Продовжити життя 3,7 млн людей, зробити їх більш щасливими, шляхом поліпшення їхнього здоров'я. Зробити це за 2029 рік (через 9 років). дПри цьому, компанія зробить виручку 1 млрд грн на рік з чистим прибутком 300 млн. Для цього потрібно отримати 6500 партнерів, з середнім об'ємом призначень 157 тис.грн / год .; 3,7 млн клієнтів із середнім чеком 270 грн. Гео СНД. Середня швидкість росту в рік 150%.
Поточний стан
Травень 20:
- виручка 1,34 млн грн
- ЧП 0,28 млн грн
- рентабельність 21%
Ринок
Зосереджені в ринку урології, ганекології, нефрології.
Проблема або Можливість
В портфелі 5 лікарських засобів, 7 дієтичних добавок, 2 засоби гігієни. Кожен продукт вирішує свою проблему пацієнта.
Рішення (Продукт або Послуга)
Наприклад, один із продуктів, виготовлений згідно рекомендацій Європейської асоціації урологів. Його прийом забезпечує ефективне позбавлення від циститу на протязі 1 доби. Аналогів на ринку України немає.
Конкуренти
Канефрон, Простамол Уно, Трибестан, Леспефрил та ін.
Переваги або дифференциатори
На кожен продукт є свої переваги.
Фінанси
Доходи:
Продажі товару 75% виручки.
Надання послуг 25% виручки.
Розходи:
Комерційний департамент 60%
Фін підрозділ 11%
Адмін 6%
Виробничий 4%
HR 1%
Бізнес-модель
Торгово-виробнича компанія. Виробництво за власними рецептурами здійснюється на аутсорсі. Просування власними силами через медичних представиників, лікарів та аптеки.
Цільове призначення інвестицій
⁃ Маркетинг: 3 млн. грн
⁃ Відділ продаж: 2,4 млн. грн.
⁃ Для реєстрації 5 лікарських засобів на території України: 2,7 млн. грн.