Гра яка відкриває закладений в людину потенціал та розвиває її здібності
Текущее состояние
На сьогоднішній день настільна коуч гра "Experience and Resources" має готову модель для запуску друку в типографії.
Готові макет ігрового поля та ігрового розрахункового номіналу, розроблені правила гри а також є моделі ігрових фішок.
Рынок
Наш клієнт це в першу чергу людина яка бажає навчатися і відкривати для себе нові грані життя. цій людині може бути від шести років і до віку мудрої старості. Також наш клієнт це людина яка не любить навчатися але готова прислухатися до поради пройти цю гру декілька разів у колі друзів зігравши як у класичному варіанті так і у режимі реальності. Наш клієнт це людина яка зіграє цю гру за компанію але як би там не було, усвідомить що така гра має бути вдома і в нього.
Отже наш потенційний клієнт це кожна сімя, кожна квартира чи будинок де мешкає мінімум двоє осіб, тому що ця гра відкриває потенціал та розвиває здібності кожного хто прагне кращого.
Проблема или Возможность
Для тих хто у пошуку свого місця під сонцем, для тих кому потрібно відкрити друге дихання та збагнути свій потенціал. Experience and Resources надає стимул рухатися вперед тому що кожен отримує у житті свій зоряний час. Зоряний час розпочинається з одного кроку і цей крок відкривається у ігровій формі Experience and Resources.
Решение (Продукт или Услуга)
Настільна коуч гра Experience and Resources має два ігрових поля які гравець проходить паралельно у одній грі.
На першому зовнішньому полі "Досвід і Ресурси" проходить гра де необхідно зібрати на чотирьох локаціях по одній групі секторів. Гра проходить у звичному режимі конкуренції що особливо відчутно коли у грі приймає участь три чотири гравця, так як на одній локації лише дві - три групи секторів, тут в край важливо придбати ці групи секторів першому.
На центральному полі гри "Карта світу" необхідно встановити фішки локації впливу які гравець отримає зібравши групу секторів. На цьому полі гравець усвідомлює що важливо не лише бути першим хто збере чотири локації впливу але також і де будуть розташовані фішки впливу. Переможцем стає не лише той хто перший зібрав локації але і той хто розмістив всі свої фішки на різних континентах або ж у кого всі фішки встановлені на одному континенті.
Відкриття потенціалу, особистий розвиток і стимул гравець отримує проходячи по ігрових секторах які відкривають усі сфери життя людини. Окрім закладених класичних секторів бізнесу які використовуються у економічних іграх у Experience and Resources використовуються ще три сфери життя; окрім Економіки є ще Управління (політика), Культура (цивілізація) та Альтернатива (інше). Ну і звісно потужним каталізатором для особистого розвитку стають бонусні та штрафні сектори які замість класичних назв секторів "штраф, податок, тюрма" дають психологічний портрет людини яка не рухається в перед. Людини яка живе, працює, сміється і відчуває біль але попри все вона не рухається... .
Є і інші коуч елементи для відкриття і розвитку потенціалу кожного хто гратиме у Experience and Resources але це вже призначено для тих хто придбає цю гру.
Конкуренты
На сьогоднішній день конкурентів для настільної коуч гри Experience and Resources немає.
Є схожі варіанти гри але економічного напрямку: Монополія, Менеджер. Та розважальні дитячі варіанти гри квест проходження мультяшних героїв, тощо.
Преимущества или дифференциаторы
Деференціаторами у настільній грі "Experience and Resources" є оригінальна подача продукту яка не обмежується економічними аспектами схожих за принципом ігор у конкурентів; Чарльза Дерроу, Роберта Кіосакі та інших.
Вплив на життя людини Економіки, Політики, Культури та Альтернативних сфер дає можливість побачити більш цілісну картину факторів які впливають на розвиток та реалізацію свого потенціалу.
Финансы
Кошти які залучаються до проекту необхідні для виготовлення першої партії продукції.
При собівартості виготовлення комплекту гри у 5 доларів на сьогоднішній день оптова вартість продажу складатиме лише 11
Отримання прибутку як від оптової так і роздрібної торгівлі направляється на розрахунок з інвесторами а також на розвиток торгової марки.
Виготовлення першої партії до 01.12.19 року дасть змогу прийняти активну участь у Новорічному продажі що прискорить обіг коштів та отримання прибутків для усіх учасників проекту.
Целевое назначение инвестиций
Кошти необхідні для виготовлення першої партії продукції. При собівартості у 5 доларів з урахуванням виготовлення, перевезення, комплектації і зберігання. При замовлені партії у 3000 шт необхідна сума у 15 000
Предложение инвестору
Справедливою часткою кожного інвестора проекту буде 50% чистого прибутку від суми капіталовкладень в рівній долі між усіма інвесторами.
Ризиком може бути кінець світу у глобальному маштабі або локаційна катастрофа; пожежа, наводнення, тощо.
Конкуренти можуть спробувати копіювати, але це вже завдання для юристів поставити їх на місце.
Криза може вплинути на обєми продажів, але в кризу людям потрібно не лише їсти та спати але і займатися саморозвитком свого потенціалу щоб не стати поживою для хижаків
Изобретение/Патент
Номер заяви до укрпатенту m 2019 25670, дата подання заяви 04.09.2019
Реєстрація торгової марки "Experience and Resources"