Фото - ТОВ Агема Аква
play_arrow
Смотреть
51840

ТОВ Агема Аква

Харчова промисловість, виробництво питної, лікувальної води.

Украина, Днепропетровская область
Отрасль: Пищевая промышленность
Стадия проекта: Есть идея или наработки

Дата последнего изменения: 24.01.2022
На страницу владельца
3
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
Также этот проект:
- ищет займ
- продает бизнес
 

Идея

Питання чистої води зараз дуже актуальне, так як питна вода гарної якості є основою здоров'я і молодості.
Бізнес з мінеральними водами вважається вельми прибутковим. Підприємство планує випускати питну воду і мінеральну лікувально-столову хлоридно-натрієву.
Розлив води буде здійснюватися відразу ж на місці видобутку, гарантує якість нашої продукції.
В середньому від 3 років можна повернути початкові вкладення і вийти на стабільні доходи.

Текущее состояние

Наш основний товар - це джерельна мінеральна питна та лікувально-столова вода в ПЕТ 0,2-2 літра, за висновком вченої ради Українського НДІ медичної реабілітації та курортології вода відповідає вимогам ГОСТУ 878-93 «Води мінеральні питні» і є лікувально-столовою хлоридно-натрієвої .
Основні характеристики:
завод мінеральної води придбаний в 2015 році, розташован на ділянці площею 1,3340 га, в екологічно чистому районі - України, Дніпропетровська область, Петриківський район, с. Кулішеві. Петриківський район славиться петриківським розписом і в 2012 році була номінована до Репрезентативного списку нематеріальної культурної спадщини людства ЮНЕСКО, а в 2013 році увійшла до нього.
На території заводу є свердловина з природною мінеральною водою глибиною 108 м (лікувально-столова хлоридно-натрієва) і питна свердловина глибинної 22 м (природно-мінеральна), з паспортами.
Ділянка розташована поблизу двох великих промислових міст: 45 км -г.Дніпро; 25км -г.Камянское і 7км - районний центр смт. Петриківка.
Завод має асфальтовану під'їзну дорогу. Територія огороджена залізобетонними плитами, та має два в'їзди на територію.
Над обома свердловинами побудовані споруди із силікатної цегли.
Основна будівля (проведено реконструкцію будівлі клубу) площею 310 м.кв. складається з:
-цех для установки лінії розливу - 124 м.кв. (ширина 6,6 м, довжина 19м);
-передбачувана лабораторія - 12,5 м.кв;
-дві кімнати для персоналу - 19,9 м.кв.;
-кімната для ІТП - 14,7 м.кв.
До основної будівлі добудовані:
-компресорна - 8 м.кв;
-котельня - 8 м.кв.;
-приміщення для видувної машини - 25м.кв;
-відділення водопідготовки - 45м.кв.
Передбачено і підготовлено місце для накопичувальної ємності до 60 куб.м.
Окремо стоїть двоповерховий КПП із силікатної цегли - 24 м.кв.
Виконано електромонтажні роботи, а саме: встановлено трансформатор КТП-117 на 160кВА.

Рынок

Основна частина наших потенційних споживачів може бути охарактеризована, як населення у якого зростає потреба в якісній їжі і, відповідно, в якісній воді. Споживач став використовувати мінеральну воду не тільки для втамування спраги, а й в побутових цілях.
Сьогодні зростає кількість людей, які піклуються про своє здоров'я, ведуть здоровий спосіб життя і дотримуються збалансованого харчування. Також на споживчу активність впливають захворювання пов'язані з хронічним гастритом з нормальною та пониженою кислотністю, хронічним колітом, захворюваннями печінки і жовчних шляхів. .
В цілому ринок розбитий на три основні сегменти:
1. Вищий клас - сегмент для споживачів, яким потрібні висока якість і хороший сервіс, а питання ціни їх хвилює найменше.
2. Середній клас - сегмент для споживачів, які прагнуть до балансу ціна-якість.

3. Економ-клас - сегмент для споживачів, для яких основну роль грає ціна.
І не дивлячись на те, що деякі з продуктів можуть переходити з одного сегмента в інший, ця сегментація все ж залишається основною для більшості пропозицій ринку.

