Фото - uTrigg
play_arrow
Смотреть
32707

uTrigg

uTrigg

Украина, город Киев
Отрасль: Медицина, Образование, обучение, Искусственный интеллект
Стадия проекта: Действующий бизнес

Дата последнего изменения: 30.07.2020
На страницу владельца
5
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея

We inspire corporate innovative companies to think & act in a different way within communication with their customers.
People have emotions, by which they choose what to do, whom to believe, and what to buy.
We digitalize the most untouchable thing - emotions. That helps to build strong marketing relationships with customers.

Текущее состояние

1)
Finally, we settled our first 3 Enterprise clients. And actively continue to add more, with which we are at the stage of hot negotiations.

2)
Previously we had Pilots with big corporates (December 2019).

Рынок

200 Bln+
Companies that registered and need for advanced data gathering and analytics
Total available market

15 Bln+
Companies that spend on data gathering and analytics
Total target market

150 M+
Share of uTrigg
Behavioral analytics

Проблема или Возможность

Target Audience is not age or gender anymore. It`s more about the emotional state of a potential client, his psycho type, and his deep values.
Marketing budget spending is about 100B$.
It can be more specific if the focus will on the emotional state of a person (not to what social class, or color of skin he belongs).

Corporates have a chance not just speaking about "personal attitude" to each customer but really MADE it with our ML tool. Marketing departments need to understand WHO really is their customers by their behavior and emotions via an online channel.

Решение (Продукт или Услуга)

uTrigg - help to raise conversion rates in online sales (Marketing, Education, Research).
As we detect clients' moods by their behavioral patterns in the browser (specifically, non-verbal channels) in surveys.
Thus, the company gets more empathy in communication with their clients (and employees).
 

Конкуренты

Survey Monkey, TypeForm, Zoho (just in terms of our touchable part - web forms).

Преимущества или дифференциаторы

1. Micro behavioral profiling

2. Raise of conversions in sales

3. Real-time actions (just trigger it!)

Финансы

1 year - 270K $
2 year - 1,6M $
3 year - 6M $

Инвестировано в прошлых раундах, $

 
$ 120.000

Бизнес-модель

SaaS platform, b2b segment.

1) Subscription (SMBs)
- from 25$ per admin/per month

2) Pay as you go (Enterprise)
~ 1$ per 1 submission/web-form

Целевое назначение инвестиций

Marketing, sales, and development optimizations (for quicker setup of Enterprise).

Предложение инвестору

5% per 100K $

Команда или Руководство

Лид-инвестор

Риски

We wouldn't like to be misunderstood by our TA, because we are not only web-forms (online surveys) platform.

That`s why we positioning our uTrigg as deep tech analytical tool.

Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ

Yes.
YC-school, Wise Guys, Silicon Valley in the Pocket.

Победы в Конкурсах и другие награды

TOP-10 startups in Ukraine, 2020 year
TOP-50 Europe early data startups (by EU commission)
TOP-20 MarTech startups in East Europe
TOP-10 at IT arena conference (East Europe)

Видео о продукте

5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility2334
star1
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Фотографии
Видео о продукте
Презентация