Мобільний розважальний сервіс для обміну напоями, заснований на ідеї "підвішеної кави". Користувачі обмінюються напоями в закладах-партнерах і знайомляться.
Текущее состояние
Проект знаходиться на стадії раннього запуску. Ми вже випустили додаток клієнта та менеджера на Android, співпрацюємо з 7 київськими кав"ярнями. Зараз закінчується розробка менеджерського додатку під ІОС, планується редизайн та випуск оновленої версії клієнтського додатку.
Рынок
Ми підрахували об"єми та щорічний ріст трьох ринків:
- Україна $5 млн (2%)
- Європа $1 млрд (6%)
- Україна $3.1 млрд (7%)
Як ми рахували об'єм? Знайшли річний оборот кав"ярень і взяли бажаний відсоток, який би ми хотіли отримати, від кожного проданого напою. Від цієї суми взялм бажаний відсоток ринку, тобто скількома напоями можна обмінюватись.
Проблема или Возможность
Основна з наших 2 бізнес-моделей - це модель upsale для кав"ярень. Оскільки даний сервіс збільшує продажі напоїв в закладах-партнерах, то він стає платформою для реклами. Тому заробляти ми плануємо через відсоток від проданих напоїв через сервіс та додаткову рекламу кав"ярень всередині додатку. В майбутньому плануємо розробити систему покупок всередині додатку для клієнтів.
Решение (Продукт или Услуга)
Користувач додатку приходять в кав"ярню, обирає напій, яким він хоче поділитися та вказує, кому він адресується. Офіціант за допомогою свого додатку підтверджує замовлення і додає обраний напій в чек. Далі всі користувачі, які відповідають обраним критеріям (чоловіки або жінки), бачать твій підвішений напій, і коли хтось прийде в цей же заклад і зніме його, двоє людей зможуть обмінятись контактами.
Конкуренты
Конкурентів ми розбили на 3 категорії:
1) Подібні розважальні сервіси (Swarm by Foursquare, GeoSocials) - кидати виклики друзям в різних місцях і закладах на карті, знайомитись.
2) Dating-ніша (Tinder, Coffee meets bagel, OkCupid і т.п.) - наш сервіс теж знайомить людей, але в інтригуючій формі (плюс в нас більший рівень довіри, оскільки ти підтверджуєш свій намір познайомитись реально запропонованим напоєм)
3) Програми лояльності (Starbucks) - наш сервіс є частково програмою лояльності, оскільки дозволяє за випиті напої отримувати "плюшки" (в нас - це нове знайомство)
Преимущества или дифференциаторы
1. Сервіс дуже простий: обрав напій, підвісив, познайомився
2. Інтригуючий (ніколи не знаєш, хто самп зніме твій напій, як і не знаєш, кому саме напій адресуєш)
3. Зростаючий попит на каву
4. Зростаюча пропозиція на каву від закладів
Финансы
- Шукаємо smart-money та менторську підтримку
- $20 тис. на
1) bizdev, sales, marketing
2) відео-продакшн, реклама, івенти
3) розробка нового функціоналу, перевірка гіпотез