Створення центру з продажу, обслуговування та прокату велосипедів
Текущее состояние
Проект діючий, відкритий на власні кошти. Серед населення користується попитом. Місце розсташування сприяє розвитку прокату (наявність лісу, озер). На даному етапі в наявності досить невеликий асортимент товарів та щомісячний дохід скаладє приблизно 100 тис грн. Для реалізацїї в повному обсязі (розкриття потенціалу) потрібні інвестиції
Рынок
Нашими клієнтами є активні люди всіх вікових категорій. В нашому місті приблизно 40 тис населення + мешканці сіл, яких теж цікавить вело тема. Наш центр з таким переліком послуг є майже єдиним місцем реалізації потреб населення в місті
Проблема или Возможность
В місті приблизно 40 тис активних мешканців, декілька велоспільнот. Популяризація велоруху в Україні сприяє збільшенню попиту на велопослуги. Невелика відстань від Києва (близько 12 км) та наявність туристичних маршрутів також сприяє підвищенню обсягів продажів вело товарів.
Решение (Продукт или Услуга)
Наш велоцентр надає такі послуги:
Продаж велосипедів
Ремонт та обслуговування
Прокат велосипедів
Сезонне зберігання велосипедів
Конкуренты
Прямих конкурентів немає, ми єдині з даними послугами в місті. Замінниками, якими користуються наші клієнти, це дрібні майстерні.
Преимущества или дифференциаторы
Ми працюємо напряму з імпортерами, в нас завжди актуальні пропозиції.
Також швидка доставка товарів та запчастин. Технічна підтримка клієнтів 7 днів нв тиждень. Також ми є в презентації стратегії розвитку громади на 5 років
Финансы
Аналіз сплатоспроможності клієнтів показав, що основний товар в цікавий ціновому сегменті 10-15 тис грн, націнка складає 25-30% від вартості, аксесуари реалізуються з 40-50% націнкою. При належному фінансуванні найближчим часом реально вийти на 500 тис грн міс.
Целевое назначение инвестиций
1. Обладнання додаткових місць в майстерні 2%
2. Роширення асортименту товарів 86%
3. Реклама і маркетинг 4%
4. Збільшення парку прокатних одиниць 8%
Ризики, які несе наш біз нес, це інфляційні ризики, які повністю впливають на сплатоспрможність населення, але й тут можливий перехід на біль бюджетний сегмент товарів.
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