Інвестиції потрібні для таких цілей:
- Проведення рекламної кампанії, збільшення переглядів на Youtube;
- Проведення батлів за участі знаменитостей;
- Завершення першого сезону;
- Запуск другого сезону;
- Розробка сайту;
- Розробка неонового лого;
- Розробка відео-графіки;
- Запуск прямих стрімів з учасниками проекту, суддями, хедлайнерами та іншими людьми які мають відношення до культури;
- Розробка та запуск рекламної продукції бренду: футболки, світшоти, кепки тощо;
- Розробка авторської музики, яка буде асоціюватися з проектом Король Заходу.
- Відеомонтаж.
Першочергова ціль- це збільшення кількості переглядів на каналі, щоб мати можливість заробляти з монетизації на Youtube та інтегрованої реклами у самих відео.
Коли відео стабільно будуть набирати від 100 тис. переглядів, простіше буде залучити бренди для співпраці. Потрібен рекламний поштовх. Для того, щоб можна було продавати рекламу у відео- потрібно збільшити перегляди. Яку суму потрібно витратити на рекламну кампані, не можу точно сказати. Потрібно залучати спеціаліста, по рекламі на Youtube і від його оцінки, робити прогноз.
Проведення батлів за участі знаменитостей. Тут потрібно скласти список всіх можливих та цікавих знаменитостей, які можуть принести хайп чи популярність проекту. Відштовхуючись від них. Робити різні комбінації батлових поєдинків. Враховуючи прайсів артистів, придумуючи маркетингові комбінації, середню очікуваність по переглядах. У мене є певні свої напрацювання впевниний у вас їх в рази більше. Я б назвав більше це хайпові батли. Наприклад Павло Зібров проти Степана Гіги. Знаю це зашквар, але на нього би прийшов повний зал. Це як приклад, тут варіантів та комбінацій можна багато зробити.
Завершення першого сезону. На даний момент потрібно провести два івенти це півфінал та фінал. По витратах близько 90 тис. грн. Частину з них, або навіть всю суму можна заробити за успішного проведення фіналу за участі цікавого хедлайнера.
Запуск другого сезону. Передбачає проведення мінімальної агітації про відбір учасників на другий сезон. Закриті прослуховування. Тут будуть витрати на мінімальну рекламу проекту та закриті прослуховування та зйомки перегляду заявок на другий сезон. Тут зазвичай думаю потрібно людям, які будуть проводити відбір забезпечити харчування райдер. Можливо по 500 грн кожному, але думаю, тут можна буде домовитися з тими хто може безкоштовно. Також можна сюди врахувати частковий ребрендинг проекту. Промо Акція першого івенту.
Розробка сайту. Сайт проекту Король Заходу. Інформативний, на якому будуть розділи про найближчі івенти, про сам проект, про можливість подати заявку на участь, можливість партнерства, реклами. Час від часу можна публікувати інформативні статті про проект та анонс прямих ефірів на Youtube каналі.
Запуск прямих стрімів за участі людей, які мають відношення до проекту Короля Заходу. Сам кошторис даного напрямку не є великий. Тут потрібно 1-2 на початку відеооператори. В майбутньому краще три. Має бути присутня людина, яка буде контролювати звук (можливо в майбутньому її і не потрібно буде) Все залежить наскільки складним буде запуск прямого ефіру на дві камери. Все ж таки скоріш за все режисер потрібний буде, який буде час від часу переключати камери. Тут налаштуємо систему донатів і найближчій перспективі даний підпроект, буде сам на себе заробляти. Це робиться для того, щоб був стабільно контент на Youtube каналі. Це буде збільшувати к-сть переглядів та підписників і зробить живим канал. Середні витрати на початку будуть складати близько 3-5 тис. грн.
Розробка відео- графіки. Потрібно анімувати лого, розробити початкову заставку (вступ) та ефекти на відео.
Запуск рекламної продукції. Налагодити виробництво фірмової продукції проекту Король Заходу. Капітал потрібний для старту. Дальше після реалізації продукції, запуск нового виробництва відбувається за рахунок зароблених коштів. На перше місце хочу поставити якість та креативність лінійки одягу, щоб люди які носитимуть нашу продукцію, викликали зацікавлення стосовно бренду. Під це можна розробити лендінг, або додати розділ на сайт проекту. Сам бренд лінійки Король Заходу, має глибоке значення і велику цінність. Це буде чудовою можливістю подарункового варіанту. Тобто дівчата, жінки при правильному просуванню бренду, будуть дарувати дану продукцію своїм представникам чоловічої статі з натяком “Ти мій Король Заходу”.
Розробка авторської музики. Потрібно зробити один трек, який буде асоціюватися з нашим проектом. Ціна даного виробництва коштуватиме $100-150.
Відеомонтаж. Оплата праці людині, яка буде займатися відеомонтажем проекту.
Розробка неонового лого. Лого з красивою підсвіткою, не обов'язково неонове, головне, щоб воно було гарне, і красиво дивилося в кадрі.