Комерційні перегляди. В місяць планується випускати 3-4 батли. За умови якщо ці 3-4 батли набиратимуть по 100 тис. переглядів то Youtube нараховує $366-488. Якщо відео набиратимуть по 500 тис. переглядів то буде нараховано $1830-2440.Якщо по
1 млн. переглядів то $3666-4888. Дальше вступає в дію партнерка. Це сервіс через, який будуть виплачуватися гроші на розрахунковий рахунок. Її можна буде підключити за умови, якщо буде 1500 підписників на каналі і 5000 годин переглядів. Партнерка бере 30% на початку співпраці. Тобто з 100 тис. переглядів вийде $256,2- 341,6 з 500 тис. переглядів $1281-1708, при 1 млн. переглядів $2562-3416. Гроші можна виводити на різні платіжні системи і в залежності від платіжної системи є свої комісійні та швидкість зарахування коштів. Партнерка може зменшити % за умови збільшення комерційних переглядів, чи інших умов співпраці. Думаю потрібно працювати з компанією Аir. Вона найдовше знаходиться на ринку. Також будуть додаткові перегляди, від прямих трансляцій, та відео оглядів батлу (Якщо потрібно, то їх запустимо).
Інтегрована реклама. Коли буде буде досягнуто 100 тис. переглядів, відповідно продавати рекламу в проекті, буде простіше.Тут має працювати класний спеціаліст, який вміє продавати рекламну інтеграцію. Я можу займатися обробкою пропозицій, які будуть поступати на електронну адресу. Шукати і продавати рекламні послуги, у мене не дуже получається. Це питання відкрите до обговорень і думаю у вас є можливо даний спеціаліст в компанії. Насправді буде декілька варіантів рекламної інтеграції. Відповідно і різні ціни. Знаю різні ціни, наприклад програма ЗеІнтерв'юер за рекламні інтеграції бере до 5 тис. дол в одне відео. На ціну буде впливати популярність проекту та інші фактори. Це питання, детально можна пропрацювати командно. За 1 млн. переглядів, відповідно будуть інші ціни на рекламу. В першу чергу, буде вміння продати рекламу в існуючому проекті.
Продаж квитків на подію. Стосовно відвідувачів події можу забезпечити аншлаги, але з меншою к-стю проданих квитків і з часом цю тенденцію зменшувати (к-сть запрошених гостей). Другий варіант- це розвивати проект по зростаючій тенденції. Думаю що до кінця другого сезону, можливо і скоріше буде забезпечена повна відвідуваність заходу. Ціну на квиток до моменту настання аншлагу піднімати не потрібно. Вона буде сталою 100 грн. Думаю к-сть проданих квитків буде коливатися від 900 до 1100. Деякі з них будуть запрошення для блогерів, друзів учасників, свого близького ком'юніті, партнерам тощо. К-сть безкоштовних запрошень пропоную узгодити разом і закріпити на найближчий час. В перспективі є плани, зробити закритою дану тусовку, на яку можуть попасти тільки друзі, знайомі організаторів чи учасників. Це може стати своєрідною фішкою проекту. Тут потрібно приймати колективне рішення. Я думаю, коли буде досягнуто достатня к-сть проданих рекламних інтеграцій, то це питання можна підняти, на даний момент це частина доходу, яка вже працює і частково відбиває витрати проекту. Інша пропозиція протилежна збільшувати вартість квитка до 200, можливо і 300 грн.
Реклама брендів під час заходу. Це може бути частиною рекламної інтеграції у відео, або повноцінним рекламним блоком, який буде працювати виключно під час проведення заходу. Знову ж таки, тут має бути людина, яка вміє продавати рекламу на заходи, або у вас уже є готові напрацювання, які можуть співпрацювати у даному напрямку. Рекламний прайс, потрібно розробити.
Авторські рекламні треки. Думаю найменш прибутковий варіант доходу, але перспектива заробітку з цього рекламного блоку має право на існування.
Що мається на увазі? Ми можемо продавати аудіо рекламні ролики в стилі реп виконання, учасникам нашого проекту. Заробіток буде виключно на різниці
бюджет- витрати= дохід.
Фірмова продукція. Вангую, що з розвитком проекту будуть і збільшуватися продажі фірмової продукції. Безпосередньо продукція має продаватися на самому заході. Різновид продукції, може бути різним. Потрібно обговорити, все та узгодити. На першому етапі можна запустити лінійку футболок, світшотів та кепок.