Ідея полягає в створенні імені (бренду, торгівельної марки), під яким буде виготовлятись продукція преміального класу.
Текущее состояние
Проект знаходиться на початковій стадії.
Є ідея, є презентація, є бізнес-план на перший етап розвинку Бренда.
Є неймовірне бажання швидкого досягнення цілі.
Є плани бути присутніми на міжнародній виставці в Києві, тому строки доволі стислі.
Рынок
Продукція буде розрахована на заможних людей, а також на прихильників так званих «лідерів суспільної думки», кумирів мільонів та інтелектуальну складову суспільства.
Проблема или Возможность
На сьогодні ми спостерігаємо суспільний запит на унікальність, ексклюзивність, новизну. Все більше людей цікавляться речами, які виготовлені лімітованими серіями. Все більше людей обирають товари, які виготовлені «саме для нього», обирають персоналізацію. Споживачі експериментують, звертаються до майстрів, які виготовляють продукцію під замовлення, з індивідуальною гамою кольорів, з використанням бажаних матеріалів і щоб майстер дослухався їх побажань щодо дизайну. Попит на унікальність безсумнівно великий, але перед споживачем стає головне питання: «Де знайти майстра, який зробить такий аксесуар, якому не буде аналогів?». При цьому, споживач також бажає, щоб цей продукт відрізнявся не лише кольором та дизайном, а ще й носив «ім'я», цінність якого є значною мірою показчиком статусу та заможності свого господаря.
Решение (Продукт или Услуга)
Завданням діяльності є виробництво ексклюзивних, коштовних аксесуарів Premium класу для чоловіків та жінок. Маю кілька напрямків розробки модельних рядів, кожен з яких покриває окрему частину суспільства.
(Не можу в загальному доступі розкривати суть ідеї, аби не втратити її)
Конкуренты
Прямих конкурентів наразі не знайшов.
Є всесвітньо відомі бренди такі, як Armani, Gucci, але спеціалізація їх продукції дещо інша від запланованої Новим Українським Брендом.
Преимущества или дифференциаторы
Основні конкурентні переваги:
1. Ексклюзивність дизайну;
2. Використання якісних та коштовних матеріалів у виробництві продукту;
3. Персоніфікована ідентичність (використання технології «Я» або «Мій кумир»);
4. Унікальний номенклатурний номер кожної одиниці товару;
5. Сертифікат якості на кожну одиницю товару;
6. Термін придатності – необмежений;
7. Вартість кожної одиниці товару з часом буде збільшуватись за рахунок зростання вартості Бренду.
Финансы
За рахунок запланованих швидких маркетингових ходів, планується залучити до впізнаваності Бренду не менш, як 10 млн потенційних споживачів лише на території України.
Завдяки просуванню бренду, таргетованій рекламі та підвищенню зацікавленості потенційних споживачів, отримаємо зростання вартості Бренду. За рахунок зростання вартості Бренду маємо можливість встановити мінімальний маржинальний прибуток у 500% на першу колекцію.
Бизнес-модель
Проектом передбачається створення нового Бренду, здійснення виробництва та реалізація готової продукції. З цією метою планується залучення інвестицій для проведення заходів щодо реєстрації торгівельної марки, створення логотипу, фірмового стилю та інших атрибутів бренду (брендинг), розробка дизайнів продукції із залученням фахівців, розробка плану-стратегії по просуванню торгівельної марки, створення каталогу продукції на 2020 рік, виробництво промо-матеріалів, виробництво першої серії моделей для представлення на виставці у лютому 2020 року.
Целевое назначение инвестиций
1. Створення Бренду (реєстрація ТМ, розробка логотипу та фірмового стилю);
2. Залучення фахівців та майстрів;
3. Розробка стилістичних дизайнів;
4. Формування модельного ряду;
5. Маркетинг (просування Бренду, реклама, впізнаваність Бренду);
6. Реєстрація юридичної особи;
7. Закупівля обладнання та матеріалів для виготовлення продукції.
8. Розробка та видання каталогу продукції на 2020 рік;
9. Виготовлення промо-матеріалів та перших зразків продукції для виставки (до лютого 2020 року);
10. Виготовлення продукції та підготовчі роботи до запуску продажу (до травня 2020 року)
11. Старт вільного продажу (1 червня 2020 року)
Предложение инвестору
- володіння часткою бізнеса; - щомісячна або щорічна виплата дивідендів (довгострокові інвестиції, початок виплат з моменту запуску продажів)
До ризиків цього проекту можна віднести такі:
- Збільшення цін на сировину;
Це призведе до підвищення цін на вироби, але значно не відіб’ється на зниженні прибутковості.
- Вплив конкуренції;
Може призвести до втрати конкурентних переваг продукції і всього підприємства в цілому. Методи боротьби – змінення стратегії маркетингу, більш детальний таргетинг реклами.
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Наразі не проходив жодної програми.
Победы в Конкурсах и другие награды
Проект на початковій стадії, тому участі в конкурсах не приймав і нагород не отримував.