Фото - SHEPIT
63355

SHEPIT

Освітня мультиплатформа для самонавчання розробці ігор

Украина, Одесская область
Отрасль: Интернет и ИТ, Образование, обучение
Стадия проекта: Готов прототип или продукт

Дата последнего изменения: 20.03.2025
На страницу владельца
0
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея

Вже релізнута Альфа-версія. Записані 4 курси і ще 4 у розробці. Значно менша собівартість запису одного курсу, аніж у конкурентів. На даний момент стоїть задача повноцінно інтегрувати CRM-систему, зробити розділ із блогом, налаштувати SEO та запустити рекламну кампанію. За 3-5 місяців після інвестицій, платформа буде готова до отримання повноцінних доходів.
Глобальна стратегія розвитку прописана на роки вперед. Ми праюємо у вільній ніші із мінімумом конкуренції.

Текущее состояние

- Релізнута Альфа-версія платформи
- 200+ юзерів сайту
- 2000+ загальне охоплення
- платформа функціонує у штатному режимі і може обробляти сотні клієнтів

Рынок

У нас є 3 типи клієнтів:
1) геймери, кіберспорсмени початківці, інді-розробники.
Не мають великих сум на саморозвиток, проте їх дуже багато.
2) спеціалісти початківці, які шукають роботу або вже працюють на позиції стажер / джуніор.
Постійно шукають можливості покращення навичок і мають гроші на саморозвиток.
3) експерти індустрії.
Намагаються стати спеціалістами із унікальним портфоліо та досвідом задля підвищення свого доходу та потрапляння у флагманські ігрові студії. Мають дуже великі гроші на саморозвиток, але їм складно запропонувати те, що вони ще не знають.

Загальна кількість усіх типів по різних оцінках та опросниках у 2025 знаходиться біля 1 500 000 людей.

Проблема или Возможность

Розробка ігор вимагає спеціалістів 10-30 категорій в залежності від складності гри та платформи на яку вона розробляється. В Україні є лайв-курси по найпопулярніших 5 із них та і то по дуже великих цінах.
Інші спеціалізації не охоплюються через недостатність аналітики по ринку.

В усіх цих категоріях є як поширені так і дуже нішеві спеціалізації. курсів, матеріалів або хочаб просто статей для них немає зовсім. Деяка інформація є на закордонних платформах, але вона не завжди підходить під ринок України, та не дуже багато початківців володіють технічною англійською достатньою для засвоєння матеріалів.

Тобто ринок України повністю порожній на теми із розробки ігор. Це наша унікальна можливість.

Решение (Продукт или Услуга)

Платформа розроблялась саме із передзаписаними курсами, щоб інформація залишалась в інтернеті роками, займаючи пошукові запити.
Також ми плануємо зробити бібліотеку із учбовими матеріалами у текстовому форматі, а також із документацією, щоб давати відповіді на питання по дуже нішевих спеціалізаціях.
Глобальна задача, заполонити ринок України усією можливою інформацією із розробки ігор для кожної окремої ролі, під кожну окрему ігрову платформу та на кожен окремий рівень підготовки спецаліста.

Конкуренты

На даний момент є 2 категорії конкурентів
1) Coursera / Udemy - багато курсів, низька ціна, але курси західні, англійською, без адаптації під ринок України
2) Українські лайв-курси - українською, навчають місцеві, тож інформація релевантна ринку, проте мало тем, висока ціна, якщо потік вивчився, новий може не набратися і курс відміняють.

Поєднання цих підходів ще не розробилось.

Преимущества или дифференциаторы

Наша головна перевага - це стратегія. Ми розробляємо не конкурента іншим курсам, ми розробляємо компанію-сапорт для засновників ігрових студій, спеціалістів-розробників ігор, геймерів та кіберспортсменів, будуючи повноцінне ком'юніті. Ми не зупиняємось просто на темах із навчання, тому конкурентам складно попередити наші наступні рішення.

Финансы

Фінансова модель полягає у рішенні надати інформацію кожній категорії спецілістів, по тій ціні, які вони можуть собі дозволити. Та поєднати ці покупки в ланцюжок.

Приклад:
Геймер 18 років, навчається в університеті та закікавлений у розробці ігор, шукає себе. Ми пропонуємо йому курси найнижчого рівня за суму в діапазоні 400-1000 грн, які відповідають на його питання (що за професія, які вимоги, як і чому навчатися, які зарплати, приклади як робити свою роботу).
А потім пропонуємо йому вибір в залежності від 2 сценаріїв
1) Не сподобалось - дізнайся про іншу спеціальність (інший курс для початківців)
2) Сподобалось - поглиблюй свої знання, перейди на наступний рівень (курси більш високої класифікації)

Задача: розробити курси по категоріяї і рівнях складності та окремо по кожній темі, а не усі теми за раз. Зробивши ланцюжок покупок як для тих, хто нічого не знає, так і запропонувавши конкретну інформацію для тих хто знає майже все за вийнятком окремих тем, які ми йому окремо і запропонуємо.

Бизнес-модель

У порядку дій.
1) Канали просування (тікток, ютуб, інстаграм, фейсбук)
Обираються по принципу самопросування. Ці платформи автоматично генерують перегляди, якщо розробляється гарний контент.
2) Зливний канал (телеграм)
Усі інші канали посилаються на телеграм-канал, куди зливаються просто зацікавлені особи. Задача телеграм каналу дати додатковий контент та сконвертувати зацікавлених у лідів. Канал менше розважає, більше навчає, ділиться новинами по курсах та платформі, значно більше взаємодіє із клієнтами.
3) Сайт та ЦРМ
Ліди із телеграм каналу потрапляють до сайту, де реєструються на безкоштовні курси та платні, надаючи нам інформацію про себе.
Ця інформація буде використана для запропонування персоналізованих акцій та повернення клієнтів.
4) Телеграм канал виконує також функцію реактивації користувачів, які не знайшли одразу нічого корисного на сайті.
5) Тим хто став клієнтом, пропонується після курсу власна программа саморозвитку по їх спеціалізації.

Целевое назначение инвестиций

1) Допрацювання технічних можливостей сайту
2) Підключення аналітики та ЦРМ-системи
3) Розробка блоку сайту "Бібліотека"
4) SEO-оптимізація сайту (Бібліотека значно покращить цей пункт)
5) Запис ще серії курсів
6) Створення та менеджмент соціальних мереж (телеграм-канал вже функціонує та збирає людей)
7) Запуск рекламної кампанії (майже 40% усієї суми буде витрачена на побудову гарної кампанії залучення клієнтів)

Предложение инвестору

Ми розглядаємо самі різні можливості для співпраці та готові обговорювати будь-які пропозиції від інвестора. На даний момент наша головна ціль - розвиток платформи, а не стартап війни.

Команда или Руководство

Риски

Дуже швидко розвиваються технології на основі нейромереж, які допомагають здобувати інформацію будь-якої складності. Проте поки що вони недостатньо розвинені для розуміння вимог українського ринку. Треба інтегрувати нейромережі у нашу платформу для покращення адаптації та навчання, а не "альтернативу" нейромережам.

Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ

Національна акселераторська програма ВЛАСНЕ
Національний фонд стартапів 50 000 для MVP-проєктів (ще на етапі оцінки)

Видео о продукте

5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility35
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация