Фото - Щвейний Цех
25643

Щвейний Цех

Україна, Львівська область
Галузь: Легка промисловість
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 25.01.2018
Min інвестиція
$  1.000
1
Всього необхідно
$ 5.000
Рейтинг
equalizer 82 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- шукає займ

Ідея

Організація власної ткацької майстерні в місті Львів,
Пошиття дизайнерського одягу, індивідуальних і неповторних речей, обов'язково якісних та з натуральних тканин!

Поточний стан

Наразі ми відшиваємо невеликі партії одягу в приватних кравчинь. Реалізуємо в шоурумах Львова та Одеси, які представляють українські бренди. Створені власні соц.мережі, такі як Instagram та FB.
Бренд існує з 8 червня 2017 року.

Ринок

Наші споживачі - успішна молодь України. Це дівчата та жінки, хлопці та чоловіки, які прагнуть жити і творити тут, розвиваються, подорожують, створюють бізнес. Ці люди вже не хочуть одягати китайські речі, слідкують за українськими дизайнерами та обирають останніх. Знають, де проходять найгучніші фестивалі українських виробників, в яких магазинах вони представлені в їхніх містах.
Наразі ми співпрацюємо з двома такими магазинами, та впевнені, що якби наші обсяги були більшими, могли б потрапити ще в десяток таких магазинів у Львові, Києві, Одесі, Дніпрі. Кількість таких магазинів зростає щомісячно, адже молодь України готова до цього, і завжди обирає українського виробника.
У світі ситуація, звичайно, інша. Кожна розвинена країна підтримує власного виробника і навіть локальні бренди, має великі фабрики з виробництва одягу, та відповідно, розвинену легку промисловість. Українські фабрики, працюють в більшості на іноземні замовлення.
Тому, ми хочемо змінити цю ситуацію, та дати людям вибір, альтернативу.

Проблема або Можливість

Проблема: в приватних кравчинь ми не можемо виготовляти необхідні нам об'єми одягу, окрім того, ціна на пошиття у них є високою, відповідно собівартість нашої продукції також. Відповідно, нас не влаштовують обсяги і вартість речей для кінцевого споживача, адже ми прагнемо створювати якісний український одяг за доступною ціною.

Можливість: організувавши власну майстерню, ми
1. створюємо робочі місця,
2. виготовляємо необхідний обсяг товарів,
3. реалізуємо одяг за прийнятними цінами для українського споживача.

Рішення (Продукт або Послуга)

Залучити кошти та організувати власне виробництво, яке буде виготовляти необхідну кількість виробів, задовільняти потреби споживача (ціна - якість), створювати робочі місця, та своїм прикладом стимулювати молодь до дій, бізнесу в Україні.

Конкуренти

Наші конкуренти - молоді українські бренди, не тільки у Львові, а по всій Україні. Деякі з них також мають власне виробництво, деякі займаються цією справою handmade, вдома. Ми намагаємось знизити ціни, щоб стати доступнішими для споживача, також позиціонуємо себе як casual - brand. Ми виготовляємо базові, мінімалістичні речі, які відповідають потребам споживачів.

Переваги або дифференциатори

Наша перевага - простота та якість . Ми ніколи не говоримо, що ми "дизайнери", адже те, що ми хочемо створювати базові чоловічі та жіночі речі за хорошою для споживача ціною, ще не робить нас "дизайнерами". Нас можна копіювати, і навіть потрібно, адже це потужно зміцнить українського виробника.

Фінанси

На даному етапі, одна жіноча сорочка від нашого бренду коштує 1300 гривень, зважаючи на вартість пошиття та 100% натуральну тканину. Ми ж хочемо знизити витрати на пошиття, та закупити тканину гуртом, що дасть нам можливість знизити ціну до 800 гривень. Таким чином, якість стане доступнішою, а щасливих споживачів в рази більше.

Бізнес-модель

Як видно з попередніх пунктів, ми відштовхуємось в першу чергу від наших споживачів. Ми впевнені, що молодь країни вже готова до переходу на українського виробника, підтримає такого роду ідею.
Наша пропозиція - якісно пошиті речі, за прийнятною ціною. Тканина - натуральна : переважно бавовна та льон.
Ми постачаємо свої вироби в магазини, що представляють українські бренди та дизайнерів ( шоуруми ) під реалізацію. Наш маркетинг направлений на соціальні мережі, так як наш основний споживач - молодь. Ключові ресурси нашого виробництва - це в першу чергу талановиті кравчині. Також важливу роль відіграє якість тканини, професійне обладнання, реклама.
Види діяльності - пошиття дизайнерського одягу.
Наші партнери - дизайнери, фотографи, моделі, фотостудії,

Цільове призначення інвестицій

1. Оренда приміщення,
2. Закупівля швейного обладнання,
3. Закупівля матеріалів,
4. Запуск маркетингової та рекламної діяльності.
Коментарі:

Необхідно пройти авторизцію

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility554
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт
Адреса сайту