Проблема или Возможность

При проведенні аналізу споживачів, ми розглядали першу п'ятірку по споживанню мінеральної води. Це місто Київ, Дніпропетровська, Одеська, Харківська і Київська області. На їх частку припадає більше половини всього ринку - 56 %.
Розставити акценти таким чином, щоб продукція виглядала для споживачів краще, ніж ті ж солодкі газовані напої або соки. Активно пропагуючи здоровий спосіб життя, роблячи акцент на унікальних властивостях води і її користних властивостях
В останні роки все більша кількість українців дбають про своє здоров'я і прагнуть до споживання якісних і корисних для здоров'я продуктів. Це стосується і питної води. В зв'язку з чим буде зростати рівень споживання мінеральної води.
До того ж, з огляду на те, що нашими потенційними клієнтами є близько 50% населення України, і сьогодні їх обслуговує всього 10 великих виробників які займають більше 50% ринку в сегменті газованої води і більше 70% - негазованих. Інші сегменти ринку займають невеликі локальні торгові марки підприємств. Ми можемо з деякою упевненістю припустити, що щорічний приріст продажів складе 1500000 од. або 20%.

Решение (Продукт или Услуга)

Україна в силу різних обставин сьогодні є лідером у видобутку мінеральних вод.
Також існує природна і штучно мінералізована вода.
В Україні умовно називають мінеральними води з мінералізацією понад 1 г / куб. дм, інші - питними водами. Природну мінеральну воду видобувають прямо з землі(відкритих водойомів). Іноді її добувають через свердловину, при цьому вода вважається джерельною тільки в тому випадку, якщо її хімічний склад збігається зі складом води джерела і вона розливається безпосередньо в ємності не далі, ніж в 50-ти метрах від місця видобутку (як у нашому випадку по обидвім скважинам).
Протягом обробки джерельної води допускається очистка механічними і піщаними фільтрами. Як правило, в підземних водах дуже слабко представлені мікроорганізми, а вміст хвороботворних бактерій практично відсутній. Підземні води не потребують спеціальної очистки, а в деяких випадках навіть знезараження.
Даним проектом передбачається випуск мінеральної питної лікувально-столової води такого виду:
1 ЭТАП. ВОДА МІНЕРАЛЬНА
- Вода мінеральна лікувально-столова сильно газована (ПЭТ 1,5; 0,75; 05)
- Вода мінеральна лікувально-столова слабо газована (ПЭТ 1,5; 0,75; 05)
- Вода мінеральна лікувально-столова не газована (ПЭТ 1,5; 0,75; 05)
2 ЭТАП. ВОДА МІНЕРАЛЬНА класу LUX
- Вода мінеральна лікувально-столова газована (скло 0,5)
- Вода мінеральна лікувально-столова негазована (скло 0,5)
3 ЭТАП. ВОДА ПИТНА
- Вода питна негазована (ПЭТ 1,5; 0,75; 05)
4 ЭТАП. ВОДА ПИТНА
- Вода питна (ПЭТ 19 л) для офісу та дому
5 ЭТАП. ВОДА ПИТНА «ФРУКТОВА»
- Вода питна газована (ПЭТ 1,5) с фруктовими ароматами.

Конкуренты

Конкуренція в харчовій галузі на розглянутій нами території висока. Фірм, які безпосередньо конкурують між собою, всього три.
В цілому вага компаній на ринку залишається досить стабільною і у нас є всі підстави вважати, що така ситуація буде зберігатися і в майбутньому періоді.
Рівень продажів компаній-конкурентів орієнтовно становить 5000000 грн. на рік. Ці компанії конкурують між собою в межах країни.
Класифікувати компанії-конкуренти можна за розміром компанії. Основна їх спеціалізація при цьому - виробництво та продаж мінеральної води. Окремі компанії також пропонують виробництво і продаж солодких напоїв.
Основна частина цих компаній управляються командою менеджерів і працюють на ринку більше 10 років.
Клієнти періодично змінюють свій вибір, в результаті чого конкуруючі компанії змушені постійно вдаватися до деяких заходів, а саме на дизайн упаковки і якість води.
В цілому річний обсяг продажів в галузі ділитися таким чином:
- I квартал - 15%
- II квартал - 32%
- III квартал - 35%
- IV квартал - 18%
В результаті такого сезонного розподілу, можна зробити висновок, що так як споживання води в залежності від сезону змінюється, значить виробництво і рівень продажів змінюється. Це необхідно враховувати при розрахунку плану придбання матеріальних ресурсів, а також планування фінансових потоків в перебігу року .

Преимущества или дифференциаторы

Основні наші відміни від конкурентів – це:
- мінералізація води яка ідеально підходить як для втамування спраги так і для профілактики різних захворювань;
-смакові якості;
- регіональне розташування артезіанської свердловини.

Унікальність нашої води в тому, що при підвищеній мінералізації вона має низьку жорсткість.

Финансы

При виробництві 700 тис пляшок в місяць:
- чиста приведена вартість (NPV) на весь горизонт 2021-2025 рр. - 5 908 248 грн;
- індекс прибутковості (PI) - 1
-термін окупності -31 місяць.

При виробництві 900 тис. пляшок на місяць:
- чиста приведена вартість (NPV) на весь горизонт 2021-2025 рр.-17 171 028 грн;
- індекс прибутковості (PI) - 2
-термін окупності -25 місяць.

