Фото - FuelWell
32558

FuelWell

ми зменшуємо вуглецевий слід від автомобільної промисловості

Україна, місто Київ
Галузь: Транспорт, Енергетика, Інше
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 27.05.2021
Min сума позики
$  1.000.000
Дохідність, що передбачається
25% на рік
Показати контакти
2
Всього необхідно
$ 2.000.000
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- шукає інвестиції
 

Ідея

Продукт дозволяє знизити витрату палива як бензину так і дизеля мінімум на 10%, а також знизити викиди шкідливих речовин від 30 до 50% для всіх видів двигунів внутрішнього згоряння.

Поточний стан

Розроблено прототип;
Розроблено модельний ряд для різних видів транспорту
Проведено успішні тестування в реальних умовах, з підтвердженням ефективності;
Проведено тестування за вимогами WLTC ARTEMIS NEDC в Інституті транспорту, IST, м.Варшава, Польща, отриманий звіт з підтвердженням ефективності технології;
Визначено бар'єри виходу на ринок і їх подолання

Ринок

Ринок для FuelWell це вторинний автомобільний ринок. Це автомобілі які споживають паливо дизель або бензин. Для легкових автомобілів це авто у віці від 3-7 років середньго класу.
Легкий комерційний транспорт і вантажівки.
Об"єм ринку ЕС :
TAM - € 156 млрд.
SAM - € 125 млрд.
SOM - € 15.6 млрд.
Легкові автомобілі зареєстровано в Європі близько 300 млн. шт. - середній чек 350 євро, потенціал - 10 млн (3%) автомобілів, обсяг - 3,5 млрд. Євро
Легкий комерційний транспорт зареєстровано близько 40 млн. шт. - середній чек 700 євро, обсяг - 10 млн (25%) автомобілів обсяг - 7 млрд. Євро
Вантажний (вантажівки) транспорт зареєстровано 11 млн. шт. - середній чек - 1000 євро - 5 млн. (50%) автомобілів, обсяг - 5 млрд. Євро

Проблема або Можливість

Автомобільний транспорт займає друге місце в світі, а також перше місце в містах і мегаполісах як джерело забруднення навколишнього середовища.
Витрати на паливо є другою за величиною сумою після витрат на покупку автомобіля.
Глобальне потепління вимагає конкретних рішень уже зараз, і кожен автовласник може допомогти знизити негативний вплив від свого автомобіля.
Зниження витрат на паливо дозволить оптимізувати витрати на перевезення і експлуатацію автомобілів.

Конкуренти

Конкуренти:
https://www.ecopra.com/en/ - окислювач повітря
http://www.hydrogen-fuel.ca/ - Створює газ Брауна,
https://www.cgon.co.uk/ - Створює газ Брауна,
Ринки вільні, так як інноваційні продукти не так швидко виходять на ринок.

Переваги або дифференциатори

Зниження вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах (СО2 - до 15%, СО - до 39%, PM - до 90%, NOx - до 35%) підтверджено лабораторними дослідженнями;
- Економія палива (до 30%)
- більш низька вартість виготовлення (в порівнянні з конкурентами на 30-40%);
- Ефективний для різних типів дорожнього, водного, сільськогосподарського, будівельного та залізничного транспорту, що використовує дизельне або бензинове паливо.
- Швидка окупність і висока окупність інвестицій для покупців (1-10 місяців).

Фінанси

Перший етап проекту 1 рік, має на увазі підготовку виходу на ринок, підготовка документів для створення власного виробництва.
Розроблено модельний ряд для різних видів техніки, для ринку ЄС самі затребуваність будуть:
FW-2 - 350 євро
FW-4 - 700 євро
FW-6 - 1200 євро

Термін кредитування

12 місяців

Процентна ставка, %

25

Бізнес-модель

Виробництво і продаж пристроїв FuelWell буде здійснюватись на сектора B2C, В2B, В2G по каналах:
-дістрібюція
-партнерскіе продажу
-електронная комерція
-прямі продажі
Фінансові прогнози:
ROS 23%
ROI 319%
NPAT € 7114 K
IRR 32%
NPV € 2879 K
PP 5 years
Margin 45%

Рішення (Продукт або Послуга)

Наш пристрій FuelWell, додаткове обладнання для двигунів внутрішнього згоряння - є паливним каталізатором, (не плутати з каталізаторами допалювачами у вихлопній системі) за рахунок каталітичного процесу паливо згорає в більш повному обєм, в результаті знижується споживання палива, а також знижуються викиди шкідливих речовин. Такий показник як РМ (сажа, не згоріле паливо) за результатами тестування в Європейській лабораторії підтвердило зниження на 90%. Монтується пристрій в паливну систему, після фільтрів тонкого очищення. Не вимагає обслуговування в процесі експлуатації.
Не міняє хімічний склад палива, підтвердження лабораторії автозаправок WOG, звіт за запитом.

Ризики

Ризики і подолання бар'єрів:
Великий акцент на електротранспорті - стосується нових авто, наша технологія підходить як для нових авто так і тих що на ринку, яких 95%, в деяких секторах Електрифікація не так швидко впроваджується.

Технологія не потрапляє під діючі нормативи і сертифікації - отримати сертифікат затвердженого типу, проведені переговори і консультації з Федеральним автомобільним агенством Німеччини, KBA для пошуку рішення і можливості сертифікації технології

Опір з боку користувачів, так як ринок має негативний досвід за рахунок різних дешевих неефективно пристроїв за типом магнітів, кавітаторів і т.д. - активні маркетингові дії, рекламні компанії та PR для популяризації та позитивного сприйняття технології, проведення круглих столів, отримання підтримки з боку державних органів і міжнародних екологічних організацій.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Програма https://feelgoodlabs.co/

Винахід/Патент

Патент № 120789 від 27.11.2017
Ліцензійний договір:
№ 120789 від 27.11.2017

Відео про продукт

5,00
1
2
3
4
5
2 оцінки
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility1731
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Профінансовано раніше, $
Термін кредитування
Процентна ставка, %
Тип застави
Застава та активи
Бізнес-модель
Рішення (Продукт або Послуга)
Команда або Керівництво
Лід-кредітор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт