Фото - ТОРГОВА ПЛАТФОРМА
63073

ТОРГОВА ПЛАТФОРМА "1+1=3"

Об’єднати всіх учасників плодоовочевої галузі в ЕКОСИСТЕМУ

Украина, Сумская область
Отрасль: Консалтинг, Логистика и склады, Сельское хозяйство, Торговля, Блокчейн
Стадия проекта: Готов прототип или продукт

Дата последнего изменения: 23.01.2025
На страницу владельца
1
equalizer из 2000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Идея

Доступ до ринку збуту своїх товарів та послуг отримають клієнти з таких напрямів діяльності:
✔ виробники (фермери, сімейні ферми);
✔ консалтинг (агрономічний, юридичний, бухгалтерський, фінансовий);
✔ постачальники товарів / послуг для агровиробників;
✔ логістика, транспорт;
✔ зберігання;
✔ переробка;
✔ торгівля (гуртова, роздрібна);
✔ експорт;
✔ імпорт.
ІННОВАЦІЙНА бізнес-модель Торгової Платформи «1+1=3» → змінить правила гри та збільшить обсяг ринку ВДВІЧІ

Текущее состояние

1. Проведений аналіз ринку
2. розроблен Бізнес-план
3. Торгова марка "1+1=3"
4. Алгоритм прогнозування ціни на овочі та фрукти
5. Сайт-візитка
6. розроблений Прототип

Рынок

Ринок споживання плодоовочевої продукції = 192 000 000 000 грн/рік
В галузі працює Виробників = 2 443 393 з них:
✔ домогосподарства (Сімейні ферми) = 2 426 497
✔ підприємства (малий, середній та великий бізнес) = 16 896
Ринок налічує:
✔ роздрібних покупців = 9 784 405
✔ гуртових покупців (HoReCa, Рітейл) = 56 244

Фактичне споживання плодоовочевої продукції на 1 Українця перебуває на рівні медичного мінімуму = 222 кг/рік.
За рекомендованої норми = 385 кг/рік, ринок споживання плодоовочевої продукції буде на рівні = 334 000 000 000 грн/рік.

ТОРГОВА ПЛАТФОРМА «1+1=3» буде корисною для клієнтів з наступних напрямків діяльності:
1. Консалтинг;
2. Забезпечення сільськогосподарського виробництва;
3. Вирощування овочів, фруктів та зерна;
4. Логістика / транспортування;
5. Зберігання;
6. Переробка;
7. Торгівля.
Та в першу чергу, ми фокусуємо увагу на 2 400 000 Сімейних ферм. Вони є основою плодоовочевої галузі та виробляють 85% продукції та мають постійні труднощі з реалізацією, логістикою та зберіганням власної продукції.

Проблема или Возможность

Сьогодні Плодоовочевий ринок України працює як у 90-х:
1. Відсутня цифровізація (основна торгівля: по телефону, з «тротуару», на овочевих ринках);
2. На ринку панує посередництво;
3. Відсутні прогноз попиту, пропозиції та ціни;
4. Відсутня кооперація: як між виробниками, так і між продавцями;
5. Відсутність належної підтримки з боку Держави, місцевої влади та фінансових установ.

Як результат: споживання плодоовочевої продукції знаходится на медичному мінімумі → 222кг/людину/рік.

Решение (Продукт или Услуга)

Схема роботи: маркетплейс (онлайн-ринок електронної комерції).
Два варіанти торгівлі: інтернет-ринок та інтернет-біржа, на яких користувачі зможуть купувати та продавати свої товари та послуги.
Версія: комп’ютерна та мобільна.
Доступ до ринку збуту своїх товарів та послуг отримають клієнти з таких напрямів діяльності:
✔ виробники (фермери, сімейні ферми);
✔ консалтинг (агрономічний, юридичний, бухгалтерський, фінансовий);
✔ постачальники товарів / послуг для агровиробників;
✔ логістика, транспорт;
✔ зберігання;
✔ переробка;
✔ торгівля (гуртова, роздрібна);
✔ експорт;
✔ імпорт.

Торгівля буде здійснюватись на цифровій Платформі з інтерактивно зрозумілим сервісом створення замовлень та пропозицій.

