Фото - RONNIE
25643

RONNIE

Щвейний Цех

Украина, Львовская область
Отрасль: Легкая промышленность
Стадия проекта: Готов прототип или продукт

Дата последнего изменения: 25.01.2018
На страницу владельца
1
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
Также этот проект:
- ищет займ
 

Идея

Організація власної ткацької майстерні в місті Львів,
Пошиття дизайнерського одягу, індивідуальних і неповторних речей, обов'язково якісних та з натуральних тканин!

Текущее состояние

Наразі ми відшиваємо невеликі партії одягу в приватних кравчинь. Реалізуємо в шоурумах Львова та Одеси, які представляють українські бренди. Створені власні соц.мережі, такі як Instagram та FB.
Бренд існує з 8 червня 2017 року.

Рынок

Наші споживачі - успішна молодь України. Це дівчата та жінки, хлопці та чоловіки, які прагнуть жити і творити тут, розвиваються, подорожують, створюють бізнес. Ці люди вже не хочуть одягати китайські речі, слідкують за українськими дизайнерами та обирають останніх. Знають, де проходять найгучніші фестивалі українських виробників, в яких магазинах вони представлені в їхніх містах.
Наразі ми співпрацюємо з двома такими магазинами, та впевнені, що якби наші обсяги були більшими, могли б потрапити ще в десяток таких магазинів у Львові, Києві, Одесі, Дніпрі. Кількість таких магазинів зростає щомісячно, адже молодь України готова до цього, і завжди обирає українського виробника.
У світі ситуація, звичайно, інша. Кожна розвинена країна підтримує власного виробника і навіть локальні бренди, має великі фабрики з виробництва одягу, та відповідно, розвинену легку промисловість. Українські фабрики, працюють в більшості на іноземні замовлення.
Тому, ми хочемо змінити цю ситуацію, та дати людям вибір, альтернативу.

Проблема или Возможность

Проблема: в приватних кравчинь ми не можемо виготовляти необхідні нам об'єми одягу, окрім того, ціна на пошиття у них є високою, відповідно собівартість нашої продукції також. Відповідно, нас не влаштовують обсяги і вартість речей для кінцевого споживача, адже ми прагнемо створювати якісний український одяг за доступною ціною.

Можливість: організувавши власну майстерню, ми
1. створюємо робочі місця,
2. виготовляємо необхідний обсяг товарів,
3. реалізуємо одяг за прийнятними цінами для українського споживача.

Решение (Продукт или Услуга)

Залучити кошти та організувати власне виробництво, яке буде виготовляти необхідну кількість виробів, задовільняти потреби споживача (ціна - якість), створювати робочі місця, та своїм прикладом стимулювати молодь до дій, бізнесу в Україні.

Конкуренты

Наші конкуренти - молоді українські бренди, не тільки у Львові, а по всій Україні. Деякі з них також мають власне виробництво, деякі займаються цією справою handmade, вдома. Ми намагаємось знизити ціни, щоб стати доступнішими для споживача, також позиціонуємо себе як casual - brand. Ми виготовляємо базові, мінімалістичні речі, які відповідають потребам споживачів.

Преимущества или дифференциаторы

Наша перевага - простота та якість . Ми ніколи не говоримо, що ми "дизайнери", адже те, що ми хочемо створювати базові чоловічі та жіночі речі за хорошою для споживача ціною, ще не робить нас "дизайнерами". Нас можна копіювати, і навіть потрібно, адже це потужно зміцнить українського виробника.

Финансы

На даному етапі, одна жіноча сорочка від нашого бренду коштує 1300 гривень, зважаючи на вартість пошиття та 100% натуральну тканину. Ми ж хочемо знизити витрати на пошиття, та закупити тканину гуртом, що дасть нам можливість знизити ціну до 800 гривень. Таким чином, якість стане доступнішою, а щасливих споживачів в рази більше.

Бизнес-модель

Як видно з попередніх пунктів, ми відштовхуємось в першу чергу від наших споживачів. Ми впевнені, що молодь країни вже готова до переходу на українського виробника, підтримає такого роду ідею.
Наша пропозиція - якісно пошиті речі, за прийнятною ціною. Тканина - натуральна : переважно бавовна та льон.
Ми постачаємо свої вироби в магазини, що представляють українські бренди та дизайнерів ( шоуруми ) під реалізацію. Наш маркетинг направлений на соціальні мережі, так як наш основний споживач - молодь. Ключові ресурси нашого виробництва - це в першу чергу талановиті кравчині. Також важливу роль відіграє якість тканини, професійне обладнання, реклама.
Види діяльності - пошиття дизайнерського одягу.
Наші партнери - дизайнери, фотографи, моделі, фотостудії,

Целевое назначение инвестиций

1. Оренда приміщення,
2. Закупівля швейного обладнання,
3. Закупівля матеріалів,
4. Запуск маркетингової та рекламної діяльності.

Команда или Руководство

5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility3047
star1
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Фотографии
Видео о продукте
Презентация