Чистий приведений дохід є достатньо позитивним.
Економічно доцільне інвестувати в даний проект.

До того ж, з огляду на те, що нашими потенційними клієнтами є близько 50% населення України, і сьогодні їх обслуговує всього 10 великих виробників які займають більше 50% ринку в сегменті газованої води і більше 70% - негазованих. Інші сегменти ринку займають невеликі локальні торгові марки підприємств.
Ми можемо з деякою упевненістю припустити, що щорічний приріст продажів складе 1500000 од. або 20%.
При проведенні аналізу споживачів, ми розглядали першу п'ятірку по споживанню мінеральної води. Це місто Київ, Дніпропетровська, Одеська, Харківська і Київська області. На їх частку припадає більше половини всього ринку - 56 %.

Бизнес-модель

Ми будемо прагнути до того, щоб в майбутньому наша компанія стала успішною на регіональному ринку мінеральної та питної води.
Головними характеристиками нашої компанії будуть низькі ціни та висока якість продукції.
Ми будемо вважати, що домоглися певних успіхів після того, як зможемо завоювати довіру клієнтів і міцно закріпитися в цій ніші бізнесу.
Від конкурентів нашу компанію буде відрізняти мінералізація води яка ідеально підходить як для втамування спраги так і для профілактики різних захворювань; смакові якості; регіональне розташування артезіанської свердловини.
Основне завдання компанії - досягти стабільного щомісячного рівня продажів в 5 000 000 грн.
При тому сума прибутку в них буде становити 50%.
Досягти таких показників ми збираємося завдяки:
- збільшення обсягів продажів;
- виходу на нові ринки;
- більш ефективною стратегією.
У період становлення бізнесу, ми зіткнемося з такими проблемами, як нерозкручене ім'я компанії.
Вирішити данну проблему ми плануємо проведенням рекламної кампанії і вже до 01.06.2021 р ці проблеми будуть вирішені.
Плановані події в ході реалізації проекту:
- завершення бізнес-плану;
- отримання фінансування;
- запуск нової рекламної кампанії;
- створення торгової мережі;
- укладення угоди з новими постачальниками;
- вихід на рівень беззбитковості продажів;
- досягнення запланованого обсягу продажів.

Целевое назначение инвестиций

Інвестиції потрібні на закупівлю автоматизованого обладнання та транспорту , закупівлю сировини, матеріалів та необхідних обігових коштів.

Предложение инвестору

1. Повернення вкладених коштів протягом 36-60 місяців.
2. Розподіл прибутку до повного повернення вкладених коштів наступним чином: 60% на повернення інвестицій, 40% розподіл між засновниками або для розвитку.
3. Розглянемо будь-яку пропозицію від інвестора по формі інвестування, відсоткам та термінам по співпраці.

Команда или Руководство

Риски

Наша компанія, як і будь-який інший бізнес, схильна до багатьох видів ризику, які звичайні для кожного бізнесу в галузі. Основні види ризиків, яким ми приділимо особливу увагу представлені нижче .

Основні види можливих ризиків для компанії
Можливий ризик :

1. слабке стратегічне планування діяльності підприємства і його розвитку % ймовірності настання ризику - близько 10%
Можливі наслідки від здійснення ризику - закриття бізнесу і втрата вкладених коштів
Необхідні заходи - ефективне використання прогресивних виробничих і маркетингових технологій. Буде проведена рекламна кампанія, яка максимально повно ознайомить потенційних клієнтів з усіма перевагами нашого товару. Також нами буде запущена гнучка система знижок для постійних клієнтів, що збільшить їх лояльність до нас

2. істотна залежність фінансового стану від зовнішніх чинників
% ймовірності настання ризику - близько 10%
Можливі наслідки від здійснення ризику - зменшення виручки і як наслідок зниження ефективності виробництва
Необхідні заходи - наявність власного виробництва товарів і відповідної інфраструктури, вдосконалення якості виробленого товару

3. вхід на ринок більш великих компаній
% ймовірності настання ризику - близько 5%
Можливі наслідки від здійснення ризику - труднощі в реалізації продукції, що спричинить за собою збільшення терміну повернення інвестицій. На цей випадок можливі додаткові домовленності.
Необхідні заходи - розширення діяльності.

Для того, щоб мінімізувати вплив ризиків, яким може бути піддана наша компанія, ми плануємо придбати страховку. Ця страховка буде включати в себе наступне: страхування компенсації працівникам; страхування майна, продукції і устаткування компанії; страхування від втрати інформації і т.д.

Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ

Программы не проходили

Победы в Конкурсах и другие награды

в конкурсах не участвовали
5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility2677
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация