Створення міні-ферми з розведення 10 корів джерсейської породи.
Поточний стан
Є тільки ідея.
Ринок
Продукцію зможе споживати населення усіх вікових категорій.
Проблема або Можливість
Забезпечення населення якісною молочною продукцією.
Рішення (Продукт або Послуга)
Планується виробництво якісного молока, масла, сметани, сиру.
Конкуренти
Конкурентами є господарства з розведення молочної худоби, фермерські господарства.
Переваги або дифференциатори
Молоко корів джерсейської породи характеризується високими якісними показниками, а саме вмістом жиру порівняно з іншими породами.
Фінанси
Продукції плануємо реалізовувати за ринковими цінами. Термін окупності – 7 років.
Бізнес-модель
1.Споживачами продукції може бути населення усіх вікових категорій.
2.Особлива увага буде приділятися якості продукції.
3.Реалізація продукції через власну точку продажу.
4.Передбачається запуск рекламної кампанії.
5.Дохід від реалізації продукції.
6.Ключові ресурси: живі об'єкти, техніка, обладнання, приміщення.
7.Ключові види діяльності: розведення тварин, утримання, годівля, доїння, забезпечення кормової бази, реалізація продукції.
8.Ключових партнерів немає.
9.В структурі витрат 50% будуть займати корми.
Цільове призначення інвестицій
Основні витрати на закупівлю тварин, техніки, обладнання, кормів.