Фото - Україномовні реп батли, які публікується на Youtube каналі
37663

Україномовні реп батли, які публікується на Youtube каналі

Україна, Львівська область
Галузь: Виробництво, Розвага, Інше
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 19.04.2019
Min інвестиція
$  10.000
Показати контакти
Всього необхідно
$ 100.000
Рейтинг
equalizer 109 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- шукає займ

Ідея

Розвинути культуру батлів в Україні. Згодом вихід на міжнародний ринок.
Мета створити майданчик на якому реп виконавці можуть заявити про себе та продемонструвати свої здібності на всю країну. Ведеться відеозйомка, відео публікуються на Youtube каналі. На даний момент проект набирає від 2000 до 3000 тис. живих переглядів. 806 підписників. Для мене важливо щоб ця культура розвивалася у нашій країні. Прибутковість розпишу у відповідному розділі. Проект дуже крутий, шукаю партнерів інвесторів, яким не байдужа культура.

Поточний стан

На даний момент проект знаходиться на етапі півфіналу першого сезону. Подія відбудеться 4 травня. Фінал в кінці червня. Готовий відео контент доступний на Youtube каналі Король Заходу.

Ринок

Наш клієнт, це будь який молодіжний бренд, чи уже сформована компанія, яка потребує реклами на ринку України. Ринок все СНГ. Ціль зробити настільки крутий проект, щоб про нього заговорили на ринку СНГ.

Проблема або Можливість

На даний момент для забезпечення прибуку нашого проекту, нам не вистачає коштів на розкрутку проекту в соціальних мережах та безпосередньо на Youtube каналі. Як тільки буде збільшено приріст аудиторії на Youtube каналі у нас появиться можливість отримувати рекламні пропозиції для інтеграції у наших відео. Буде можливість залучати в батлову культуру більш іменитих учасників. Залучені ресурси будуть витрачені на абгрейд проекту у новому сезоні.

Рішення (Продукт або Послуга)

Ми виробляємо відео-контент. Подію знімаємо, після обробки всіх процедур проект публікуємо на Youtube каналі. Відео проекту добавимо у проект.

Конкуренти

В Україні немає. Росію не розглядаємо. Так як проект виключно україномовний. Ми можемо тільки зробити дуже якісний контент, що люди будуть готові його дивитися, без різниці на якій мові.

Переваги або дифференциатори

Перевага та відмінність- це повна україномовність та можливість залучення відомих зірок нашого шоу-бізнесу для проведення цікавих батлів. Цінність продукту в самій назві проекту, адже статус Короля у хіп-хоп культурі дуже цінний.

Фінанси

Заробіток проекту складається з:
- з комерційних переглядів на Youtube. Зараз ціна за 1 тисячу комерційних переглядів становить в районі $1,22;
- з інтегрованої реклами у відео на Youtube каналі. Бюджет розраховується від к-сті переглядів. Кількість рекламних вставок- згадок може бути до 5-ти. Згадок лого на початку відео може становити до 10;
- з продажу квитків на подію.
- з реклами брендів, товарів чи послуг безпосередньо на самому заході;
- з реклами брендів, товарів чи послуг під час прямих трансляцій;
із запису авторських рекламних треків для компаній чи брендів;
прибуток з реалізації фірмової продукції.


Бізнес-модель

Комерційні перегляди. В місяць планується випускати 3-4 батли. За умови якщо ці 3-4 батли набиратимуть по 100 тис. переглядів то Youtube нараховує $366-488. Якщо відео набиратимуть по 500 тис. переглядів то буде нараховано $1830-2440.Якщо по
1 млн. переглядів то $3666-4888. Дальше вступає в дію партнерка. Це сервіс через, який будуть виплачуватися гроші на розрахунковий рахунок. Її можна буде підключити за умови, якщо буде 1500 підписників на каналі і 5000 годин переглядів. Партнерка бере 30% на початку співпраці. Тобто з 100 тис. переглядів вийде $256,2- 341,6 з 500 тис. переглядів $1281-1708, при 1 млн. переглядів $2562-3416. Гроші можна виводити на різні платіжні системи і в залежності від платіжної системи є свої комісійні та швидкість зарахування коштів. Партнерка може зменшити % за умови збільшення комерційних переглядів, чи інших умов співпраці. Думаю потрібно працювати з компанією Аir. Вона найдовше знаходиться на ринку. Також будуть додаткові перегляди, від прямих трансляцій, та відео оглядів батлу (Якщо потрібно, то їх запустимо).

