Навіть глобальні або локальні економічні кризи країн, не завадять, так як люди
завжди будуть їздити заробляти гроші за кордон, і не мало людей буде хотіти
там залишитися.
- Група скептиків. Внаслідок високого рівня обману, клієнти побоюються
приїжджати в Польщу без грошей. Не сприйняття певної кількості людей
(скептиків) до послуги, за яку не потрібно платити;
Вирішення: Будуть інші люди, менш розчаровані в інших. І рано чи пізно,
хтось із знайомих цих скептиків їх переконає по принципу “сарафанного
радіо”. В кінцевому результаті, це буде наш клієнт. Це питання часу.
- Відмова клієнта від оплати (якщо вакансія буде не наша, якщо ми не прямі
посередники, а працюємо з партнером / агенцією і нам не відправили
гроші). Але підписуємо з клієнтом 2 договори (від імені української компанії і
від імені польської компанії), це дозволить нам притягнути клієнта до
відповідальності, згідно умов договору або в Україні або в Польщі;
Вирішення: Між клієнтом і нами підписуватимуться одразу 2 договори(один
від імені української компанії, один від польської, що дозволить стягнути
заборгованість через суд, як і в Польщі так і в Україні. Занесення клієнта в
чорний список національні кредитні інформаційні бюро.
- Нестабільність політичної ситуації в Україні, яка впливатиме на роботу в
Україні. Це можуть бути, як конкуренти нашої галузі, так і конкуренти інших
галузь. Це можуть зробити державні посадові особи, які хочуть хабара і т.д. Це
можуть бути підставні кримінальні справи;
Вирішення: Якщо з'являється проблема і присутні свідомі чинники тиску, то і
з'явиться обов'язково і її вирішення. У нас буде спеціальний відділ служби
безпеки, в якому будуть працювати люди із досвідом у схожих службах, які
будуть намагатись застерігати від підставних дій. До прикладу, записи розмов і
посадовими особами і .т.д.
- нестабільна і суперечлива система законодавства в Україні, високі темпи
інфляції, часте введення нових податків і ліцензій, що впливає на собівартість
послуг і робить скрутним середньо- і довгострокове планування;
Вирішення: Найближче часом не прогнозуємо різку зміну законодавства в
Україні. З 1.01.2018 року змінюється законодавство в Польщі, де вказано, що
тепер буде більша відповідальність за продаж робочих запрошень, а не самого
працевлаштування, а також збільшення терміну процедури отримання дозволу
на працю чи зміни працедавця. Нам це тільки на руку. Так, як “бариг” буде менше
і вартість послуг зросте в Україні через складність отримання купленого
запрошення. А на вартість наших послуг це не відобразиться. І клієнти будуть йти
до нас за працею із перспективою отримання хороших місць в інших західних
країнах. Щодо все таки не передбачених змін законодавства оподаткування чи
ліцензіювання. В такому випадку можливе підвищення цін на наші послуги.
До ризиків внутрішнього середовища можна віднести:
- Не відповідність самого кваліфакованого співробітника(нашого клієнта) щодо
вимог працедавця;
Вирішення: В такому випадку, ми будемо змушені замінити найближчим часом
цього працівника на більш кваліфікованого, аби цей процес підбору персоналу не
вплинув на якість робочого процесу працедавця.
До комерційних ризиків слід віднести:
- Не виконання своїх обов'язків працедавців і затримка виконання договірних
зобов'язань;
Вирішення: Якщо щось сталось у працедавця і він не готовий частково чи повністю
здійснити виплату нам, відповідно ми, або затягуємо із виплатою заробітної платні,
або змушені будемо із власного резерву здійснити оплату.
- Непередбачене підвищення витрат, недостатнє отримання доходів, та ін. ;
Вирішення: Створення “Резервного Фонду”. 10% із чистого прибутку, який і буде
покривати ці не передбачувані витрати. В такому випадку ми зможемо бути ближчі до
планових доходів.
- Форс мажорні обставини:
а) підставні клієнти, які відправляються конкурентами для аналізу нашої роботи.
Їхнє завдання буде виявляти або провокувати нас на не правомірні дії;
Вирішення: В такому випадку, спільно із нашою службою безпеки і нашим
юридичним відділом будемо відповідно реагувати згідно ситуації, яка виникне.
б) Поломка автобуса (технічні несправності, сприяння конкурентів);
Вирішення: Якщо це сталось не далеко від автобусної бази, то одразу ж їде
другий автобус, де здійснюємо пересадку клієнтів. Якщо це сталось уже за
межами України, тобто в Польщі, то негайно буде викликаний автобус партнера в
Польщі.
в) смерть самого клієнта чи близької людини клієнта. В такому випадку, ми не
зможемо моментально замінити особу на робочому місці;
Вирішення: Смерть самого клієнта можлива і не виключається, але це буде дуже
рідко. Польща - це країна Європейського Союзу з 2004 року. За цей час, майже на всіх
підприємствах та заводах уже налогоджена система безпеки. Перед початку роботи
клієнт проходить медогляд та ознайомлюється із інструктажем техніки безпеки. Якщо
це сталося із вини працедавця, то він буде зобов'язаний компенсувати усі без
вийнятку витрати перед родичами клієнта та нами, через псування репутації. Якщо це
смерть близького родича клієнта і не передбачалася запланована заміна працівника
на робочому місці, ми здійснюємо заміну цього працівника, якнайшвидше.
Адміністративну відповідальність перед працедавцем в такому конкретно випадку ми
не будемо нести.
- Депортація клієнта, який не допрацював календарний місяць і разом із цим завдав
збитки працедавцю, так як потрібно замінити цю особу на робочому місці, зіпсував
нам репутацію, як компанії;
Вирішення: Усі наші працівники будуть оформлені суворо до законодавства Польщі.
Тобто підстав на депортації через нашу провину не буде. Якщо причини депортації
пов'язані, із самим клієнтом, тоді ми здійснимо виплату заробітної плати згідно умов
договору(зняття за надані наші послуги, штраф за дострокове непередбачене не з
нашої провини звільнення).
Ризики, пов'язані із недостачею внутрішнього потенціалу компанії.
Перспектива розвитку пр