Доступні сервіси:
✔ консалтинг: агрономічний, юридичний, бухгалтерський;
✔ прогноз ціни, попиту та пропозиції;
✔ торгівля на інтернет-біржі та інтернет-ринку;
✔ проведення платежів;
✔ доставка.

Конкуренты

Конкуренти:
В Україні немає подібних цифрових платформ. Тому нема і прямих конкурентів.
Є сервіси з частково схожим функціоналом:
● https://vip.shuvar.com/
● https://kyivopt.com/
● https://zakaz.ua/uk/
● https://glovoapp.com/ua/uk/
● https://glendeal.com/ua/
● https://graintrade.com.ua/
З початком роботи Торгової Платформи «1+1=3» → вони стануть нашими клієнтами та партнерами.

Преимущества или дифференциаторы

Переваги:
1. Комплексне рішення проблем;
2. Інноваційна бізнес-модель, яка стане не тільки вигідною, а ще й цікавою для клієнтів та партнерів.

Финансы

Джерела Доходів:
Бізнес-моделювання показало, що найоптимальніший сценарій розвитку (для виходу на окупність проєкту через 1,74 роки) буде при Агресивному виходу на ринок. За 24 місяці на ТОРГОВУ ПЛАТФОРМУ буде залучено 5500 "Гуртових клієнтів" (Фермери, Продавці, ЗерноТрейдери, Імпортери) та 84500 "Роздрібних покупців".
Комісія ТОРГОВОЇ ПЛАТФОРМИ = 2%
Наша частка ринку складатиме = 2,8%.

На момент окупності проєкту (1,74роки) будемо мати наступні показники:
1. через Торгову платформу будуть укладатися угоди на 424,3млн.грн/міс;
2. Дохід буде складати = 8,48млн.грн/міс;
3. Чистий прибуток = 2,89млн.грн./міс.

Структура витрат на момент окупності проєкту:
Заробітна плата 1,95млн.грн/міс
Інші витрати = 1,28 млн.грн/міс
Податки = 2,27 млн.грн/міс
Всього витрат = 5,5 млн.грн/міс

Бизнес-модель

Спочатку головним каналом залучення клієнтів буде Прямий маркетинг.
Паралельно ми задіємо наступні канали:
✔ Реклама у соцмережах;
✔ Email-маркетинг;
✔ Контекстна реклама Google;
✔ Реклама у блогерів. Сарафанне радіо;
✔ Краудмаркетинг (публікація рекомендованих відгуків);
✔ YouTube-канал/відеореклама;
✔ Партнерські відносини;
✔ Просування у прайс-агрегаторах;
✔ Зовнішня (вулична) реклама;
✔ Конференції, ярмарки, презентація товарів та послуг.

Целевое назначение инвестиций

Структура інвестиційних витрат:
1. Сайт ТОРГОВА ПЛАТФОРМА «1+1=3»:
Інтернет-ринок
Інтернет-біржа

2. Сервер, комп’ютерне обладнання та необхідне програмне забезпечення;

3. Оренда офісу та забезпечення робочих місць співробітникам;
4. Операційні витрати до виходу на самофінансування (вихід на самофінансування = 13-й місяць реалізації проєкту).

Предложение инвестору

Частка в компанії ТОРГОВА ПЛАТФОРМА "1+1=3".
Відсотки обговоримо при зустрічі.

Команда или Руководство

Риски

Ризики:
1. Головний ризок – це звичка продавати та купувати плодоовочеву продукцію через овочеві ринки (оффлайн). Ця звичка укорінялася століттями.
2. Зазвичай фермери переходять на нові технології тільки після того, як побачать ці технології в роботі у сусіда.
Програми по усуненню цих ризиків розроблені і закладені в бюджет.

Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ

Go To Business

Изобретение/Патент

Алгоритм прогнозування ціни на плодоовочеву продукцію.

Видео о продукте

5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility48
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up1
Нравится
Не нравится
Идея
Текущее состояние
Рынок
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Инвестировано в прошлых раундах, $
Бизнес-модель
Целевое назначение инвестиций
Предложение инвестору
Команда или Руководство
Менторы-советчики
Лид-инвестор
Риски
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Победы в Конкурсах и другие награды
Изобретение/Патент
Видео о продукте
Презентация