Мережа квіткових майстерень, що знаходяться у великих ТЦ з повністю прозорими стінами. Включає в себе весь список флористичних послуг, акцент робиться на подарункові букети (лінійки економ-, бізнес- і першого класу).
Поточний стан
Ідея знаходиться в стані розробки, пошуку відповідного ТЦ для здійснення проекту, а також каналів просування.
Ринок
Цільовою аудиторією майстерні є молодь і дорослі люди у віці від 20 до 60 років із середнім і високим достатком +10000 - 30000 грн. в місяць на людину.
Ринок квітів в Україні вважається найрозвиненішим в країнах СНД, до того ж підприємці, які займаються вирощуванням квітів, покривають потребу ринку на 80% (зокрема ринок троянд). Імпортні квіти доставляються з Кенії, Еквадору та Голландії. Щороку ринок квітів зростає на 15-20%.
У країнах США, Західної Європи і Японії даний вид діяльності набув значного поширення протягом останніх 10 років і на них припадає близько 80% імпорту зрізаних квітів.
Проблема або Можливість
Оскільки в Україні флористичний бізнес тільки починає набирати обертів, більшість людей знайомі лише з "радянським" стилем букетів і флористики в цілому. Наш проект розрахований на покоління, яке прагне розвивати нашу країну, використовуючи сучасні технології і креативний підхід. Головною можливістю цього проекту є вихід флористичного мистецтва в широкі маси, його популяризація.
Рішення (Продукт або Послуга)
Наша компанія прагне до впровадження якісного продукту за доступною ціною, шляхом розробки широкої лінійки подарункових букетів і композицій, а також супутніх товарів.
Конкуренти
Ринок флористики в Україні представлений компаніями-виробниками та компаніями- постачальниками квіткового опту, творчими майстернями, квітковими павільйонами, людьми, які вирощують квіти у себе на ділянці, флористами, які працюють самі на себе та інтернет-магазинами, які не представлені в офлайні. Знаючи це, можемо скласти порівняльну таблицю(Таблиця 1).
УКРФЛОРА (455 грн.780 грн.2500 грн.), 1 магазин, інтернет-магазин;
КАМЕЛІЯ, Багато фірмових магазинів, інтернет-магазин;
Ptaha Flowers (350 грн.650 грн.1700 грн.),2 магазина, інтернет-магазин;
Pink Bar (700 грн.1500 грн.3000 грн.)2 острова в ТЦ, інтернет-магазин;
Перехід, квітковий павільйон (200 грн.400 грн.650 грн.);
Інтернет-магазин(Instagram) (300 грн.500 грн.900 грн.);
Don Pion (350 грн.560 грн.3000 грн.);
Rosen Ville (950 грн.2000 грн.7000 грн.);
Tory Art (380 грн.560 грн.1000 грн.);
29 Flowers (450 грн. 900 грн. 1300 грн.);
Сер. значення 415 грн. 872 грн. 2427 грн.
Переваги або дифференциатори
Головним диференціатором продукту є широка лінійка букетів в різних цінових категоріях, які повинні бути представлені в максимально жвавих місцях для введення даної культури в широкі маси. Також, за задумом, майстерня повинна бути відкритою, прозорою, для ще більшої комунікації з потенційним споживачем. Замовлення, що стосуються оформлення заходів обробляються он-лайн.
Фінанси
Квіткова майстерня буде об'єднувати 2 види діяльності-роздрібну торгівлю букетами і виготовлення квіткових композицій для проведення заходів.
Роздрібна торгівля передбачає розробку широкої лінійки букетів, середній чек яких становитиме:
Букет економії. класу: 415 грн.
Букет бізнес класу: 872 грн.
Букет преміум класу: 2427 грн.
Собівартість кожного букета 40-50% від зазначеної суми (може варіюватися, залежно від квітів), включаючи упаковку.
Оформлення заходів включатиме комплексні послуги з оформлення із мінімальною сумою замовлення від 15000 грн.
Окупність цього проекту становить близько року, з урахуванням ризиків.
Протягом наступного року можливе відкриття ще одного магазину або декількох точок продажів.
Цільове призначення інвестицій
Необхідні інвестиції для:
1. Оренди і облаштування приміщення;
2. Закупівлі необхідного інвентарю:
-холодильні камери, стелажі, робочий стіл, стільці.
-Робочі інструменти (секатори, кусачки, проволока, тейп-анкор, анкор, відра, оазиси, термо-клей, -пістолети, вази, відра / горщики, тари)
-Декор (стрічки, папір, блискітки, листівки, супутні товари)
-квіти (зріз і горшкові рослини)
3.Розробка поліграфії (листівки, вивіска, візитки, флаєра, наклейки)
4. Оплату роботи флориста (2 люд.), Продавця-консультанта
5. Просування і рекламу (Інстаграмм, Фейсбук, радіо, розворот журналу, виставки або фестивалі)
6. Створення сайту з CRM-системою.
Пропозиція інвестору
Частка в компанії і інші умови обговорюються при зустрічі.
Головними ризиками в даній сфері є швидкопсувний продукт і можливі труднощі у співпраці з вітчизняними імпортерами квітів. При успішному розвитку бізнесу, є можливість виходу на Голландський ринок квітів.