Готовий дизайн газети, розроблені розділи, статей і оголошень. Є домовленість з друкарнею та розповсюджувачами. Колектив, що володіє аналітичним складом розуму та пакетом програм Фото шоп, Корал Драйв. База клієнтів 40%
Рынок
На локальному ринку 3 основних друкованих видання на 15 000 покупців, з 78 000 загального населення. Середня ціна на газету 3.00 грн. періодичність видання 1 раз в тиждень, 10 000 примірників. Ринок не росте.
Проблема или Возможность
Лідери ринку, друкуються в 2+1 кольорі і є фактично не кольоровими, новини подаються без залучення експертів та врахування тенденцій сучасного ринку. Наше видання матиме повноцінний колір, якісний дизайн, до статей залучатимуться фахівці різних галузей, що зробить статті цікавими читачу.
Решение (Продукт или Услуга)
Видання з кольоровою обкладинкою та кольоровою внутрішньою вставкою. Якісний та сучасний дизайн зображень. В статтях обгрунтована думка фахівця окрім самого погляду журналіста. Креативний підхід до дизайну всього продукту.
Конкуренты
Два основних конкуренти на ринку які працюють більше 10 років. Ріо і Діловий.
Ріо - періодичність видання два рази на тиждень. Доля 70% на ринку.
Діловий - періодичність видання один раз на тиждень. Доля 30% на ринку.
Скопіювати продукт зможуть але не на 100%
Преимущества или дифференциаторы
Ставка планується на колір, дизайн що адаптуватиметься в залежності до вимог ринку. Залучення експертів з ринку та галузей.
Финансы
Інвестиції потрібні для початкового друку газети, можливо для оренди приміщення.