Виробництво джинсового молодіжного одягу.молодіжний бренд.рекоеструкція приміщення під виробництво.заміна обладнання.розширення мережі продажу продукцвї
Текущее состояние
Діючий бізнес з виробництва джинсовий одягу .та трикотажного молодіжного одягу.є обладнання для виробництва джинсовий одягу.є невелика кількість клієнтів.є власне приміщення у промисловості.зоні яке потребує реконструкції
Рынок
Клієнтом являються мережі магазинів що займаються продажем молодіжного одягу.джинсовий одяг завжди актуальний та привабливий.клієнтна якого націлений бізнес займається продажем якісного і недешевого та
оригінальногоодягу спрямованого на покупця з середнім достактом(молоді чоловіки від 16до 30років)
Проблема или Возможность
Необхідність реструктуризації бізнесу.а саме налагодження менеджерської структури.відділу збуту..заміна застарілого обладнання та розширення виробництва з джинсового одягу.реконструкція приміщення.необхідність в оборотних коштах
Решение (Продукт или Услуга)
Виготовляємо джинсовий одяг в Україні під власним брендом та під молоді українські бренди.після реструктуризації маємо тримати збільшення кількості виготовленої продукції .покращення якості та здешевлення собівартості
Преимущества или дифференциаторы
В Україні виробництво джинсового одягу нерозвтнуто.джинсове виробництво є дорогим відносно інших швейних виробництв через необхідність прання виробів(варки) .а обладнання для прання дороге по собівартості та складне за технологію.Ми освоїли цей цикл.і через це маємо велику перевагу..є одиниці і ті які ще не мають достатнього досвіду для випуску регулярно якісної джинсового
але тільки шиють продукцію .на прання віддають у інші виробництва яких дуже мало в країні і вони дорогі.
Финансы
Продукція собівартістю від 9$і до 12$ по роздрібній ціні може продаватися від20$ до50$.загальний обсяг продукції після реконструкції може становити від 500000$ в рік при оптових цінах і 1000000 при розширені роздрібно-оптової мережі продажу.є можливості виходу на експорт.
Бизнес-модель
Виготовлення джинсового та трикотажного одягу та збут через клієнтів та власну інтернет мережу
Целевое назначение инвестиций
Реконструкція приміщення.оновлення обладнання.реконструкція структури бізнесу навчанням (тренінгів семінари)розширення мережі збуту в інтернет площадках.участь у виставках.оборотні кошти.
Основним ризиком є низька купівельна спроможність населення та відтік населення.тобто покупців закордон.також невірна політика митниці що є корумпованою та необкладає певним митом імпорт
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