Запуск нового цеху з виробництва гумінових препаратів, рідких азотних добрив та препаратів з мікроелементами.
Поточний стан
Компанія спеціалізується на дослідженнях технології гумінових речовин та є повного циклу виробником препаратів для кондиціонування грунту, обробки посадкового/посівного матеріалу, листкових підживлень, деструкції стерні.
Продукція виробляється у Кіровоградській обл. та реалізується напряму агропідприємствам України.
Мали місце поставки до Ірану та на Африканський континент через посередників.
Ринок
Поточний рівень споживання гумінових преператів в Україні складає 700-900 т на рік.
Максимальну середню теоретичну ємність ринку можна оцінити так: 30 млн га ріллі * 1кг препарату/га за сезон = 30000 т. Десята частина даного показника є досяжною цифрою в перспективі 10 років.
Середня вартість реалізації 1 т продукції в Україні складає, за розрахунками компанії, $ 4000-5000.
Проблема або Можливість
Доведено, що якісні гумінові препарати при правильному та системному їх застосуванні дозволяють захистити врожай та одержати на 10-30% кращий результат, ніж без застосування гуматів.
Поточний рівень споживання гумінових преператів в Україні складає 700-900 т на рік.
Існує можливість реалізувати порошкоподібний гумат для озеленення територій, зокрема, до ОАЕ.
Можливості для гумату у тваринництві - додавання у якості імуно- та ростостимулюючої добавки при харчуванні/поїнні (зменшення захворюваностей, пришвидшення набору ваги, збільшення надоїв)
Рішення (Продукт або Послуга)
Компанія вже виробляє гумінові концентрати та пропонує споживачам лінійку препаратів. При цьому розроблена технологія дозволяє отримувати продукт високої якості при значно вищому показнику виробничих потужностей, ніж у наявних в Україні виробників. Вартість обробки 1 га нижча, ніж у імпортних аналогів при співставній ефективності.
Також тестується процес виробництва рідких мінеральних добрив за технологіює, що є дешевшою за традиційні.
Конкуренти
Гумінові препарати німецької компанії HuminTech мають найбільшу частку ринку в Україні.
Переваги або дифференциатори
Своїми сильними сторонами компанія бачить:
- високоефективну технологію виробництва гумінових препаратів;
- спеціалізацію на гуміновій тематиці;
- акцент на вибудовуванні довгострокових партнерських відносин зі споживачами;
- можливо, найкраще серед українських виробників співвідношення "досяжна концентрація-технологічна якість (як препарат поводить себе в системах споживача)-питомий обсяг виробництва"
- позиціонування себе як вітчизняного виробника якісних гумінових препаратів.
Фінанси
Середня вартість реалізації продукції передбачається на рівні $2000/т.
Цільовий обсяг реалізації гумінових препаратів - 50 т/рік.
Потенціал рідких міндобрив значно вищий, оскільки норми внесення відрязніються на 1-2 порядки.
Бізнес-модель
Існуюча бізнс-модель передбачає пряму реалізацію продукції кінцевому споживачу.
Можливі моделі: реалізація через дилерів/дистриб'юторські компанії, виготовлення продукції за принципом private label.
Цільове призначення інвестицій
1. Капітальні інвестиції (в основному обладнання, виробничі приміщення)
2. Обігові кошти