Інтегрована реклама. Коли буде буде досягнуто 100 тис. переглядів, відповідно продавати рекламу в проекті, буде простіше.Тут має працювати класний спеціаліст, який вміє продавати рекламну інтеграцію. Я можу займатися обробкою пропозицій, які будуть поступати на електронну адресу. Шукати і продавати рекламні послуги, у мене не дуже получається. Це питання відкрите до обговорень і думаю у вас є можливо даний спеціаліст в компанії. Насправді буде декілька варіантів рекламної інтеграції. Відповідно і різні ціни. Знаю різні ціни, наприклад програма ЗеІнтерв'юер за рекламні інтеграції бере до 5 тис. дол в одне відео. На ціну буде впливати популярність проекту та інші фактори. Це питання, детально можна пропрацювати командно. За 1 млн. переглядів, відповідно будуть інші ціни на рекламу. В першу чергу, буде вміння продати рекламу в існуючому проекті.

Продаж квитків на подію. Стосовно відвідувачів події можу забезпечити аншлаги, але з меншою к-стю проданих квитків і з часом цю тенденцію зменшувати (к-сть запрошених гостей). Другий варіант- це розвивати проект по зростаючій тенденції. Думаю що до кінця другого сезону, можливо і скоріше буде забезпечена повна відвідуваність заходу. Ціну на квиток до моменту настання аншлагу піднімати не потрібно. Вона буде сталою 100 грн. Думаю к-сть проданих квитків буде коливатися від 900 до 1100. Деякі з них будуть запрошення для блогерів, друзів учасників, свого близького ком'юніті, партнерам тощо. К-сть безкоштовних запрошень пропоную узгодити разом і закріпити на найближчий час. В перспективі є плани, зробити закритою дану тусовку, на яку можуть попасти тільки друзі, знайомі організаторів чи учасників. Це може стати своєрідною фішкою проекту. Тут потрібно приймати колективне рішення. Я думаю, коли буде досягнуто достатня к-сть проданих рекламних інтеграцій, то це питання можна підняти, на даний момент це частина доходу, яка вже працює і частково відбиває витрати проекту. Інша пропозиція протилежна збільшувати вартість квитка до 200, можливо і 300 грн.

Реклама брендів під час заходу. Це може бути частиною рекламної інтеграції у відео, або повноцінним рекламним блоком, який буде працювати виключно під час проведення заходу. Знову ж таки, тут має бути людина, яка вміє продавати рекламу на заходи, або у вас уже є готові напрацювання, які можуть співпрацювати у даному напрямку. Рекламний прайс, потрібно розробити.

Авторські рекламні треки. Думаю найменш прибутковий варіант доходу, але перспектива заробітку з цього рекламного блоку має право на існування.
Що мається на увазі? Ми можемо продавати аудіо рекламні ролики в стилі реп виконання, учасникам нашого проекту. Заробіток буде виключно на різниці
бюджет- витрати= дохід.

Фірмова продукція. Вангую, що з розвитком проекту будуть і збільшуватися продажі фірмової продукції. Безпосередньо продукція має продаватися на самому заході. Різновид продукції, може бути різним. Потрібно обговорити, все та узгодити. На першому етапі можна запустити лінійку футболок, світшотів та кепок.

Цільове призначення інвестицій

Інвестиції потрібні для таких цілей:
- Проведення рекламної кампанії, збільшення переглядів на Youtube;
- Проведення батлів за участі знаменитостей;
- Завершення першого сезону;
- Запуск другого сезону;
- Розробка сайту;
- Розробка неонового лого;
- Розробка відео-графіки;
- Запуск прямих стрімів з учасниками проекту, суддями, хедлайнерами та іншими людьми які мають відношення до культури;
- Розробка та запуск рекламної продукції бренду: футболки, світшоти, кепки тощо;
- Розробка авторської музики, яка буде асоціюватися з проектом Король Заходу.
- Відеомонтаж.




Першочергова ціль- це збільшення кількості переглядів на каналі, щоб мати можливість заробляти з монетизації на Youtube та інтегрованої реклами у самих відео.
Коли відео стабільно будуть набирати від 100 тис. переглядів, простіше буде залучити бренди для співпраці. Потрібен рекламний поштовх. Для того, щоб можна було продавати рекламу у відео- потрібно збільшити перегляди. Яку суму потрібно витратити на рекламну кампані, не можу точно сказати. Потрібно залучати спеціаліста, по рекламі на Youtube і від його оцінки, робити прогноз.

