Фото - Новий Український Бренд (назву Бренду наразі не розголошую)
38237

Новий Український Бренд (назву Бренду наразі не розголошую)

Новий Український Бренд - аксесуари Premium-класу

Україна, Запорізька область
Галузь: Виробництво
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 21.05.2019
Показати контакти
0
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Ідея полягає в створенні імені (бренду, торгівельної марки), під яким буде виготовлятись продукція преміального класу.

Поточний стан

Проект знаходиться на початковій стадії.
Є ідея, є презентація, є бізнес-план на перший етап розвинку Бренда.
Є неймовірне бажання швидкого досягнення цілі.
Є плани бути присутніми на міжнародній виставці в Києві, тому строки доволі стислі.

Ринок

Продукція буде розрахована на заможних людей, а також на прихильників так званих «лідерів суспільної думки», кумирів мільонів та інтелектуальну складову суспільства.

Проблема або Можливість

На сьогодні ми спостерігаємо суспільний запит на унікальність, ексклюзивність, новизну. Все більше людей цікавляться речами, які виготовлені лімітованими серіями. Все більше людей обирають товари, які виготовлені «саме для нього», обирають персоналізацію. Споживачі експериментують, звертаються до майстрів, які виготовляють продукцію під замовлення, з індивідуальною гамою кольорів, з використанням бажаних матеріалів і щоб майстер дослухався їх побажань щодо дизайну. Попит на унікальність безсумнівно великий, але перед споживачем стає головне питання: «Де знайти майстра, який зробить такий аксесуар, якому не буде аналогів?». При цьому, споживач також бажає, щоб цей продукт відрізнявся не лише кольором та дизайном, а ще й носив «ім'я», цінність якого є значною мірою показчиком статусу та заможності свого господаря.

Рішення (Продукт або Послуга)

Завданням діяльності є виробництво ексклюзивних, коштовних аксесуарів Premium класу для чоловіків та жінок. Маю кілька напрямків розробки модельних рядів, кожен з яких покриває окрему частину суспільства.
(Не можу в загальному доступі розкривати суть ідеї, аби не втратити її)

Конкуренти

Прямих конкурентів наразі не знайшов.
Є всесвітньо відомі бренди такі, як Armani, Gucci, але спеціалізація їх продукції дещо інша від запланованої Новим Українським Брендом.

Переваги або дифференциатори

Основні конкурентні переваги:
1. Ексклюзивність дизайну;
2. Використання якісних та коштовних матеріалів у виробництві продукту;
3. Персоніфікована ідентичність (використання технології «Я» або «Мій кумир»);
4. Унікальний номенклатурний номер кожної одиниці товару;
5. Сертифікат якості на кожну одиницю товару;
6. Термін придатності – необмежений;
7. Вартість кожної одиниці товару з часом буде збільшуватись за рахунок зростання вартості Бренду.

Фінанси

За рахунок запланованих швидких маркетингових ходів, планується залучити до впізнаваності Бренду не менш, як 10 млн потенційних споживачів лише на території України.
Завдяки просуванню бренду, таргетованій рекламі та підвищенню зацікавленості потенційних споживачів, отримаємо зростання вартості Бренду. За рахунок зростання вартості Бренду маємо можливість встановити мінімальний маржинальний прибуток у 500% на першу колекцію.

Бізнес-модель

Проектом передбачається створення нового Бренду, здійснення виробництва та реалізація готової продукції. З цією метою планується залучення інвестицій для проведення заходів щодо реєстрації торгівельної марки, створення логотипу, фірмового стилю та інших атрибутів бренду (брендинг), розробка дизайнів продукції із залученням фахівців, розробка плану-стратегії по просуванню торгівельної марки, створення каталогу продукції на 2020 рік, виробництво промо-матеріалів, виробництво першої серії моделей для представлення на виставці у лютому 2020 року.

Цільове призначення інвестицій

1. Створення Бренду (реєстрація ТМ, розробка логотипу та фірмового стилю);
2. Залучення фахівців та майстрів;
3. Розробка стилістичних дизайнів;
4. Формування модельного ряду;
5. Маркетинг (просування Бренду, реклама, впізнаваність Бренду);
6. Реєстрація юридичної особи;
7. Закупівля обладнання та матеріалів для виготовлення продукції.
8. Розробка та видання каталогу продукції на 2020 рік;
9. Виготовлення промо-матеріалів та перших зразків продукції для виставки (до лютого 2020 року);
10. Виготовлення продукції та підготовчі роботи до запуску продажу (до травня 2020 року)
11. Старт вільного продажу (1 червня 2020 року)

Пропозиція інвестору

- володіння часткою бізнеса;
- щомісячна або щорічна виплата дивідендів (довгострокові інвестиції, початок виплат з моменту запуску продажів)

Команда або Керівництво

Ризики

До ризиків цього проекту можна віднести такі:
- Збільшення цін на сировину;
Це призведе до підвищення цін на вироби, але значно не відіб’ється на зниженні прибутковості.
- Вплив конкуренції;
Може призвести до втрати конкурентних переваг продукції і всього підприємства в цілому. Методи боротьби – змінення стратегії маркетингу, більш детальний таргетинг реклами.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Наразі не проходив жодної програми.

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Проект на початковій стадії, тому участі в конкурсах не приймав і нагород не отримував.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility901
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт