Ідея. Проаналізовано ринок пропозицій і попиту. Аналогів в місті немає.
Рынок
Клієнт - водій авто з поломкою, яку можна виправити за декілька годин без очікування черг на СТО. Виходячи з менталітету українців - людей які все роблять самі - самостійне обслуговування авто за допомогою професійного інструменту - те чого не вистачає. Мені, як водію з авто - в тому числі.
Проблема или Возможность
В нашому місті суттєво збільшилась кількість автомобілів. Автомобілі в більшості випадків вживані і яким більше 10 років. Відповідно виникає попит на обслуговування даних авто. Згідно аналізу попиту на СТО - черги починаються від одного тижня. Однак є дрібні ремонти, які водії можуть виконати самостійно, але не мають місця і відповідного інструменту. Дана ідея включає в себе декілька місць обслуговування авто з підйомниками та інструментом. Також можливе залучення професійних механіків для надання консультацій. Оплату клієнт здійснює за час користування боксом.
Решение (Продукт или Услуга)
Наявність приміщення та необхідного інструменту для самостійного обслуговування автомобілів клієнтами. Також пропонується залучати спеціалістів для консультацій по проблемах та для діагностики.
Конкуренты
Конкуренти - діючі СТО. Однак, враховуючи великий попит і черги по запису - дана бізнес-ідея дозволить переманити значну частину клієнтів.
Преимущества или дифференциаторы
Переваги самостійного ремонту техніки в бережливості до свого обладнання. Також, є поломки, які можна виправити за годину і самостійно, а на звичайному СТО здеруть купу грошей за це. Ще одна перевага по зрівнянню з іншими СТО - відсутність черг. У випадку великого попиту - можливе відкриття ще кулькох точок обслуговування.
Финансы
Приміщення можна взяти в оренду - є 3 бокси з підйомниками за 1000 $ в місяць. Необхідно докупити інструмент та найняти майстра для проведення діагностики та надання консультацій. З/П в місяць приблизно 300 $. За годину використання одного місця клієнт сплачує 30 грн. За добу - 200 грн. За консультації та діагностику - додаткова оплата. Також необхідно кошти на рекламу.
На початкових етапах може бути не великий попит. Також відкидаємо клієнтів, які ремонтують свої авто на сервісних центрах по гарантії та клієнтів з високими статками, які не будуть лізти самостійно до агрегатів автомобіля. Хоча, як показує досвід автомийки самообслуговування - навіть авто бізнес класу там миють власники самостійно.