Проведення батлів за участі знаменитостей. Тут потрібно скласти список всіх можливих та цікавих знаменитостей, які можуть принести хайп чи популярність проекту. Відштовхуючись від них. Робити різні комбінації батлових поєдинків. Враховуючи прайсів артистів, придумуючи маркетингові комбінації, середню очікуваність по переглядах. У мене є певні свої напрацювання впевниний у вас їх в рази більше. Я б назвав більше це хайпові батли. Наприклад Павло Зібров проти Степана Гіги. Знаю це зашквар, але на нього би прийшов повний зал. Це як приклад, тут варіантів та комбінацій можна багато зробити.

Завершення першого сезону. На даний момент потрібно провести два івенти це півфінал та фінал. По витратах близько 90 тис. грн. Частину з них, або навіть всю суму можна заробити за успішного проведення фіналу за участі цікавого хедлайнера.

Запуск другого сезону. Передбачає проведення мінімальної агітації про відбір учасників на другий сезон. Закриті прослуховування. Тут будуть витрати на мінімальну рекламу проекту та закриті прослуховування та зйомки перегляду заявок на другий сезон. Тут зазвичай думаю потрібно людям, які будуть проводити відбір забезпечити харчування райдер. Можливо по 500 грн кожному, але думаю, тут можна буде домовитися з тими хто може безкоштовно. Також можна сюди врахувати частковий ребрендинг проекту. Промо Акція першого івенту.

Розробка сайту. Сайт проекту Король Заходу. Інформативний, на якому будуть розділи про найближчі івенти, про сам проект, про можливість подати заявку на участь, можливість партнерства, реклами. Час від часу можна публікувати інформативні статті про проект та анонс прямих ефірів на Youtube каналі.

Запуск прямих стрімів за участі людей, які мають відношення до проекту Короля Заходу. Сам кошторис даного напрямку не є великий. Тут потрібно 1-2 на початку відеооператори. В майбутньому краще три. Має бути присутня людина, яка буде контролювати звук (можливо в майбутньому її і не потрібно буде) Все залежить наскільки складним буде запуск прямого ефіру на дві камери. Все ж таки скоріш за все режисер потрібний буде, який буде час від часу переключати камери. Тут налаштуємо систему донатів і найближчій перспективі даний підпроект, буде сам на себе заробляти. Це робиться для того, щоб був стабільно контент на Youtube каналі. Це буде збільшувати к-сть переглядів та підписників і зробить живим канал. Середні витрати на початку будуть складати близько 3-5 тис. грн.


Розробка відео- графіки. Потрібно анімувати лого, розробити початкову заставку (вступ) та ефекти на відео.

Запуск рекламної продукції. Налагодити виробництво фірмової продукції проекту Король Заходу. Капітал потрібний для старту. Дальше після реалізації продукції, запуск нового виробництва відбувається за рахунок зароблених коштів. На перше місце хочу поставити якість та креативність лінійки одягу, щоб люди які носитимуть нашу продукцію, викликали зацікавлення стосовно бренду. Під це можна розробити лендінг, або додати розділ на сайт проекту. Сам бренд лінійки Король Заходу, має глибоке значення і велику цінність. Це буде чудовою можливістю подарункового варіанту. Тобто дівчата, жінки при правильному просуванню бренду, будуть дарувати дану продукцію своїм представникам чоловічої статі з натяком “Ти мій Король Заходу”.

Розробка авторської музики. Потрібно зробити один трек, який буде асоціюватися з нашим проектом. Ціна даного виробництва коштуватиме $100-150.

Відеомонтаж. Оплата праці людині, яка буде займатися відеомонтажем проекту.

Розробка неонового лого. Лого з красивою підсвіткою, не обов'язково неонове, головне, щоб воно було гарне, і красиво дивилося в кадрі.

Пропозиція інвестору

Готовий озвучити на переговорах. Залежить від умов.

Команда або Керівництво

Ризики

Єдиний ризик, який на даний момент я бачу- це недостатньо ресурсів, для реклами проекту.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Відвідування різного роду семінарів та тренінг, зокрема які стосуються сфери шоу-бізнесу. Останній тренінг у Львові проводив продюсер Джамали Ігор Тарнапольський.

Винахід/Патент

Патент на назву Король Заходу.

Відео про продукт

5,00
1
2
3
4
5
3 оцінки
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility444
star3
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up2
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт