Продовжити життя 3,7 млн людей, зробити їх більш щасливими, шляхом поліпшення їхнього здоров'я. Зробити це за 2029 рік (через 9 років). дПри цьому, компанія зробить виручку 1 млрд грн на рік з чистим прибутком 300 млн. Для цього потрібно отримати 6500 партнерів, з середнім об'ємом призначень 157 тис.грн / год .; 3,7 млн клієнтів із середнім чеком 270 грн. Гео СНД. Середня швидкість росту в рік 150%.
Текущее состояние
Травень 20:
- виручка 1,34 млн грн
- ЧП 0,28 млн грн
- рентабельність 21%
Рынок
Зосереджені в ринку урології, ганекології, нефрології.
Проблема или Возможность
В портфелі 5 лікарських засобів, 7 дієтичних добавок, 2 засоби гігієни. Кожен продукт вирішує свою проблему пацієнта.
Решение (Продукт или Услуга)
Наприклад, один із продуктів, виготовлений згідно рекомендацій Європейської асоціації урологів. Його прийом забезпечує ефективне позбавлення від циститу на протязі 1 доби. Аналогів на ринку України немає.
Конкуренты
Канефрон, Простамол Уно, Трибестан, Леспефрил та ін.
Преимущества или дифференциаторы
На кожен продукт є свої переваги.
Финансы
Доходи:
Продажі товару 75% виручки.
Надання послуг 25% виручки.
Розходи:
Комерційний департамент 60%
Фін підрозділ 11%
Адмін 6%
Виробничий 4%
HR 1%
Бизнес-модель
Торгово-виробнича компанія. Виробництво за власними рецептурами здійснюється на аутсорсі. Просування власними силами через медичних представиників, лікарів та аптеки.
Целевое назначение инвестиций
⁃ Маркетинг: 3 млн. грн
⁃ Відділ продаж: 2,4 млн. грн.
⁃ Для реєстрації 5 лікарських засобів на території України: 2,7 млн. грн.