з 2022 до 2030 років - в 7-14 разів.
Планований обсяг дивідендів - 11-25% річних.
Ринок
Ринок і тенденції - в презентації
Проблема або Можливість
Для кожного продукта компанії є сегмент ринка (ємність вказана в презентації)
Рішення (Продукт або Послуга)
Інформація про продукти - в презентації
Конкуренти
Основні конкуренти - ТОП-50 компаній фармринка України (ТОП-20 в сегменті БАД).
Переваги або дифференциатори
Шість з дванадцяти основних продуктів мають унікальні відмінності і не мають прямих повних аналогів.
Фінанси
Вартість продуктів та прогнозований обсяг продажів - в презентації.
Бізнес-модель
Канали продаж - національні фармдистриб'ютори, національні та локальні аптечні мережі.
Наразі ми маємо контракти з усіма крупними національними фармдистриб'юторами, а наша продукція є в ТОП-20 мереж України.
Цільове призначення інвестицій
Із загальної суми інвестицій (1200000)
1) 800 000 - cash out
2) 400 000 - витрати на масштабування та розвиток
- розширення штата представників до 48 в п'ять етапів
- покращання привабливості як роботодавця за рахунок покращання умов праці співробітників (лізінг/купівля авто)
- посилення рекламної активності
- розширення портфеля продуктів
Першим основним ризиком є зубожіння населення і повна неспроможність купувати продукцію.
Другий ризик - повномасштабна війна.
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Не приймали участь.
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
За результатами експертного аналізу Всеукраїнського Галузево-Аналітичного Центру входимо до Реєстру надійних та інвестиціно привабливих підприємств України
За результатами Національного Бізнес-Рейтингу «Компанія Року» маємо «бронзу» у номінації «Результативність і рентабельність» по Україні та «золото» по Харківській області.